Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-16
Legnica: Wykonanie i wymiana stolarki okiennej ul. Pocztowa 1
Numer ogłoszenia: 43820 - 2010; data zamieszczenia: 16.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Zielona 7, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 7238213, faks 076 7238206.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.legnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i wymiana stolarki okiennej ul. Pocztowa 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i wymiana stolarki okiennej drewnianej z nawiewnikami oraz okien PCV ( z zachowaniem istniejących podziałów okiennych w tym z zachowaniem układu szprosów i szczeblinek ) w mieszkaniach i w piwnicach w budynku stanowiącym własność Gminy przy ul. Pocztowej 1 w Legnicy. 1) okna drewniane jednoramowe uchylno-rozwieralne 2-szybowe termoizolacyjne, szklone szkłem termofloat 3-16-3 o współczynniku U = 1,1W/m.* K)2 , pomalowane w kolorze białym o powierzchni do 2 m kw. ( 2 szt. - 2,38 m kw.) z parapetami, 2) okna drewniane jednoramowe z nawiewnikami uchylno-rozwieralne 2-szybowe termoizolacyjne, szklone szkłem termofloat 3-16-3 o współczynniku U = 1,1W/m.* K)2 , pomalowane w kolorze białym o powierzchni powyżej 2 m kw. ( 9 szt. - 32,10 m kw. ) z parapetami, 3) okna drewniane jednoramowe z nawiewnikami uchylno-rozwieralne 2-szybowe termoizolacyjne, wraz z drzwiami balkonowymi, szklone szkłem termofloat 3-16-3 o współczynniku U = 1,1W/m.* K)2 , pomalowane w kolorze białym o powierzchni powyżej 2 m kw. ( 3 szt. - 11,76 m kw.) z parapetami, 4) okna drewniane łukowe jednoramowe uchylno-rozwieralne 2-szybowe termoizolacyjne, szklone szkłem termofloat 3-16-3 o współczynniku U = 1,1W/m.* K)2 , pomalowane w kolorze białym o powierzchni powyżej 2 m kw. ( 2 szt. - 4,48 m kw.) z parapetami, 5) okna drewniane owalne jednoramowe uchylno-rozwieralne 2-szybowe termoizolacyjne, szklone szkłem termofloat 3-16-3 o współczynniku U = 1,1W/m.* K)2 , pomalowane w kolorze białym o powierzchni powyżej 2 m kw. ( 1 szt. - 2,29 m kw. ) z parapetem, 6) okna PCV owalne jednoramowe rozwieralne 1-szybowe, szklone szkłem termofloat 4, w kolorze białym o powierzchni do 2 m kw. ( 2 szt. - 1,08 m kw.) , 7) okna PCV piwniczne jednoramowe uchylno-rozwieralne 2-szybowe termoizolacyjne, szklone szkłem termofloat 3 , w kolorze białym o powierzchni do 2 m kw. ( 5 szt. - 3,95 m kw. ).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32 - Instalowanie okien 44.22.11.00 - Okna .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2 000 zł należy wnieść w terminie do dnia 04.03.2010 r. do godz.9.00. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przekazać na konto zamawiającego: Bank Zachodni WBK I/O Legnica 35109020660000000542000052. Wadium winno wpłynąć na konto zamawiającego najpóźniej w dniu 04.03.2010 r. do godz.9.00. Wadium wnoszone w jednej z pozostałych form ustawowych należy złożyć w kasie Zamawiającego, w jego siedzibie do godz.9.00 dnia 04.03.2010 r.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali prace tożsame z przedmiotem przetargu, o wartości nie mniejszej niż 50000 zł - ocena spełnienia warunku odbywać się będzie na podstawie załącznika nr 2 do specyfikacji oraz referencji,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Osoba ta powinna należeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie na podstawie oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy 1) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej realizację przedmiotu zamówienia - ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3, 2) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem postępowania na kwotę nie mniejszą niż 50000 zł - ocena spełnienia warunku odbywać się będzie na podstawie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego fakt posiadania ubezpieczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 2) W przypadku spółki z o.o. do oferty należy dołączyć odpis uchwały podjętej stosownie do brzmienia art. 230 k.s.h. lub odpis umowy spółki jeżeli z jej brzmienia wynika, że podjęcie takiej uchwały nie było konieczne - w przypadku gdy cena ofertowa przewyższa dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.legnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej Dział Techniczny, ul. Zielona 7, 59-220 Legnica, pok. nr 301.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2010 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria zamawiającego, 59-220 Legnica, ul. Zielona 5, pok. nr 3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- 3/PNO/2024 Sukcesywne dostawy produktów leczniczych na potrzeby Pogotowia Ratunkowego w Legnicy
- Wykonanie dokumentacji technicznej i kosztorysowej na zadanie pn. "Modernizacja drogi powiatowej w miejscowości Dobroszów"
- Przebudowa gminnych lokali mieszkalnych
- Dostawa ładowarki kołowej
- Modernizacja drogi powiatowej nr 2611D Gniewomirowice - Goślinów
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby Nadleśnictwa Legnica
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja placówek szkolnych - wymiana okien w Szkole Podstawowej w Koczargach Starych.
- termomodernizacja w budynku zabytkowym gmachu głównego Narodowego Starego Teatru przy pl. Szczepańskim 1/ul. Jagiellońskiej 3 - etap 2. wymiana stolarki okiennej
- Poprawa efektywności energetycznej i modernizacja infrastruktury kulturalnej w budynkach Gminy Rawicz
- II. Remont elewacji w zabytkowym budynku wielorodzinnym w Słubicach ul. Krótka 2.
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Trzebiatowie
- Modernizacja budynku plebanii Parafii Rzymskokatolickiej w Raszczycach
więcej: Okna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.