eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Wymiana stolarki okiennej typowej na okna z PCW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-04

Chorzów: Wymiana stolarki okiennej typowej na okna z PCW
Numer ogłoszenia: 43749 - 2008; data zamieszczenia: 04.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny "PGM", ul. Bałtycka 8, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 2412401, fax 032 2415253.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgm.chorzow.net.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej typowej na okna z PCW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej typowej na okna z PCW - wartość poniżej 206 tys. EURO.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.23.41.00 - Okna z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.11.00 - Okna Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 98.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zadanie 1 - 1.100,00 zł. Zadanie 2 - 3.500,00 zł. Zadanie 3 - 2.900,00 zł. Zadanie 4 - 3.200,00 zł. Zadanie 5 - 4.700,00 zł. Zadanie 6 - 5.900,00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp) oraz: 1. zatrudniają min. 1 kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi, 2. wykażą, że przychody ze sprzedaży (lub obroty) w każdym roku z ostatnich 3 lat obrotowych wynosiły nie mniej niż wartość złożonej oferty, 3. wykażą, że posiadają środki (lub zdolność kredytową) w wysokości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty, 4. wykażą wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania nie mniej niż 2 roboty z wykonania wymian okien (o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty) w zasobach mieszkaniowych wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane z należytą starannością, 5. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł 6. udzielą gwarancji na okres 60 miesięcy. Zamawiający będzie oceniał spełnianie w/w warunków na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i wykazów wymienionych w pkt. IX SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. wypełniony formularz - zestawienie ofert - zał. nr 1 do Specyfikacji o istotnych warunkach zamówienia , b. wypełnione oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - zał. nr 2 do Specyfikacji .., c. wypełnione oświadczenie w trybie art. 22 Prawa zamówień publicznych - zał. nr 3 do Specyfikacji .. , d. oświadczenie kierownika budowy - zał. nr 4 do Specyfikacji, e. sprawozdania finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres,. f. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert h. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, i. uprawnienia niezbędne do kierowania robotami objętymi zamówieniem wraz z zaświadczeniem z Okręgowej Izby Budownictwa zgodnie z Ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów ( Dz. U. Nr 5 poz. 42 z 2001 roku z późniejszymi zmianami ), j. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. k. kopia dowodu wpłacenia wadium lub oryginał poręczenia , gwarancji - zgodnie z pktem XI Specyfikacji , l. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument firmy ubezpieczeniowej potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. ł. dokumenty techniczne : - kopia aprobaty technicznej I.T.B. W przypadku modyfikacji któregokolwiek parametru okien należy również przedłożyć wyniki badań wykonanych przez certyfikowaną jednostkę, potwierdzających nowe parametry, - certyfikat zgodności z aprobatą lub deklaracja zgodności z aprobatą, - świadectwo badań Instytutu Szkła i Ceramiki na szyby, - orzeczenie o stopniu palności, - atest higieniczny na okna, - certyfikat COBR na okucia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. serwis - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zkpgm.bip.chorzow.eu/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Komunalny PGM, 41-500 Chorzów, ul. Bałtycka 8, pok. 217.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Zakład Komunalny PGM, 41-500 Chorzów, ul. Bałtycka 8, pok. 217.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zad. 1 - ADM-Chorzów Stary.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej typowej na okna z PCW - ADM Chorzów Stary, poniżej 206.000 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.23.41.00-1, 45.42.10.00-4, 45.42.11.25-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. serwis - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zad. 2 - ADM-Chorzów II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej typowej na okna z PCW - ADM-Chorzów II, poniżej 206.000 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.23.41.00-1, 45.42.10.00-4, 45.42.11.25-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. serwis - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zad. 3 - ADM-Śródmieście.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej typowej na okna z PCW - ADM-Śródmieście, poniżej 206.000 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.23.41.00-1, 45.42.10.00-4, 45.42.11.25-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. serwis - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zad. 4 - ADM-Różanka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej typowej na okna z PCW - ADM-Różanka, poniżej 206.000 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.23.41.00-1, 45.42.10.00-4, 45.42.11.25-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. serwis - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zad. 5 - ADM-Ruch.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej typowej na okna z PCW - ADM-Ruch, poniżej 206.000 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.23.41.00-1, 45.42.10.00-4, 45.42.11.25-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 98.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. serwis - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zad. 6 - ADM-Hajduki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej typowej na okna z PCW - ADM- Hajduki, poniżej 206.000 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.23.41.00-1, 45.42.10.00-4, 45.42.11.25-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 98.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. serwis - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.