Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-28
Łódź: Naprawa i konserwacja urządzeń i instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnych w budynkach Oddziału Okręgowego NBP w Łodzi
Numer ogłoszenia: 437870 - 2013; data zamieszczenia: 28.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Łodzi , Al. Kościuszki 14, 90-950 Łódź, woj. łódzkie, tel. 22 184 27 00, faks 22 184 27 07.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa i konserwacja urządzeń i instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnych w budynkach Oddziału Okręgowego NBP w Łodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie konserwacji i napraw urządzeń i instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnych w dwóch budynkach Oddziału Okręgowego NBP w Łodzi. Urządzenia objęte konserwacją: 1.1. Urządzenia znajdujące się w budynku głównym: 1.1.1. Urządzenia konserwowane cztery razy w roku, jeden raz w każdym kwartale: 1.1.1.1. Budynek główny I piętro- urządzenia firmy Daikin: a) agregat zewnętrzny RSX5K7W1 - 1 szt., b) agregat wewnętrzny FXYF50K7V1 - 1 szt., c) agregat wewnętrzny FXYC20K7V1 - 4 szt., d) agregat wewnętrzny FXYF32K7V1 - 1 szt., e) centrala wentylacyjna VAM 800 EJVE - 1 szt. 1.1.1.2. Pomieszczenie UPS nr 045 budynek główny: a) agregat zewnętrzny Daikin RKS35G - 2 szt., b) agregat wewnętrzny Daikin FTXS35G - 2 szt. 1.1.1.3. Pomieszczenie wartowni budynek główny: a) agregat zewnętrzny Daikin R25DB7V1 - 2 szt., b) agregat wewnętrzny Daikin FT25GV1B - 2 szt. 1.1.1.4. Klimatyzator okienny w budynku głównym: Zenithair W18B - 1 szt. 1.1.1.5. Urządzenia firmy DAIKIN w pomieszczeniu serwerowni w budynku głównym: a) agregat zewnętrzny RP71B7W1- 1 szt., b) agregat wewnętrzny FHYCP35B7V1- 2 szt. 1.1.1.6. Urządzenia firmy PM Luft Lewaco: a) centrala wentylacyjna GOLD 22 - budynek główny piwnica, b) centrala wentylacyjna GOLD 21 - budynek główny parter. 1.1.1.7. Urządzenia firmy VBW Clima Engineering a) centrala wentylacyjna BS-1(50)P - 1 szt.- budynek główny piwnica. 1.1.1.8. Agregat wody lodowej WINDEX typ LSN-K-120 - budynek główny dach. 1.1.1.9. Pomieszczenia nr 105,106 i 107 budynek główny: a) agregat zewnętrzny Daikin 4MKS75 - 1 szt., b) agregat wewnętrzny Daikin FTKS20 - 1 szt., c) agregat wewnętrzny Daikin FTKS25 - 1 szt., d) agregat wewnętrzny Daikin FTKS35 - 1 szt. 1.1.1.10. Pomieszczenia nr 37, 38 i 48 budynek główny: a) agregat zewnętrzny Mitsubishi PUMY-P125 - 1 szt., b) agregat wewnętrzny Mitsubishi PKFY-P20 - 1 szt., c) agregat wewnętrzny Mitsubishi PKFY-P63 - 2 szt. 1.1.1.11. Budynek główny parter od strony dziedzińca - urządzenia Daikin: a) agregat zewnętrzny RQX18P7W1B - 1 szt., b) agregat wewnętrzny FXZQ40M8 - 2 szt., c) agregat wewnętrzny FXCQ80M8 - 4 szt., d) agregat wewnętrzny FXAQ63MA - 1 szt., e) agregat wewnętrzny FXLQ63MA - 1 szt., f) centrala wentylacyjna GOLD 04 RX firmy SWEGON. 1.1.1.12. Urządzenia firmy DAIKIN w pomieszczeniu nr 11 i 12 w budynku głównym: a) agregat zewnętrzny RMXS160E - 1 szt., b) agregat wewnętrzny FTXS42G - 2 szt., c) agregat wewnętrzny FTXS35G - 1 szt. 1.1.1.13. Urządzenia firmy DAIKIN w pomieszczeniu nr 19 w budynku głównym: a) agregat wewnętrzny FTXN50K - 2 szt., b) agregat zewnętrzny RXN50K - 2 szt. 1.1.2. Urządzenia konserwowane dwa razy w roku w II i III kwartale: 1.1.2.1. Pomieszczenia węzła sekretarsko-dyrektorskiego budynek główny, urządzenia firmy DAIKIN: a) agregat zewnętrzny R200F7V1 - 1 szt., b) agregat wewnętrzny FDY200FJ7W1 - 1 szt., c) agregat zewnętrzny R125FJ - 1 szt., d) agregat wewnętrzny FDY125F7V1 - 1 szt. 1.1.2.2. Instalacja nad salą operacyjną w budynku głównym: a) agregaty zewnętrzne BITZER 2 szt. o symbolach L-124 oraz LH 135/4H -15.2Y, b) urządzenia firmy PM Luft Lewaco - centrala wentylacyjna BC 004 - 2 szt. 1.1.3. Urządzenia konserwowane dwa razy w roku w I i IV kwartale: 1.1.3.1. Sala operacyjna, pomieszczenia nr 056, 032 i 010 - instalacja dogrzewania powietrzem wraz z wymianą filtrów kasetowych na sali ( 3 szt. o wymiarach 950/950/100), filtrów kieszeniowych w piwnicy (2 szt. o wymiarach 690/400/670) oraz filtra w centrali wentylacyjnej: a) wytwornica pary SWEGON CP-2 - 1 szt., b) centrala wentylacyjna SWEGON GOLD 05-C - 1 szt., c) wentylator Systemair KT-70-40-4 - 2 szt. 1.1.4 Prace, które będą wykonywane w zależności od zgłoszonych przez Zamawiającego potrzeb: 1.1.4.1. Wymiana kompletu grzałek w wytwornicy pary SWEGON CP-2. 1.1.4.2. Dostawa i montaż filtra w centrali wentylacyjnej SWEGON GOLD 05-C. 1.2. Urządzenia znajdujące się w budynku specjalnym: 1.2.1. Urządzenia konserwowane cztery razy w roku, jeden raz w każdym kwartale: 1.2.1.1. Klimakonwektory firmy CIAT: a) klimakonwektor kasetonowy typ WA63 - 8 szt., b) klimakonwektor kasetonowy typ WA62 - 3 szt., c) klimakonwektor gabinetowy MAJOR M331 - 6 szt., d) klimakonwektor gabinetowy MAJOR M333 - 2 szt., e) klimakonwektor UTA 295/01S model I - 1 szt., f) klimakonwektor UTA 295/01S model U - 1 szt., g) klimakonwektor UTA CASSETTE 235/33 - 4 szt., h) klimakonwektor kasetonowy typ WA122 - 4 szt., i) klimakonwektor kasetonowy typ WA123 - 1 szt. 1.2.1.2. Klimatyzator kanałowy FUJITSU ARY9A oraz skraplacz AOY9A - 1 kpl. 1.2.1.3. Agregat wody lodowej CIAT model AQUACIAT LDC 753Z - 1 szt. 1.2.1.4. Urządzenia firmy SWEGON: a) centrala wentylacyjna BCEA 009 - układ N4-W4, b) centrala wentylacyjna GOLD 22 oraz agregat GOLD Cooler 4 - układ N3-W3, c) centrala wentylacyjna GOLD 31 - układ N2-W2, d) centrala wentylacyjna BCEA 014 - układ N1-W1. 1.2.1.5. Urządzenia firmy DAIKIN: a) klimatyzator wewnętrzny - FAQ71C - 1 szt., b) agregat zewnętrzny - RZQG71L7V1 - 1 szt., c) klimatyzator wewnętrzny - FWC08BF - 1 szt. 1.2.2. Urządzenia konserwowane dwa razy w roku, w I i III kwartale: 1.2.2.1. Indywidualne instalacje wentylacyjne W5 obsługujące sanitariaty, palarnię i pomieszczenie sprzątaczek: a) wentylator kanałowy Systemair W5.1 - 1 szt., b) wentylator kanałowy Systemair W5.2 - 1 szt., c) wentylator kanałowy Systemair W5.3 - 1 szt., d) wentylator kanałowy Systemair W5.4 - 1 szt., e) wentylator dachowy Systemair W5.5 - 1 szt., f) wentylator kanałowy Systemair W5.6 - 1 szt., g) wentylator kanałowy Systemair W5.7 - 1 szt..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących 50.71.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie, co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu lub wykonywaniu konserwacji systemu wentylacyjno-klimatyzacyjnego pomieszczeń budynku o mocy chłodniczej nie mniejszej niż 160 kW każda, uzyskiwanej jednym agregatem.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej trzema osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi kwalifikacje w zakresie eksploatacji urządzeń wentylacji, klimatyzacji i chłodniczych o mocy powyżej 50 kW zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r. Nr 89, poz. 828 z późn. zm.) oraz kwalifikacje w zakresie naprawy i obsługi technicznej urządzeń i instalacji chłodniczych zawierających substancje kontrolowane oraz obrotu tymi substancjami na podstawie art. 12 ust. 4 Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową (Dz. U. z 2004 r. Nr 121, poz. 1263 z późn. zm.).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 100.000,00 PLN.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Stawka za jedną roboczogodzinę naprawy urządzeń - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Łodzi,
90-950 Łódź, al. Kościuszki 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Narodowy Bank Polski, Oddział Okręgowy w Łodzi, 90-950 Łódź, al. Kościuszki 14 ( recepcja, pokój nr 1 na parterze)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Roboty budowlane polegające na utwardzeniu i odwodnieniu terenu przy budynkach zlokalizowanych przy ul. Konstadta 9 / Jakuba 6 i Majzela 8
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi
- "Budowa tężni solankowej obok Parku im. A. Struga przy ul. Urzędniczej"
- "Przygotowanie i wydawanie posiłków dla Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Łodzi - w obiekcie w Grotnikach przy ul. Ozorkowskiej 3 w okresie od dnia 24.06.2024 r. do dnia 17.08.2024 r."
- Dostawa maszyn czyszczących dla SP ZOZ CSK UM w Łodzi
- ZP/6/2024 - dostawa Systemu do RT-PCR dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- bieżąca obsługa, serwis, konserwacja oraz nadzór techniczny budynków
- Wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji oraz napraw instalacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej.
- Usługa przeglądu i konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w pomieszczeniach Wydziału Geodezji i Kartografii Politechniki Warszawskiej
- Usługi serwisu i konserwacji instalacji wentylacji mechanicznej, C.O. i klimatyzacji, część 1: Budynek Sądu Okręgowego w Krakowie, ul. Przy Rondzie 7 pawilon L
- Usługa serwisowa i przegląd wentylacji i klimatyzacji wraz z wymianą elementów zużywalnych (3)
- Wykonanie przeglądów serwisowych, konserwacji i napraw agregatów chłodniczych, central wentylacyjnych, nawilżaczy, klimatyzatorów, wentylatorów w budynkach Politechniki Gdańskiej
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.