eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Naprawa i konserwacja urządzeń i instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnych w budynkach Oddziału Okręgowego NBP w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-28

Łódź: Naprawa i konserwacja urządzeń i instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnych w budynkach Oddziału Okręgowego NBP w Łodzi
Numer ogłoszenia: 437870 - 2013; data zamieszczenia: 28.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Łodzi , Al. Kościuszki 14, 90-950 Łódź, woj. łódzkie, tel. 22 184 27 00, faks 22 184 27 07.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa i konserwacja urządzeń i instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnych w budynkach Oddziału Okręgowego NBP w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie konserwacji i napraw urządzeń i instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnych w dwóch budynkach Oddziału Okręgowego NBP w Łodzi. Urządzenia objęte konserwacją: 1.1. Urządzenia znajdujące się w budynku głównym: 1.1.1. Urządzenia konserwowane cztery razy w roku, jeden raz w każdym kwartale: 1.1.1.1. Budynek główny I piętro- urządzenia firmy Daikin: a) agregat zewnętrzny RSX5K7W1 - 1 szt., b) agregat wewnętrzny FXYF50K7V1 - 1 szt., c) agregat wewnętrzny FXYC20K7V1 - 4 szt., d) agregat wewnętrzny FXYF32K7V1 - 1 szt., e) centrala wentylacyjna VAM 800 EJVE - 1 szt. 1.1.1.2. Pomieszczenie UPS nr 045 budynek główny: a) agregat zewnętrzny Daikin RKS35G - 2 szt., b) agregat wewnętrzny Daikin FTXS35G - 2 szt. 1.1.1.3. Pomieszczenie wartowni budynek główny: a) agregat zewnętrzny Daikin R25DB7V1 - 2 szt., b) agregat wewnętrzny Daikin FT25GV1B - 2 szt. 1.1.1.4. Klimatyzator okienny w budynku głównym: Zenithair W18B - 1 szt. 1.1.1.5. Urządzenia firmy DAIKIN w pomieszczeniu serwerowni w budynku głównym: a) agregat zewnętrzny RP71B7W1- 1 szt., b) agregat wewnętrzny FHYCP35B7V1- 2 szt. 1.1.1.6. Urządzenia firmy PM Luft Lewaco: a) centrala wentylacyjna GOLD 22 - budynek główny piwnica, b) centrala wentylacyjna GOLD 21 - budynek główny parter. 1.1.1.7. Urządzenia firmy VBW Clima Engineering a) centrala wentylacyjna BS-1(50)P - 1 szt.- budynek główny piwnica. 1.1.1.8. Agregat wody lodowej WINDEX typ LSN-K-120 - budynek główny dach. 1.1.1.9. Pomieszczenia nr 105,106 i 107 budynek główny: a) agregat zewnętrzny Daikin 4MKS75 - 1 szt., b) agregat wewnętrzny Daikin FTKS20 - 1 szt., c) agregat wewnętrzny Daikin FTKS25 - 1 szt., d) agregat wewnętrzny Daikin FTKS35 - 1 szt. 1.1.1.10. Pomieszczenia nr 37, 38 i 48 budynek główny: a) agregat zewnętrzny Mitsubishi PUMY-P125 - 1 szt., b) agregat wewnętrzny Mitsubishi PKFY-P20 - 1 szt., c) agregat wewnętrzny Mitsubishi PKFY-P63 - 2 szt. 1.1.1.11. Budynek główny parter od strony dziedzińca - urządzenia Daikin: a) agregat zewnętrzny RQX18P7W1B - 1 szt., b) agregat wewnętrzny FXZQ40M8 - 2 szt., c) agregat wewnętrzny FXCQ80M8 - 4 szt., d) agregat wewnętrzny FXAQ63MA - 1 szt., e) agregat wewnętrzny FXLQ63MA - 1 szt., f) centrala wentylacyjna GOLD 04 RX firmy SWEGON. 1.1.1.12. Urządzenia firmy DAIKIN w pomieszczeniu nr 11 i 12 w budynku głównym: a) agregat zewnętrzny RMXS160E - 1 szt., b) agregat wewnętrzny FTXS42G - 2 szt., c) agregat wewnętrzny FTXS35G - 1 szt. 1.1.1.13. Urządzenia firmy DAIKIN w pomieszczeniu nr 19 w budynku głównym: a) agregat wewnętrzny FTXN50K - 2 szt., b) agregat zewnętrzny RXN50K - 2 szt. 1.1.2. Urządzenia konserwowane dwa razy w roku w II i III kwartale: 1.1.2.1. Pomieszczenia węzła sekretarsko-dyrektorskiego budynek główny, urządzenia firmy DAIKIN: a) agregat zewnętrzny R200F7V1 - 1 szt., b) agregat wewnętrzny FDY200FJ7W1 - 1 szt., c) agregat zewnętrzny R125FJ - 1 szt., d) agregat wewnętrzny FDY125F7V1 - 1 szt. 1.1.2.2. Instalacja nad salą operacyjną w budynku głównym: a) agregaty zewnętrzne BITZER 2 szt. o symbolach L-124 oraz LH 135/4H -15.2Y, b) urządzenia firmy PM Luft Lewaco - centrala wentylacyjna BC 004 - 2 szt. 1.1.3. Urządzenia konserwowane dwa razy w roku w I i IV kwartale: 1.1.3.1. Sala operacyjna, pomieszczenia nr 056, 032 i 010 - instalacja dogrzewania powietrzem wraz z wymianą filtrów kasetowych na sali ( 3 szt. o wymiarach 950/950/100), filtrów kieszeniowych w piwnicy (2 szt. o wymiarach 690/400/670) oraz filtra w centrali wentylacyjnej: a) wytwornica pary SWEGON CP-2 - 1 szt., b) centrala wentylacyjna SWEGON GOLD 05-C - 1 szt., c) wentylator Systemair KT-70-40-4 - 2 szt. 1.1.4 Prace, które będą wykonywane w zależności od zgłoszonych przez Zamawiającego potrzeb: 1.1.4.1. Wymiana kompletu grzałek w wytwornicy pary SWEGON CP-2. 1.1.4.2. Dostawa i montaż filtra w centrali wentylacyjnej SWEGON GOLD 05-C. 1.2. Urządzenia znajdujące się w budynku specjalnym: 1.2.1. Urządzenia konserwowane cztery razy w roku, jeden raz w każdym kwartale: 1.2.1.1. Klimakonwektory firmy CIAT: a) klimakonwektor kasetonowy typ WA63 - 8 szt., b) klimakonwektor kasetonowy typ WA62 - 3 szt., c) klimakonwektor gabinetowy MAJOR M331 - 6 szt., d) klimakonwektor gabinetowy MAJOR M333 - 2 szt., e) klimakonwektor UTA 295/01S model I - 1 szt., f) klimakonwektor UTA 295/01S model U - 1 szt., g) klimakonwektor UTA CASSETTE 235/33 - 4 szt., h) klimakonwektor kasetonowy typ WA122 - 4 szt., i) klimakonwektor kasetonowy typ WA123 - 1 szt. 1.2.1.2. Klimatyzator kanałowy FUJITSU ARY9A oraz skraplacz AOY9A - 1 kpl. 1.2.1.3. Agregat wody lodowej CIAT model AQUACIAT LDC 753Z - 1 szt. 1.2.1.4. Urządzenia firmy SWEGON: a) centrala wentylacyjna BCEA 009 - układ N4-W4, b) centrala wentylacyjna GOLD 22 oraz agregat GOLD Cooler 4 - układ N3-W3, c) centrala wentylacyjna GOLD 31 - układ N2-W2, d) centrala wentylacyjna BCEA 014 - układ N1-W1. 1.2.1.5. Urządzenia firmy DAIKIN: a) klimatyzator wewnętrzny - FAQ71C - 1 szt., b) agregat zewnętrzny - RZQG71L7V1 - 1 szt., c) klimatyzator wewnętrzny - FWC08BF - 1 szt. 1.2.2. Urządzenia konserwowane dwa razy w roku, w I i III kwartale: 1.2.2.1. Indywidualne instalacje wentylacyjne W5 obsługujące sanitariaty, palarnię i pomieszczenie sprzątaczek: a) wentylator kanałowy Systemair W5.1 - 1 szt., b) wentylator kanałowy Systemair W5.2 - 1 szt., c) wentylator kanałowy Systemair W5.3 - 1 szt., d) wentylator kanałowy Systemair W5.4 - 1 szt., e) wentylator dachowy Systemair W5.5 - 1 szt., f) wentylator kanałowy Systemair W5.6 - 1 szt., g) wentylator kanałowy Systemair W5.7 - 1 szt..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących 50.71.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie, co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu lub wykonywaniu konserwacji systemu wentylacyjno-klimatyzacyjnego pomieszczeń budynku o mocy chłodniczej nie mniejszej niż 160 kW każda, uzyskiwanej jednym agregatem.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej trzema osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi kwalifikacje w zakresie eksploatacji urządzeń wentylacji, klimatyzacji i chłodniczych o mocy powyżej 50 kW zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r. Nr 89, poz. 828 z późn. zm.) oraz kwalifikacje w zakresie naprawy i obsługi technicznej urządzeń i instalacji chłodniczych zawierających substancje kontrolowane oraz obrotu tymi substancjami na podstawie art. 12 ust. 4 Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową (Dz. U. z 2004 r. Nr 121, poz. 1263 z późn. zm.).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 100.000,00 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Stawka za jedną roboczogodzinę naprawy urządzeń - 5

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Łodzi, 90-950 Łódź, al. Kościuszki 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Narodowy Bank Polski, Oddział Okręgowy w Łodzi, 90-950 Łódź, al. Kościuszki 14 ( recepcja, pokój nr 1 na parterze)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.