eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznymnr DZP. 381.52.2012.UG

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-07

Katowice: Usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym
nr DZP. 381.52.2012.UG

Numer ogłoszenia: 437490 - 2012; data zamieszczenia: 07.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym
nr DZP. 381.52.2012.UG
.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I.Przedmiot zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla przesyłek listowych oraz paczek dla Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, a w szczególności: odbiór, przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów, w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe z 12 czerwca 2003 roku (Dz. U. Nr 130,poz. 1188 z późn. zm.):
1)przesyłek listowych krajowych nierejestrowanych
2)przesyłek listowych krajowych nierejestrowanych priorytetowych,
3)przesyłek listowych krajowych rejestrowanych,
4)przesyłek listowych krajowych rejestrowanych priorytetowych,
5)przesyłek listowych krajowych rejestrowanych z potwierdzeniem odbioru (ZPO),
6)przesyłek listowych krajowych rejestrowanych priorytetowych z potwierdzeniem odbioru (ZPO),
7)przesyłek listowych zagranicznych nierejestrowanych,
8)przesyłek listowych zagranicznych nierejestrowanych priorytetowych,
9)przesyłek listowych zagranicznych rejestrowanych,
10)przesyłek listowych zagranicznych rejestrowanych priorytetowych,
11)przesyłek listowych zagranicznych rejestrowanych z potwierdzeniem odbioru (ZPO),
12)przesyłek listowych zagranicznych rejestrowanych, priorytetowych z potwierdzeniem odbioru (ZPO),
13)paczek krajowych,
14)paczek krajowych priorytetowych,
15)paczek krajowych z potwierdzeniem odbioru (ZPO),
16)paczek krajowych, priorytetowych z potwierdzeniem odbioru (ZPO),
17)paczek krajowych nadanych jako ostrożnie,
18)paczek krajowych nadanych z zadeklarowaną wartością,
19)paczek krajowych nadanych jako paczki wartościowe,
20)paczek zagranicznych,
21)paczek zagranicznych priorytetowych,
22)paczek zagranicznych z potwierdzeniem odbioru (ZPO),
23)paczek zagranicznych, priorytetowych z potwierdzeniem odbioru (ZPO),
24)innych przesyłek wg cen wynikających z cennika Wykonawcy.
2.Potwierdzenie nadania przesyłki rejestrowanej lub przekazu pocztowego wydane przez Wykonawcę musi mieć moc dokumentu urzędowego, zgodnie z art.45 Ustawie z dnia 12 czerwca 2003r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2008r.,Nr 189, poz.1159 z późn. zm.);
3.Usługi pocztowe stanowiące przedmiot zamówienia realizowane będą na zasadach określonych w:
1)Ustawie z dnia 12 czerwca 2003r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2008r.,Nr 189, poz.1159 z późn. zm.);
2)Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U. Nr 183, poz.1795 z późn. zm.);
3)Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz. U. Nr 5 poz.34 z późn. zm.);
4)W przypadku usług pocztowych w obrocie zagranicznym - międzynarodowe przepisy pocztowe tj. Światowa Konwencja Pocztowa, Regulamin Poczty Listowej i Regulamin dotyczący paczek pocztowych.
4.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia stanowi SIWZ, załącznik nr 2 (Formularz Cenowy) oraz załącznik nr 3 (Wzór umowy) do niniejszej Specyfikacji.
5.Określone w Formularzu Cenowym rodzaje i ilości przesyłek i paczek są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, służą jedynie orientacyjnemu określeniu wielkości przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie gwarantuje w żaden sposób, że podane ilości zostaną zrealizowane w okresie trwania umowy i zastrzega sobie prawo do zmiany ilości przesyłek danego rodzaju w każdym czasie, na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji umowy.
6.Wykonawca będzie zobowiązany do doręczania przesyłek w terminach zgodnych z ustawą dnia 12 czerwca 2003r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2008r.,Nr 189, poz.1159 z późn. zm.);
7.Termin realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane wg bieżących potrzeb Zamawiającego od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.01.2013 do 31.12.2013r.
8.Zamówienie, ze względu na swoja specyfikę, w żadnej części nie może być powierzone Podwykonawcom.
9.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających.
10.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
11.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
12.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
13.Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych.
14.Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN)
15.Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
16.Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
17.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
18.Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
19.Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50 % zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w postępowaniu

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualne zezwolenie Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na wykonywanie działalności pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym zgodnie z art. 6 ustawy Prawo pocztowe z dnia 12.06.2003 r. (Dz. U. 2008 Nr 189 poz. 1159 z późn. zm.) w zakresie uprawniającym do wykonania zamówienia lub oświadczenie o ustawowym zwolnieniu z uzyskania ww. zezwolenia.
      Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
      Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży do oferty oświadczenia potwierdzające spełnienie powyższych warunków:
      1.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 1C do SIWZ).
      2.zezwolenie Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na wykonywanie działalności pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym zgodnie z art. 6 ustawy Prawo pocztowe z dnia 12.06.2003 r. (Dz. U. 2008 Nr 189 poz. 1159 z późn. zm.) w zakresie uprawniającym do wykonania zamówienia lub oświadczenie o ustawowym zwolnieniu z uzyskania ww. zezwolenia.
      - o których mowa w rozdziale IV pkt 1 ppkt. 1 i 3 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi pocztowe o wartości min. 50 000,00 zł brutto.
      Przez usługę Zamawiający rozumie świadczenie, które było lub jest realizowane w ramach jednej umowy.
      W przypadku podania wartości w walucie innej niż PLN, dla porównania wartości Zamawiający przyjmie średni kurs NBP,z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
      Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
      Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży do oferty oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie w/w warunku:
      1.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 1B do SIWZ),
      2.Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (załącznik nr 1D do SIWZ), oraz załączeniem dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, o których mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1 i pkt. 4

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania.
      Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowania o którym mowa w rozdziale IV pkt 1 ppkt. 1 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania.
      Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowania o którym mowa w rozdziale IV pkt 1 ppkt. 1 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania.
      Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowania o którym mowa w rozdziale IV pkt 1 ppkt. 1 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Informacja o działalności gospodarczej wygenerowana z Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej (CEIDG) - składa Wykonawca będący osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą (Dołączenie wydruku zalecane przez Zamawiającego). Wydruk ze strony internetowej (CEIDG)
2.Pełnomocnictwo - wymagane jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (z wyłączeniem prokurenta) nawet jeżeli jest on ujawniony w dokumencie rejestrowym. W razie wątpliwości co do ważności lub zakresu posiadanego pełnomocnictwa Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia pełnomocnictwa przez Wykonawcę. Oryginał lub czytelna, wyraźna kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez mocodawcę lub notariusza.
3.Jeżeli w celu wykazania spełnienia warunków określonych w art.22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy - Prawo zamówień publicznych, zobowiązany będzie udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (stosowny dokument należy załączyć do oferty).W załączeniu druk do ewentualnego wykorzystania. Przykładowy wzór oświadczenia stanowi:Załącznik nr 4 do SIWZ- Oryginał(Zamawiający dopuszcza odtworzenie formularza)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana zawartej umowy (Aneks):
1.Zmiana treści niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych za zgodą obu Stron i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu, skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
2.Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku:
1)konieczność zmiany miejsca realizacji zamówienia jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub okoliczności, za które Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności (siła wyższa).
2)ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy; Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia wynagrodzenia o którym mowa w § 4 ust. 1 wzoru umowy.
3)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
4)w sytuacji zmiany ceny w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą- na pisemny wniosek jednej ze Stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.us.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Śląski, 40-007 Katowice ul. Bankowa 12, pok. 69 III p.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Śląski, 40-007 Katowice ul. Bankowa 12,pok. 69 III p.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.