eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczytno › Konserwacja oświetlenia ulicznego w Szczytnie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-21

Szczytno: Konserwacja oświetlenia ulicznego w Szczytnie
Numer ogłoszenia: 437386 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Szczytno , ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6247200, faks 089 6247201.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.e-szczytno.eu/public/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja oświetlenia ulicznego w Szczytnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sprawowanie nadzoru nad oświetleniem ulicznym, które składa się z 1552 szt. opraw zainstalowanych na słupach energetyki zawodowej jak również na słupach będących własnością Zamawiającego wraz z osprzętem. W szczególności do obowiązków wykonawcy należy: a) Dokonywanie raz w tygodniu naprawy zgłoszonych niesprawności w sieci oświetlenia ulicznego wynikającego z codziennej eksploatacji a także uszkodzeń mechanicznych i awarii w szczególności: b) Naprawę uszkodzonych: -styków, -połączeń, -przewodów w oprawach i słupach, -wnęk bezpiecznikowych, -końcówek kabli, itp. c) Wymianę uszkodzonych: -bezpieczników, -styczników, -fotorezystorów, -żarówek, -przekaźników zmierzchowych, -opraw, -wysięgników, -słupów, -itp. urządzeń oświetlenia ulicznego i parkowego. d) Czyszczenie raz w roku - w okresie od 01 maja do 31 sierpnia - opraw łącznie z kloszami. e) Konserwację szafek kablowych, oświetleniowych, tablic oświetleniowych w stacjach i usuwanie powstałych awarii. f) Lokalizację oraz awaryjną naprawę w razie konieczności uszkodzonych odcinków kabli sterujących i oświetleniowych. g) Sprawdzanie układów zapłonowych opraw. h) Ustalanie przyczyn awarii na oświetleniu i objętym gwarancją oraz kontrolę realizacji usterek gwarancyjnych. i) Sprawdzanie stanu ochrony przeciwporażeniowej i przeciwpożarowej. j) Sprawdzanie wskazań aparatury kontrolno-pomiarowej. k) Sprawdzanie i regulację przekaźników zmierzchowych. 2. Usuwanie skutków wandalizmu i skutków wypadków drogowych, tj. uzupełnianie brakujących lub zdewastowanych: a) kloszy, b) opraw, c) wysięgników, d) słupów, e) układów sterowniczych, f) kabli oświetleniowych zasilających i sterowniczych, g) szafek, h) zamków i zamknięć, i) tablic oświetleniowych, j) itp. urządzeń oświetlenia ulicznego i parkowego. 3. W przypadku wykrycia sprawcy wypadku drogowego czego skutkiem było zniszczenie, lub uszkodzenie o którym mowa w pkt. 2, Wykonawca prowadzi postępowania w sprawie pokrycia kosztów z ubezpieczenia sprawcy a przysługująca należność stanowi dochód Wykonawcy. 4. Zapewnienie 24 - godzinnego Pogotowia Energetycznego w czasie trwania masowych imprez ( typu Dni Szczytna, Festiwal Kultury Kresowej itp.) organizowanych przez Urząd Miejski w Szczytnie 5. Przegląd techniczny i doprowadzenie do sprawności gniazd elektrycznych do iluminacji świątecznej, w terminie do 20 listopada 2010r 6. Realizację warunków ENERGI -Operatora S.A. w Olsztynie, jako właściciela urządzeń oświetlenia ulicznego, tzn.: a) Wykonawca będzie przestrzegał warunki ujęte w Instrukcji Współpracy Ruchowej. b) Eksploatacja musi obejmować całość urządzeń oświetlenia drogowego, zarówno wydzielonego, jak i podwieszonego na wspólnych konstrukcjach z siecią zasilającą E-O S.A., tj. układy sterowniczo- pomiarowe, kable oświetleniowe zasilające i sterownicze, szafki, zamki, zamknięcia, tablice oświetleniowe, oprawy i słupy oświetleniowe. c) Eksploatacja, naprawa i modernizacja urządzeń oświetlenia drogowego musi odbywać się bez wyłączeń urządzeń i linii zasilających, techniką Prac Pod Napięciem (PPN) do 1kV zgodnie z Zasadami wykonywania prac pod napięciem . d) Złożenie w Energa -Operator SA RE Szczytno pisemnego wniosku przed planowanym wyłączeniem. e) Koszty niesprzedanej przez Energa- Operator S.A. energii, wynikłe z wyłączenia sieci, pokrywa Wykonawca wg stawek obowiązujących odbiorców obsługiwanych przez Energę- Obrót S.A z siedzibą w Olsztynie, zatwierdzonej Decyzją Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w dniu wyłączenia. Wykonawca uiści opłaty dla energetyki za dopuszczenie do pracy wg stawek obowiązujących w danym dniu wg zatwierdzonego Cennika opłat dodatkowych obowiązującego w Energa- Operator S.A. w Olsztynie. f) Eksploatacja na terenie miasta Szczytna musi być prowadzona ciągami liniowymi, w celu wyeliminowania niepotrzebnych przerw w dostawie energii elektrycznej odbiorcom, z każdorazowym dopuszczeniem do prac na poszczególnych ciągach. g) Polecenia na pracę będą wystawiane przez Energa-Operator SA Oddział w Olsztynie Rejon Energetyczny Szczytno. h) Organizowanie i wykonywanie prac eksploatacyjnych zgodnie z obwiązującymi przepisami eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych, kwalifikacji personelu oraz BHP, w tym również Instrukcji Organizacji Bezpiecznej Pracy przy urządzeniach i instalacjach elektroenergetycznych w E-O S.A. w Olsztynie oraz przepisów zawartych w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 17 września 1999r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach i instalacjach energetycznych (Dz. U. Nr.80, poz. 912). i) Informowanie RE Szczytno o zdemontowanych urządzeniach i oprawach oświetleniowych oraz przekazywanie ich do RE Szczytno z wyjątkiem wydzielonego oświetlenia. k) Pokrywanie kosztów utylizacji zużytych lamp. 7. Przystąpienie do usuwania awarii nie później, niż w ciągu 4 godzin od zgłoszenia telefonicznego lub stwierdzenia przez konserwatora awarii oświetlenia ulicznego lub parkowego. 8. Dokonywania napraw urządzeń oświetlenia ulicznego i parkowego, od momentu zgłoszenia w terminie 7 dni. 9. Informowanie pozostałych właścicieli oświetlenia o planowanych pracach z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymaga się wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, a profil ich działalności jest zgodny z przedmiotem zamówienia b) spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. prawo zamówień publicznych, w szczególności: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. prawo zamówień publicznych, d) przygotują ofertę zgodnie z wymogami zawartymi w niniejszej specyfikacji, e) zobowiążą się do zawarcia umowy na warunkach określonych w załączonym wzorze umowy. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w oparciu o kryteria spełnienia - nie spełnienia. Jeśli wykonawca nie spełnia któregokolwiek z w.w. warunków, podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 pkt. 10 ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia określone w rozdz. VIII, pkt 1 warunki, do oferty należy załączyć następujące dokumenty, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 1 roboty budowlanej o wartości min. 150.000 zł odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, c) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności w szczególności załączyć dokumenty j.n: 1. uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót w branży elektrycznej - 1osoba 2. aktualne zaświadczenie przynależności do Izby Budownictwa - 1 osoba 3. zaświadczenie kwalifikacyjne SEP grupa D / upr. do pracy na sieciach napow. kabl. i oświetlenia ulicznego do 1kV - 1 osoba. 4. zaświadczenie kwalifikacyjne SEP grupa E / upr. do pracy na sieciach napow. kabl. i oświetlenia ulicznego do 1kV - 3 osób 5. zaświadczenie do wykonywania prac pod napięciem - 3 osoby 6/ druk ZUS DRA potwierdzający min. 5 osób zatrudnionych na stałe, d) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń, jakimi winien dysponować wykonawca - w szczególności załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie j/n: 1/ podnośnik hydrauliczny na podwoziu jezdnym i uprawnienia operatora sprzętu 2/ dźwig samochodowy i uprawnienia operatora sprzętu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.e-szczytno.eu/public/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Szczytnie 12-100 Szczytno ul. Sienkiewicza 1 Biuro Obsługi Interesanta pok. nr 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Szczytnie 12-100 Szczytno ul. Sienkiewicza 1 Biuro Obsługi Interesanta pok. nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.