eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Remont budynku mieszkalnego, kilkurodzinnego (pałacu), położonego w miejscowości Więcławice, gmina Gniewkowo, powiat inowrocławski

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-07

Bydgoszcz: Remont budynku mieszkalnego, kilkurodzinnego (pałacu), położonego w miejscowości Więcławice, gmina Gniewkowo, powiat inowrocławski
Numer ogłoszenia: 437554 - 2012; data zamieszczenia: 07.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 396168 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy, ul. Hetmańska 38, 85-039 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3493773, faks 052 3493797.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku mieszkalnego, kilkurodzinnego (pałacu), położonego w miejscowości Więcławice, gmina Gniewkowo, powiat inowrocławski.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont budynku mieszkalnego, kilkurodzinnego (pałacu), położonego w miejscowości Więcławice, gmina Gniewkowo, powiat inowrocławski 2. Zakres zadania, zgodnie z dokumentacją obejmuje: Remont dachu: - przełożenie pokrycia dachu wykonanego z dachówki karpiówki - wymianę zniszczonych elementów więźby dachowej (2 krokwi) budynku głównego, - przemurowanie kominów - zabezpieczenie stropu strychu budynku głównego przed zniszczeniem i przed opadami deszczu, - wykonanie obróbek blacharskich, Prace wewnątrz budynku: - zerwanie posadzki wykonanej z wykładziny pcv stopni schodów i podłogi korytarza na piętrze, - naprawa uszkodzonych stopni schodów wejściowych na piętro budynku, - naprawa balustrady schodowej, - ułożenie paneli podłogowych na podłodze korytarza i stopniach schodów Prace zewnętrzne: - odkucie zawilgoconych tynków zewnętrznych przy tarasie oraz tynków odpadających, - wymiana wykruszonych cegieł w murze przy schodach zejściowych do piwnicy, - skucie posadzki tarasu szerokości 1,0 m wzdłuż ściany zewnętrznej budynku, - odkopanie ściany fundamentowej przy tarasie, - odgrzybienie i uszczelnienie zewnętrznej powierzchni muru na wysokości 1,6 m, - ułożenie tynku renowacyjnego na uszczelnionej powierzchni muru, - naprawa schodów wejściowych betonowych, - wykonanie nowej posadzki betonowej tarasu i wejścia do piwnicy - wywiezienie powstałych odpadów na składowisko, Prace elektryczne - wykonanie nowego podejścia z przyłącza napowietrznego do miejsca rozdziału energii po ścianie zewnętrznej budynku i ścianie korytarza, - wymiana złączy kablowo - pomiarowych i liczników do poszczególnych lokali mieszkalnych, Uporządkowanie terenu 3. Remont należy wykonać zgodnie z założeniami dokumentacji budowlanej, Specyfikacji Technicznej, wykonania i odbioru robót, sztuką budowlaną, przepisami ustawy - Prawo Budowlane (Ustawa z dnia 7.07.1994 r. wraz z późniejszymi zmianami) oraz wg przepisów wykonawczych wydanych na podstawie przywołanej ustawy i przepisów o bezpieczeństwie i higienie pracy podczas wykonywania robót budowlanych. 4. Zastosowane materiały winny posiadać świadectwa do powszechnego lub indywidualnego stosowania w budownictwie, tj. certyfikaty na znak bezpieczeństwa (wg Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9.11.1999 r., Dz. U. Nr 5 poz. 53) lub certyfikaty na znak zgodności z obowiązującą normą albo odpowiednią Aprobatą Techniczną. 5. Wykonawca zadania zobowiązany jest do realizacji robót z uwzględnieniem potrzeb Zamawiającego i użytkowników lokali zlokalizowanych w budynku, w zakresie dostępu do pomieszczeń w sposób zapewniający możliwość korzystania z nich (nie przewiduje się wykwaterowania mieszkańców na czas prac remontowych) z zachowaniem warunków bezpieczeństwa pracy oraz bezpieczeństwa konstrukcji budynku. 6. Teren na którym prowadzone będą roboty budowlane-remontowe należy zabezpieczyć przed dostępem osób postronnych poprzez wydzielenie strefy niebezpiecznej. Strefy niebezpieczne należy trwale wygrodzić i oznaczyć tablicami ostrzegawczymi o grożącym niebezpieczeństwie. 7. Zamówienie rozliczane będzie w formie ryczałtu. (Zgodnie z art. 632 & 1 K.c. jeżeli strony umówiły się na wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.) 8. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiar robót, umożliwiający sporządzenie pełnej kalkulacji, uwzględniającej wszystkie koszty związane z wykonaniem zadania. Przedmiar robót sporządzony przez projektanta stanowi jedynie element pomocniczy, poglądowy i nie stanowi podstawy ustalenia wartości zamówienia. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 10. W przypadku powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcy Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie, która części zamówienia będzie wykonywana przez podwykonawcę..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.90 - Remont starych budynków 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie 45.26.12.11 - Kładzenie płytek dachowych 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REST sp.j. Kowalski, Rydlichowski, Pl. F.Skarbka 4, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74974,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 71666,67

  • Oferta z najniższą ceną: 71666,67 / Oferta z najwyższą ceną: 212685,65

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.