Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-21
Warszawa: świadczenie usług dla Ministra Skarbu Państwa w procesach zbycia akcji/udziałów Spółek:Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Bartoszycach S.A., Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Olsztynie S.A., Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Ostródzie Sp. z o.o., Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Szczytnie Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 437458 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Skarbu Państwa , ul. Krucza 36/Wspólna 6, 00-522 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6958719, faks 022 6958935.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.msp.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług dla Ministra Skarbu Państwa w procesach zbycia akcji/udziałów Spółek:Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Bartoszycach S.A., Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Olsztynie S.A., Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Ostródzie Sp. z o.o., Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Szczytnie Sp. z o.o..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dla Ministra Skarbu Państwa w procesach zbycia akcji-udziałów Spółek: - Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Bartoszycach S.A. (zwaną dalej Spółką nr 1) - Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Olsztynie S.A. (zwaną dalej Spółką nr 2) - Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Ostródzie Sp. z o.o. (zwaną dalej Spółką nr 3) - Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Szczytnie Sp. z o.o. (zwaną dalej Spółką nr 4) tj. przygotowanie niezbędnych analiz dla każdej z wyżej wymienionych Spółek, sporządzenie memorandum informacyjnego dla każdej z wyżej wymienionych Spółek zwanych dalej Zamówionymi Dziełami(FAZA I) oraz, jeżeli ZAMAWIAJĄCY uzna to za potrzebne, doradztwo w procesie zbycia akcji-udziałów każdej z wyżej wymienionych Spółek przez Skarb Państwa zwanych dalej Zleconymi Pracami (FAZA II)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.40.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona przez cały okres związania ofertą wadium w wysokości: 14 000zł (słownie: czternaście tysięcy złotych).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać WYKONAWCY, którzy spełniają poniższe warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia co oznacza, że WYKONAWCA musi spełniać następujące warunki: a)jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; b)spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; c)WYKONAWCA dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia przy czym: 1) co najmniej cztery osoby posiadają wykształcenie prawnicze oraz doświadczenie w zakresie wykonania analizy sytuacji prawnej majątku spółki lub audytu prawnego przedsiębiorstwa, przy czym co najmniej dwie z nich posiadają uprawnienia radcy prawnego lub adwokata, 2) co najmniej trzy osoby posiadają doświadczenie w zakresie wykonania oszacowania wartości przedsiębiorstwa spółki, 3) co najmniej trzy osoby posiadają uprawnienia do sporządzania operatów szacunkowych, 4) co najmniej dwie osoby posiadają uprawnienia biegłego rewidenta, 5) co najmniej dwie osoby doprowadziły samodzielnie lub wraz ze sprzedawcą do zawarcia umowy zbycia osobom trzecim akcji/udziałów spółki, przy czym wartość przeprowadzonej transakcji nie była mniejsza niż 13.000.000,00 złotych netto (słownie: trzynaście milionów złotych netto). d)WYKONAWCA wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - co najmniej dwie wyceny podmiotu zbywanego i doprowadził samodzielnie lub wraz ze sprzedawcą do zawarcia umowy zbycia osobom trzecim akcji/udziałów spółki, przy czym wartość transakcji nie była mniejsza niż 13.000.000,00 złotych netto (słownie: trzynaście milionów złotych netto). e)WYKONAWCA realizujący prace związane z dostępem do informacji niejawnych musi zatrudniać pełnomocnika do spraw ochrony informacji niejawnych spełniającego wymagania określone w przepisach Ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1631 ze zm.); f)WYKONAWCA posiada środki finansowe na rachunku lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 złotych (słownie: pięćset tysięcy złotych); g)WYKONAWCA jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 złotych (słownie: pięćset tysięcy złotych). 2.Ocena spełniania warunków odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów oraz oświadczeń..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 odpowiednio pkt 4 - 8 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że WYKONAWCA nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Wykaz wykonanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. 7.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował WYKONAWCA i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 8.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 7 WYKONAWCA wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 9.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym WYKONAWCA posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową WYKONAWCY, według stanu na dzień jej wystawienia, przy czym informacja powinna być wystawiona nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. Z informacji musi wynikać konkretna kwota w złotych posiadanych środków finansowych lub wysokość zdolności kredytowej w złotych. 10.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że WYKONAWCA jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 11.Dokumenty stwierdzające, posiadanie pełnomocnika do spraw ochrony informacji niejawnych spełniającego wymagania Ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1631, z późn. zm.) tj. kserokopie poświadczenia bezpieczeństwa i zaświadczenia o odbyciu przeszkolenia przez służbę ochrony państwa, kserokopię dokumentu potwierdzającego powierzenie tej osobie pełnienia takiej funkcji..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msp.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Skarbu Państwa
ul. Krucza 36/Wspólna 6
00-522 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Ministerstwo Skarbu Państwa ul. Krucza 36/Wspólna 6 00-522 Warszawa pok. nr 223 - Sekretariat Biura Dyrektora Generalnego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przeprowadzenia cyklu spotkań skierowanych do członków grup roboczych ds. inteligentnych specjalizacji województwa mazowieckiego
- Usługi doradztwa i wsparcia operacyjnego przy wyborze, przygotowaniu i realizacji działań Miasta Łodzi w zakresie poprawy efektywności energetycznej w ramach modelu EPC
więcej: Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.