eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drzonków k/Zielonej Góry › Budowa hali sportowo-targowej na terenie Ośrodka oraz adaptacja pomieszczeń magazynowych na salę konferencyjną wraz z wyposażeniem.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2006-08-24

POZYCJA 43780

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Drzonków k/Zielonej Góry: Budowa hali sportowo-targowej na terenie Ośrodka oraz adaptacja pomieszczeń magazynowych na salę konferencyjną wraz z wyposażeniem. Hala wykorzystywana będzie jako kryta ujeżdżalnia koni sportowych z możliwością organizacji targów wielobranżowych. Hala - konstrukcja stalowa z obudową z płyt warstwowych z blachy trapezowej z rdzeniem styropianowym o powierzchni zabudowy 1554,50 m kw., kubatura 8643,00 m sześc., o maksymalnej wysokości - 6,17 m. Sala konferencyjna: adaptacja istniejących pomieszczeń magazynowych, /przeznaczenie dla 45 osób/ Powierzchnia ogólna 144,38 m kw. 2. Zakup wyposażenia sali: mebli konferencyjnych i sprzętu audiowizualnego wg wykazu Zamawiającego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Ośrodek Sportu i Rekreacji, do kontaktów: Leszek Sobecki do kontaktów w sprawach projektu i wykonawstwa, Elżbieta Jędrasiak - Radca prawny - konsultant, ul. Olimpijska 20, 66-004 Drzonków k/Zielonej Góry, woj. lubuskie, tel. 068 324344, 3214151, fax 068 3214344, e-mail: wosir@drzonkow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.drzonkow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa hali sportowo-targowej na terenie Ośrodka oraz adaptacja pomieszczeń magazynowych na salę konferencyjną wraz z wyposażeniem. Hala wykorzystywana będzie jako kryta ujeżdżalnia koni sportowych z możliwością organizacji targów wielobranżowych. Hala - konstrukcja stalowa z obudową z płyt warstwowych z blachy trapezowej z rdzeniem styropianowym o powierzchni zabudowy 1554,50 m kw., kubatura 8643,00 m sześc., o maksymalnej wysokości - 6,17 m. Sala konferencyjna: adaptacja istniejących pomieszczeń magazynowych, /przeznaczenie dla 45 osób/ Powierzchnia ogólna 144,38 m kw. 2. Zakup wyposażenia sali: mebli konferencyjnych i sprzętu audiowizualnego wg wykazu Zamawiającego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Wojewódzki Ośrodek Sportu i Rekreacji Drzonków k/Zielonej Góry, ul. Olimpijska 20, 66-004 Racula, woj. lubuskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot i zakres zadania inwestycyjnego obejmuje: Hala przeznaczona jako kryta ujeżdżalnia koni sportowych z możliwością organizacji targów wielobranżowych. Konstrukcja stalowa - obudowa z płyt warstwowych z blachy trapezowej z rdzeniem styropianowym o powierzchni zabudowy 1554,50 m kw. Kubatura 8643,00 m sześc., Maksymalna wysokość 6,17m 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie / właściwe referencje/wykonanie kosztorysu ofertowego w technologii określonej przez Zamawiającego 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Oryginalny kod CPV: 45.21.21.72 - Ośrodki rekreacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.21.72 - Roboty budowlane w zakresie ośrodków rekreacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.21.23.10 - Roboty budowlane w zakresie budowy wystaw Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.10 - Roboty budowlane w zakresie budowy wystaw Oryginalny kod CPV: 45.21.22.20 - Wielofunkcyjne obiekty sportowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.20 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zadania powyżej 60,0 tys. euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.09.2006; lub data zakończenia: 15.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wyznacza wadium w kwocie 20. 000 PLN Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniom pieniężnym; 3) poręczeniach bankowych; 4) gwarancjach bankowych; 5) gwarancjach ubezpieczeniowych; 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz, 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, po* 596 i Nr 216, poz. 1824) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1 Sprawozdanie finansowe albo inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należność - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za cały ten okres, informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych tub zdolność kredytową wykonawcy wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 2. Wykaz niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników / na podstawie umowy stałej- przeciętnie min. 15 osób/ lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; oraz dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane prawem branżowe uprawnienia budowlane. Kierownik budowy -aktualne branżowe uprawnienia budowlane i zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu zawodowego stosownie do art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wykonawcy. Zamawiający dokona oceny spełniana warunków wykonawcy na podstawie dokumentów stanowiących załączniki do "Formularza Oferty", Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wg zasady opisanej w Druku Zp-17 "Spełnia - Nie Spełnia" Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej nit 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu Ofert, 3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz pkt 9 dla podmiotu zbiorowego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. 1. C - cena ryczałtowa 80 2. 2. G - oferowany termin udzielonej gwarancji i rękojmi na roboty 10 3. 3. T - skrócenie wymaganego terminu przedmiotu zamówienia 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: Tylko na pisemny wniosek Wykonawcy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.09.2006, godzina 13:00, W siedzibie Zamawiającego w Wojewódzkim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Drzonkowie k/Zielonej Góry, ul. Olimpijska 20, 66-004 Racula, pok. Nr.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Dofinansowanie projektu w ramach Programu Interreg IIIA Polska, Kraj Związkowy Branderburgia 2000-2006 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.