eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Świadczenie usług polegających na wykonaniu przeglądów samochodów i napraw instalacji elektrycznych w pojazdach samochodowych stanowiących własność KZGM w Katowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-23

Katowice: Świadczenie usług polegających na wykonaniu przeglądów samochodów i napraw instalacji elektrycznych w pojazdach samochodowych stanowiących własność KZGM w Katowicach
Numer ogłoszenia: 437272 - 2011; data zamieszczenia: 23.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2582021, 3141620, faks 032 3141620.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług polegających na wykonaniu przeglądów samochodów i napraw instalacji elektrycznych w pojazdach samochodowych stanowiących własność KZGM w Katowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegającej na wykonaniu przeglądów samochodów i napraw mechanicznych w pojazdach samochodowych stanowiących własność Zamawiającego. Wykaz ilościowy pojazdów samochodowych zawiera załącznik nr 1 do umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). 2. Zakres szczegółowy usług objętych umową obejmuje: 1) Zakres czynności pierwszej obsługi technicznej (OT - 1) w dziedzinie elektryki samochodowej a) czynności obsługowe elektryczne: - oczyszczenie akumulatora, pokryw i otworów wentylacyjnych w korkach ogniw, - uzupełnienie elektrolitu, - oczyszczenie końcówek akumulatora, b) czynności smarownicze: - smarowanie łożysk alternatora, - smarowanie łożysk rozdzielacza zapłonu, c) czynności kontrolno - przeglądowe obejmujące sprawdzenie: - działania rozrusznika i alternatora, - stanu cewki zapłonowej, kondensatora, palca rozdzielacza i kopułki oraz odstępu i czystości styków przerywacza, - stanu i działania sygnałów, świateł zewnętrznych i wewnętrznych, - ustawienie świateł reflektorów (w razie potrzeby), - działania wycieraczek i kierunkowskazów, - wskazań wskaźnika oleju 2) Zakres czynności drugiej obsługi technicznej (OT - 2) w dziedzinie elektryki samochodowej: Druga obsługa techniczna (OT - 2) pojazdów obejmuje czynności wchodzące w zakres pierwszej obsługi technicznej (OT - 1) a ponadto: a) Czynności obsługowo elektryczne: - czyszczenie akumulatorów, alternatora i rozrusznika, - czyszczenie styków zawory głównej rozrusznika , - przegląd zamocowania wyłącznika prądu regulatora napięcia oraz sprawdzenie ich działania, - dokręcenie zacisków połączeń przewodów instalacji elektrycznej pomiędzy akumulatorem, rozrusznikiem i alternatorem, b) Czynności kontrolno - przeglądowe, obejmujące sprawdzenie: - stanu instalacji zapłonowej świec oraz odstępu między elektrodami, - napięcia ogniw akumulatora, - stan przewodów i połączeń instalacji elektrycznej pojazdu 3) Konserwacja i naprawy: a) sezonowe zabezpieczanie styków i połączeń instalacji elektrycznej przed wilgocią, b) wymiana świecy zapłonowej i żarowej, c) wymiana akumulatora oraz test sprawności akumulatora i alternatora, d) montaż radia, e) wymiana przewodów zapłonowych, oraz wymiana rozrusznika i alternatora, f) wymiana sondy lambda, wymiana wycieraczki szyby oraz żarówek, g) regulacja zapłonu i ustawienia świateł, h) naprawa wszelkich usterek zgłoszonych przez kierowcę, i) usuwanie awarii rozrusznika, alternatora, układu zapłonowego, 4) Prace związane z ust. 2 pkt a i b należy wykonać niezwłocznie jednak nie dłużej niż 48 godzin. Czynności pierwszej obsługi technicznej (OT - 1) należy przeprowadzać raz do roku w okresie wiosennym. Czynności drugiej obsługi technicznej (OT - 2) należy przeprowadzać raz do roku lub co 10 000 km. 5) Wynagrodzenie ustalone zostanie na podstawie uzgodnionych cen jednostkowych wyszczególnionych w ofercie Wykonawcy. 3. Materiały i części użyte do konserwacji, napraw i usuwania awarii będą rozliczane po cenach wynikających z faktur ich zakupu i powiększone o współczynnik kosztów zakupu (Kz) wynikające z oferty. Wykonanie tych usług odbywać się będzie na podstawie Zlecenia nr... wystawionego przez Zamawiającego, stanowiącego załącznik nr 3 do umowy. Potwierdzeniem wykonania będzie KARTA PRZEGLĄDÓW/NAPRAWY SAMOCHODU oraz zestawienie zużytych części stanowiącą załącznik nr 5 do umowy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) formularz OFERTA - załącznik nr 1 oraz 1A do SIWZ; b) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (podpisującego ofertę), jeżeli nie wynika ono z dokumentów wymienionych w ust. 2 pkt b; c) zakres zamówienia jaki zostanie powierzony podwykonawcom - załącznik nr 4 do SIWZ; d) oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty na zasadach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp zamawiający przewiduje jedynie w przypadkach określonych w § 12 projektu umowy. Zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kzgm.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Organizacji Przetargów ul. Mieszka I 2 40-877 Katowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.01.2012 godzina 07:45, miejsce: Katowice, ul. Grażyńskiego 5 - sekretariat, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.