eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › ZWIĘKSZENIE BEZPIECZEŃSTWA W RUCHU DROGOWYM NA GŁÓWNEJ OSI KOMUNIKACYJNEJ POWIATU CHEŁMSKIEGO POPRZEZ PRZEBUDOWĘ DROGI POWIATOWEJ NR 1839L



Ogłoszenie z dnia 2011-02-07

Chełm: ZWIĘKSZENIE BEZPIECZEŃSTWA W RUCHU DROGOWYM NA GŁÓWNEJ OSI KOMUNIKACYJNEJ POWIATU CHEŁMSKIEGO POPRZEZ PRZEBUDOWĘ DROGI POWIATOWEJ NR 1839L
Numer ogłoszenia: 43751 - 2011; data zamieszczenia: 07.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chełmski reprezentowany przez Krzysztofa Wojciechowskiego-Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Chełmie , ul. Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. (082) 562 76 31, faks (082) 562 75 87.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.chelmski.iap.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZWIĘKSZENIE BEZPIECZEŃSTWA W RUCHU DROGOWYM NA GŁÓWNEJ OSI KOMUNIKACYJNEJ POWIATU CHEŁMSKIEGO POPRZEZ PRZEBUDOWĘ DROGI POWIATOWEJ NR 1839L.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy głównego ciągu komunikacyjnego powiatu chełmskiego- drogi powiatowej nr 1839L na odcinku od km 0+000 (skrzyżowanie z drogą wojewódzką Nr 844) do km 14+140 (skrzyżowanie z drogami powiatowymi Nr 1862L i Nr 1863L)- o długości 14,140 km. Zakres przebudowy drogi dotyczy początkowego odcinka drogi powiatowej 14,140 km z wyłączeniem robót nawierzchniowych na odcinku 8+290,13 do km 9+296,28 przebudowanym w 2010 roku. Planowana do przebudowy droga powiatowa charakteryzuje się następującymi parametrami: -klasa techniczna drogi- Z (droga zbiorcza), -kategoria ruchu- KR 2, -prędkość projektowa- 50 km/h, -dopuszczalne obciążenie na oś pojazdu- 100 KN, -przekrój drogi: jednojezdniowy dwupasowy o szerokości jezdni 6,00 m, w tym dwa pasy ruchu po 3,00m, -szerokość zatok autobusowych- 3,00 m, -szerokość chodników zasadniczo 2,00 m z miejscowym ograniczeniem do 1,50 m (warunki terenowe), -szerokość poboczy gruntowych 1,00 m (w tym umocnionych kruszywem kamiennym 0,75 m), -pochylenie skarp 1:1,5 Zakres robót obejmuje: I.ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 1.Odtworzenie (wyznaczenie) trasy i punktów wysokościowych: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych- trasa dróg w terenie równinnym- 14,140 km 2.Zdjęcie warstwy humusu: mechaniczne usunięcie ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm wraz z wywozem- 36 134,00 m2. 3.Rozbiórki elementów dróg, ogrodzeń, przepustów i inne: a)rozebranie podbudowy z kruszywa łamanego ( zatoki autobusowe, likwidacja przełomów)- materiał do zagospodarowania przez Wykonawcę- 4 148,00 m2, b)rozebranie nawierzchni z betonu asfaltowego gr. śr. 4 cm (zatoki autobusowe, likwidacja przełomów)- materiał do zagospodarowania przez Wykonawcę- 3 760,00 m2, c)rozebranie nawierzchni z betonu asfaltowego gr. śr. 7 cm- materiał do zagospodarowania przez Wykonawcę (ścieki na obiektach)- 64,00 m2, d)rozebranie nawierzchni z bruku kamiennego mechanicznie (zatoki autobusowe)- materiał do zagospodarowania przez Wykonawcę- 194,00 m2, e)rozebranie nawierzchni z trylinki (zatoki autobusowe) - materiał do zagospodarowania przez Wykonawcę- 194,00 m2, f)rozebranie chodnika z płytek betonowych 35x35x5 cm na podsypce cementowo- piaskowej- materiał do zagospodarowania przez Wykonawcę- 42,00 m2, g)rozebranie krawężników betonowych 20x30 cm na podsypce cementowo- piaskowej- materiał do zagospodarowania przez Wykonawcę- 747,00 m, h)rozebranie obrzeży trawnikowych o wymiarach 6x20 cm na podsypce cementowo -piaskowej (istniejący chodnik)- materiał do zagospodarowania przez Wykonawcę- 45,00 m, i)rozebranie ścieków betonowych (most w km 10+781) na podsypce cementowo piaskowej- materiał do przekazania Inwestorowi- 18,00 m, j)rozebranie barier żelbetowych mostowych (most w km 7+889 i km 10+781)- materiał do przekazania Inwestorowi- 40,00 m, k)rozebranie barier żelbetowych drogowych- materiał do przekazania Inwestorowi- 36,00 m, l)rozebranie barier stalowych- bariera na moście w km 3+506- materiał do przekazania Inwestorowi- 22,00 m, m)rozebranie ścianki czołowej przepustu z betonu (6 szt.)- materiał do zagospodarowania przez Wykonawcę- 7,00 m3, n)rozebranie ścianki czołowej przepustu z cegły (1 szt.)- materiał do zagospodarowania przez Wykonawcę- 1,00 m3, o)rozebranie przepustów z rur betonowych o średnicy 80 cm - materiał do zagospodarowania przez Wykonawcę- 3,00 m, p)rozebranie słupków do znaków drogowych- materiał do przekazania Inwestorowi- 178,00 szt., q)rozebranie tablic znaków drogowych- materiał do przekazania Inwestorowi- 163,00 szt., r)rozebranie tablic znaków drogowych aktywnych (znak B-20 na wsporniku- materiał do przekazania Inwestorowi- 2,00 szt. II.ROBOTY ZIEMNE 1.Wykonanie wykopów w gruntach kat. III: a)wykonanie wykopów mechanicznie w gr. kat. III z transportem urobku na nasyp na odl. do 1 km (teren robót)- 1 928,00 m3, b)wykonanie wykopów mechanicznie z gruntu kat. III wraz z transportem urobku na odkład (zagospodarowanie nadmiaru urobku przez Wykonawcę)- 906,00 m3, c)plantowanie (obrabianie na czysto) skarp i dna wykopów wykonywanych ręcznie w gruntach kat. I-III- 90,00 m2. 2.Wykonanie nasypów w gruntach kat. III: a)wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu kat. III uzyskanego z wykopu wraz z formowaniem i zagęszczaniem (uzupełnienie skarp)- 1 928,00 m3, b)plantowanie (obrobienie na czysto) skarp i korony nasypów w gruntach kat. III- 7 413,00 m2. III.ODWODNIENIE KORPUSU DROGOWEGO 1.Przepust pod koroną drogi: a)wykonanie ścianki czołowej przepustu z betonu B25- dla przepustu o śr. 60 cm wraz z wykonaniem deskowania, zbrojenia i izolacji ścian lepikiem (2 szt.)- 4,60 m3, b)wykonanie ścianki czołowej przepustu z betonu B25- dla przepustu o śr. 80 cm wraz z wykonaniem deskowania, zbrojenia i izolacji ścian lepikiem (4 szt.)- 10,00 m3, c)wykonanie ścianki czołowej przepustu z betonu B25 dla przepustu o śr. 100 cm wraz z wykonaniem deskowania, zbrojenia i izolacji ścian lepikiem (2 szt.)- 6,00 m3, d)wykonanie rekonstrukcji głowic przepustów skrzynkowych z betonu B25- gr. śr. 4 cm wraz z wykonaniem deskowania, zbrojenia i izolacji ścian lepikiem (6 szt.)- 2,00 m3. 2.Oczyszczenie urządzeń odwadniających (przepusty): czyszczenie przepustów rurowych pod drogami, rury o średnicy do 100 cm- 42,00 m. IV.PODBUDOWY 1.Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża: wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża w gruncie kat. II-IV (likwidacja przełomów, chodniki, perony, zatoki autobusowe i zjazdy)- 10 818,00 m2. 2.Warstwy odsączające: warstwy odsączające wykonane i zagęszczane mechanicznie o gr. 14 cm (zjazdy)- 130,00 m2. 3.Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych: a)oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych- 164 595,00 m2, b)skropienie warstw konstrukcyjnych nawierzchni emulsją asfaltową modyfikowaną- 164 595,00 m2 4.Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie: a)uzupełnienie zjazdów kruszywem łamanym 0:31,5 mm stabilizowanym mechanicznie gr. w-wy śr. 10 cm- 2 157,00 m2, b)wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0:31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, w-wa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm (likwidacja przełomów, poszerzenia) 3 320,00 m2. 5.Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem: a)wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem z betoniarki o Rm=1,5 MPa, gr. w-wy 10 cm (chodniki i perony)- 3 349,00 m2, b)wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem z betoniarki o Rm=2,5 MPa, gr. w-wy 15 cm (likwidacja przełomów, zjazdy)- 3 450,00 m2, c)wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem z betoniarki o Rm=2,5 MPa, gr. w-wy 15 cm- 1 862,00 m2, 6.Podbudowa z chudego betonu: wykonanie podbudowy zasadniczej z chudego betonu o Rm=9,0 MPa, grubości w-wy 20 cm (zatoki autobusowe)- 1 596,00 m2. V.NAWIERZCHNIE 1.Nawierzchnia z betonu asfaltowego- warstwa ścieralna: a)wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC8S z zastosowaniem polimeroasfaltu PMB 45/80-65, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm jak dla KR2 (droga powiatowa, zjazdy i zatoki autobusowe)- 82 461,00 m2, b)wyrównanie podbudowy betonem asfaltowym AC8S z zastosowaniem polimeroasfaltu PMB 45/80-65 jak dla KR2 (droga powiatowa i drogi boczne)- średnia grubość wyrównania 3 cm- 5 419,00 t. 2.Nawierzchnia z betonu asfaltowego- warstwa wiążąca i wyrównawcza: a)wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC11W (zatoki autobusowe), grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm jak dla KR2- 1 596,00 m2, b)wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC11W (likwidacja przełomów, poszerzenia), grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm jak dla KR2- 3 300,00 m2, 3.Frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno: wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych na zimno: średnia grubość frezowania 1,00 cm (droga powiatowa i wcinki) wraz z transportem destruktu do 1 km- teren robót drogowych - 831,00 m3. 4.Nawierzchnia z betonowej kostki brukowej dla dróg i ulic oraz placów i chodników: a)wykonanie nawierzchni chodników i peronów z kostki betonowej o barwie szarej gr. 6 cm na podsypce cementowo- piaskowej 1:4 gr. 3 cm- 3 349,00 m2, b)wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki betonowej o barwie czerwonej gr. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej 1:4 o gr. 3 cm- 50,00 m2. VI.ROBOTY WYKOŃCZENIOWE 1.Umocnienie skarp, rowów i ścieków: a)humusowanie i obsianie skarp mieszanką traw przy grubości humusu 5 cm- 7 503,00 m2, b)ułożenie trapezowego ścieku skarpowego z elementów prefabrykowanych na podsypce cementowo -piaskowej 1:4 gr. 10 cm- 196,00 m, c)ułożenie ścieków o szer. 0,4 m z kostki brukowej betonowej gr. 4 cm na podsypce cementowo -piaskowej 1:4 (ściek na mostach)- 53,00 m, d)ułożenie ścieku trójkątnego o wym. 50x50 cm z elementów prefabrykowanych na podsypce cementowo- piaskowej 1:4 gr. 5 cm i ławie z betonu B15 gr. 20 cm- 83,00 m. 2.Ścinanie i uzupełnianie poboczy: a)uzupełnianie poboczy kruszywem łamanym 0:31,5 mm stabilizowanym mechanicznie gr. w-wy śr. 10 cm- 17 738,00 m2, b)wykonanie podparcia krawędzi opornika z destruktu gr. 30 cm stabilizowanego mechanicznie- materiał uzyskany z frezowania istniejącej nawierzchni- 2 671,00 m2. VII.OZNAKOWANIE I URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU 1.Oznakowanie poziome nawierzchni: a)oznakowanie poziome jezdni mat. grubowarstwowymi (masy termoplastyczne)- linie na przejściach dla pieszych, linie poprzeczne i symbole- 233,00 m2, b)oznakowanie poziome jezdni mat. grubowarstwowymi- linie ciągłe- 3 766,00 m2, c)oznakowanie poziome jezdni mat. grubowarstwowymi- linie przerywane- 2 091,00 m2. 2.Oznakowanie pionowe: a)ustawienie słupków z rur stalowych o śr. 70 mm dla znaków drogowych i tablic- 257,00 szt., b)przymocowanie tarcz znaków drogowych odblaskowych do słupków stalowych- znaki ostrzegawcze A-7, znaki zakazu B-20 i znaki informacyjne D-6 (folia odblaskowa II generacji)- 53,00 szt., c)przymocowanie tarcz znaków drogowych odblaskowych do słupków stalowych- znaki ostrzegawcze-, tabliczki, zakazu, informacyjne i kierunku oraz tablice prowadzące (folia odblaskowa I generacji)- 189,00 szt., d)ustawienie (montaż) aktywnego znaku D-6 obustronnego (diodowy wraz z oświetlanym przejściem dla pieszych) wraz z baterią słoneczną i instalacją elektryczną umieszczony na wysięgniku- 8,00 kpl., e)ustawienie (montaż) aktywnego znaku B-20 obustronnego (diodowy) wraz z baterią słoneczną i instalacją elektryczną umieszczony na wysięgniku- 3,00 kpl. 3.Bariery ochronne stalowe: ustawienie barier ochronnych stalowych jednostronnych- bezprzekładkowych typu SP-04/2- 1 155,00 m. 4.Urządzenia zabezpieczające ruch pieszych: ustawienie ogrodzeń segmentowych typu U-12a wykonanych ze stali ocynkowanej o rozstawie słupków co 1,5 m wraz z osadzeniem słupków w fundamencie z betonu B15- 66,00 m. VIII.ELEMENTY ULIC 1.Ustawienie krawężników betonowych: a)ustawienie krawężników betonowych 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem z betonu B15 gr. 15 cm i podsypce cementowo- piaskowej 1:4 gr. 5 cm- 2 496,00 m, b)ustawienie krawężników betonowych leżących 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem z betonu B15 gr. 15 cm i podsypce cementowo- piaskowej 1:4 gr. 5 cm (zjazdy)- 17,00 m. 2.Betonowe obrzeża chodnikowe: ustawienie obrzeży betonowych 60x20 cm na podsypce cementowo- piaskowej 1:4 gr. 5 cm- 2 198,00 m. 3.Ścieki z płyt chodnikowych: ułożenie ścieku pochodnikowego z płyt betonowych o wymiarach 50x50x7 cm na podsypce cementowo- piaskowej 1:4 śr. 10 cm wraz z obramowaniem ścieku krawężnikiem betonowym 12x25x100 cm- 132,00 m. IX.WYPOSAŻENIE POMOSTU: ustawienie barieroporęczy o wysokości 1,1 m i rozstawie słupków co 1 m mocowanych za pomocą śrub i blachy podkładowej o wym. 200x280 mm i gr. 20 mm (obiekty inżynierskie) w ciągu bariery stalowej ochronnej SP-04- 96,00 m. X.ROBOTY TOWARZYSZĄCE: wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej- 2 egzemplarze w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej. Szczegółowy zakres robót i warunki realizacji określa dokumentacja techniczna stanowiąca Załącznik Nr 9 do SIWZ, tj. w szczególności: 1.Projekt wykonawczy 2.Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 3.Projekt stałej organizacji ruchu. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia pisemnej gwarancji na okres 48 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót budowlanych. W ramach zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy: 1.Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z projektem wykonawczym, szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, kosztorysem ofertowym i zasadami wiedzy technicznej przy zastosowaniu obowiązujących przepisów i warunków technicznych. 2.Zabezpieczenie placu budowy wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych prac zgodnie z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 3.Opracowanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania przedmiotu zamówienia wraz z uzyskaniem opinii organu zarządzającego ruchem na terenie powiatu chełmskiego. 4.Zapewnienie ciągłości ruchu w trakcie prowadzenia robót. 5.Zabezpieczenie oraz utrzymanie wszelkich elementów bezpieczeństwa ruchu wprowadzonych na podstawie projektu organizacji ruchu na czas wykonywania przedmiotu zamówienia (oznakowania, wygrodzeń, itp.) w sposób zapewniający ich widoczność i czytelność. 6.Uporządkowanie placu budowy. 7.Wykonanie, pokrycie kosztów wszystkich badań, pomiarów, ekspertyz niezbędnych do realizacji zadania i dla udokumentowania wymaganej ilości wykonanych robót, a także wbudowanych materiałów. Wszystkie opinie i wyniki badań muszą być wykonane przez specjalistyczne laboratorium branżowe. 8.Dostarczenie Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych do oceny prawidłowego wykonania robót. Zadanie realizowane jest w ramach programu Wieloletniego pod nazwą NARODOWY PROGRAM PRZEBUDOWY DRÓG LOKALNYCH 2008-2011..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 90 000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych). 2.Wykonawca wnosi wadium w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy. 3.Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP SA O / Chełm Nr 07 1020 1563 0000 5702 0061 5690 z dopiskiem wadium- Zwiększenie bezpieczeństwa w ruchu drogowym na głównej osi komunikacyjnej powiatu chełmskiego poprzez przebudowę drogi powiatowej Nr 1839L. Wadium uważa się za wniesione , jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4.Dowód wniesienia wadium powinien być dołączony do oferty. 5.Zamawiający dokona zatrzymania bądź zwrotu wadium zgodnie z treścią art. 46 ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał co najmniej 3 roboty budowlane w zakresie budowy lub przebudowy dróg w technologii z mieszanek bitumiczno- asfaltowych, o długości nie mniejszej niż 12,00 km m oraz o wartości nie mniejszej niż 5 500 000,00 zł brutto każda wraz z potwierdzeniem , że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca winien wykazać dysponowanie zasobami: 1.Samochód samowyładowczy o ładowności min. 8 t z przykryciem brezentowym - min. 4 szt. 2.Samochód samowyładowczy o ładowności minimalnej 8 t- min. 4 szt. 3.Walec statyczny samojezdny min. 10 t- min. 1 szt. 4. Walec wibracyjny- min.1 szt. 5.Szczotka mechaniczna wyposażona w urządzenie odpylające- min. 1 szt. 6.Walec ogumiony- min.1 szt. 7.Przewoźny zbiornik do wody zaopatrzony w urządzenie do rozpryskiwania wody- min. 1 szt. 8. Skrapiarka lepiszczy bitumicznych- min.2 szt. 9Wytwórnia mas bitumicznych- min. 1 szt. 10. Układarka do układania mieszanek mineralno- asfaltowych - min. 2 szt. 11. Płyta wibracyjna- min. 1 szt.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien wykazać dysponowanie osobami: - 1 osobą do pełnienia funkcji Kierownika budowy branży drogowej posiadającą ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej oraz min. 36 miesięczny staż pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji robót branży drogowej. Uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży drogowej powinny być wydane zgodnie z ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. W przypadku nabycia uprawnień budowlanych w innym kraju niż Polska będą także uznawane kwalifikacje zawodowe nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej oraz państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego (European Economic Area- EEA) i Konfederacji Szwajcarskiej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca winien wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości 5 000 000,00 zł oraz fakt ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł na wszystkie zdarzenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dopuszcza się możliwość złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy. W przypadku złożenia oferty wspólnej każdy z wykonawców musi oddzielnie udokumentować spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 oraz w art. 24 ustawy. Wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 2, 3 i 4 ustawy Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę bądź upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, zgodnie z treścią dokumentu określającego status Wykonawcy bądź treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy polegające na: a)zmiana osób (kierownika budowy) uczestniczących w wykonaniu zamówienia- zmiana zostanie dokonana jeżeli Wykonawca zwróci się pisemnie do Zamawiającego z prośbą o zmianę osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia, załącza również wymagane w pkt 6 SIWZ oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego, b)zmiana harmonogramu rzeczowego realizacji robót budowlanych w przypadku gdy Wykonawca realizuje roboty z wyprzedzeniem- zmiana zostanie dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, do którego zostanie dołączona propozycja aktualnego harmonogramu rzeczowego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chelmski.iap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Chełmie Plac Niepodległości 1 22-100 Chełm, I piętro, pokój Nr 85.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Chełmie Plac Niepodległości 1 22-100 Chełm I piętro, pokój Nr 87.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zadanie realizowane jest w ramach Programu Wieloletniego pod nazwą NARODOWY PROGRAM PRZEBUDOWY DRÓG LOKALNYCH 2008-2011.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.