eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łyse › Modernizacje drogi gruntowej transportu rolnego Łączki- kol. Łączki od km 0 + 000,00 do km 1+759,00

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-04

Łyse: Modernizacje drogi gruntowej transportu rolnego Łączki- kol. Łączki od km 0 + 000,00 do km 1+759,00
Numer ogłoszenia: 43767 - 2008; data zamieszczenia: 04.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łyse, ul. Ostrołęcka 2, 07-437 Łyse, woj. mazowieckie, tel. 029 7725027, fax 029 7725003 w. 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://lyse.samorzady.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacje drogi gruntowej transportu rolnego Łączki- kol. Łączki od km 0 + 000,00 do km 1+759,00.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Uwzględniając obecny stan nawierzchni gruntowej przewiduje się wykonanie modernizacji polegającej na: - uzupełnieniu zadoleń poprzez wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu kat.III z pozyskaniem i transportem gruntu z odległości 5 km na odcinku długości 350,00 mb. - wykonaniu profilowania i zagęszczenia podłoża w gruncie kat.III równiarką samojezdną na odcinku 1759 mb - wykonaniu nawierzchni żwirowej jednowarstwowej o grubości 20cm przy szerokości 5 m na odcinku 1759 mb - wykonaniu nawierzchni żwirowej na zjazdach gospodarczych o grubości 20 cm przy szerokości 5 m, długości 3 m każdy , w ilości 16 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy: - których oferta spełnia wymagania określone w niniejszej SIWZ i odpowiada warunkom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych, - którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, - którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, - którzy udzielą gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia na okres nie mniejszy niż 18 miesięcy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania oraz odrzuceniem jego oferty. 2. Ocena ofert. Wykluczenie Wykonawców - odrzucenie ofert 1.W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert. Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie, uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów potwierdzających spełnianie warunków. Zamawiający poprawi omyłki rachunkowe w tekście oferty, zgodnie z art. 88 ustawy Prawo zamówień publicznych, niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, o których mowa w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferta Wykonawcy, który zostanie wykluczony z postępowania, nie będzie rozpatrywana. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: - jest niezgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczaniu ceny, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Oferty nie odrzucone zostaną poddane procedurze oceny zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu oraz zgodnie z innymi wymaganiami Zamawiającego, Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi przedstawić wymienione niżej dokumenty i oświadczenia, które składają się na ofertę: 1. Wypełniony formularz OFERTA - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 1 2. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 3. Kosztorys ofertowy z podaniem składników cenowych i wskaźników kosztorysowych, zawierający pełen zakres robót niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia, które zostały wskazane w SIWZ oraz przedmiarze robót (załącznik Nr 3) 4. Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona przez notariusza za zgodność z oryginałem) do podpisania oferty, w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Zaświadczenie o niekaralności, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego oraz ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w rozdział IX (za wyjątkiem pełnomocnictwa) należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania firmy. Zamawiający nie dopuszcza przekazania wymaganych dokumentów faksem lub drogą elektroniczną. Wymienione dokumenty należy przekazać zamawiającemu pisemnie. Brak jakiegokolwiek z wymienionych dokumentów lub złożenie w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje odrzucenie oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http;//lyse.samorzady.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łyse, ul. Ostrołęcka 2, 07-437 Łyse,.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Łyse, ul. Ostrołęcka 2, 07-437 Łyse, pokój 22.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.