eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław Śląski › Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim



Ogłoszenie z dnia 2012-11-07

Wodzisław Śląski: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim
Numer ogłoszenia: 437266 - 2012; data zamieszczenia: 07.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wodzisławski - Starostwo Powiatowe w Wodzisławiu Śl. , ul. Bogumińska 2, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 032 4120930, faks 032 4120931.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatwodzislawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu komputerowego o minimalnych parametrach technicznych i funkcjonalnych podanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia w części I zamówienia finansowany będzie ze środków własnych zamawiającego natomiast w części II zamówienia sprzęt komputerowy zawarty w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Dział II SIWZ) w poz. 1-8 finansowany będzie ze środków publicznych, tj. w 85 % przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pn. Inkubator Ekonomii Społecznej Subregionu Zachodniego w ramach Poddziałania 7.2.2 wsparcie ekonomii społecznej oraz w 15% z budżetu państwa, natomiast sprzęt komputerowy zawarty w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Dział II SIWZ) w poz. 9 (laptopy) ze środków własnych zamawiającego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części ze względu na źródło finansowania oraz termin wykonania zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną przez siebie część bądź na obie części przedmiotu zamówienia. Część I pn. Dostawa skanerów dokumentów wraz z oprogramowaniem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby zamawiającego mieszczącej się w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Bogumińskiej 2 fabrycznie nowych i nieużywanych skanerów wraz z oprogramowaniem w ilości 8 szt. o minimalnych parametrach technicznych i funkcjonalnych podanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Część II pn. Dostawa pozostałego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby zamawiającego mieszczącej się w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Bogumińskiej 2 fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem o minimalnych parametrach technicznych i funkcjonalnych podanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem: - Komputer 1 szt.; - Monitor 1 szt.; - Zasilacz awaryjny UPS 1 szt.; - Switch 1 szt.; - Router bezprzewodowy 1 szt.; - Oprogramowanie zabezpieczające 1 szt.; - Pakiet oprogramowania graficznego 1 szt.; - Urządzenie wielofunkcyjne 1 szt.; - Laptop 2 szt. 2. Dostawa będzie realizowana na koszt Wykonawcy. 3. NOMENKLATURA WG CPV 30200000-1 Urządzenia komputerowe. 4. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w dziale II SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił gwarancji jakości na przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy, zgodnie z warunkami gwarancji i serwisu, określonymi w zał. nr 5A/5B do oferty..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Mając na uwadze przedmiot zamówienia warunek ten nie znajduje zastosowania w niniejszym postępowaniu (nie dotyczy).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 (jednego) zamówienia, którego przedmiotem była dostawa sprzętu komputerowego, o wartości co najmniej 10.000,00 zł (brutto) w przypadku złożenia oferty na część I zamówienia wykonanej lub wykonywanej w ramach jednego stosunku zobowiązaniowego, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że wskazana dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie (np. referencje, protokół odbioru). W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek musi spełnić jeden z podmiotów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca winien załączyć do oferty: a)dokumentację techniczną określającą parametry techniczne oferowanego sprzętu w zał. nr 4A/4B do oferty - Wykaz oferowanego sprzętu komputerowego, z podaniem nazwy producenta i modelu oferowanego produktu/ nazwę oprogramowania, pozwalającą zweryfikować jego parametry ze wszystkimi minimalnymi parametrami technicznymi wymaganymi przez Zamawiającego. Z dołączonej dokumentacji musi wynikać w sposób jednoznaczny, że oferowany sprzęt komputerowy spełnia minimalne parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego. Załączona dokumentacja techniczna oferowanego sprzętu może mieć formę folderów, opisów technicznych, kart sprzętu itp.; b)kopie aktualnych certyfikatów: ISO 9001 oraz ISO 14001 dla producenta sprzętu (dotyczy wyłącznie komputerów stacjonarnych w części II zamówienia); c) w przypadku, gdy zaproponowany zostanie komputer PC z procesorem, którego nie ma w zestawieniu wyników testów stanowiącym załącznik nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dokumentu zawierającego wyniki testów w oparciu o test Passmark CPU Mark udowadniające w sposób niebudzący wątpliwości, że oferowany procesor spełnia minimalne wymagania dot. punktów wymaganych przez Zamawiającego. Testy powinny być przeprowadzone w systemie MS Windows 7. Nie dopuszcza się stosowania tzw. overlockingu celem uzyskania wymaganej liczby punktów. Zamawiający zastrzega sobie, iż w celu sprawdzenia poprawności przeprowadzonych testów, może zażądać od Wykonawcy dostarczenia oferowanego komputera, oprogramowania testującego oraz dokładnych opisów użytych testów w terminie nie dłuższym niż 3 dni od otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego (dotyczy wyłącznie komputerów stacjonarnych w części II zamówienia); d)pisemne oświadczenie uzyskane od PWPW S.A. z treści którego będzie jednoznacznie wynikać, iż zaoferowane przez Wykonawcę skanery są rekomendowane przez PWPW S.A. i mogą zostać podłączone do zainstalowanych u Zamawiającego systemów POJAZD i KIEROWCA (dotyczy wyłącznie części I zamówienia).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty i podpisaną przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy należy również załączyć: 1) Wykaz oferowanego sprzętu komputerowego wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy, według wzoru stanowiącego zał. nr 4A do oferty dla części I zamówienia/zał. nr 4B do oferty dla części II zamówienia. 2) Oświadczenie o warunkach gwarancji wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy, według wzoru stanowiącego zał. nr 5A do oferty dla części I zamówienia/zał. nr 5B do oferty dla części II zamówienia. 3)Wykaz dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa - zał. nr 6 do oferty (jeżeli Wykonawca nie zastrzega w ofercie tajemnicy przedsiębiorstwa nie jest wymagane dołączenie niniejszego załącznika); 4) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i/lub zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu mającym na celu zawarcie umowy nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

I. Możliwości zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie części I zamówienia. 1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie części I przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdy: 1)wykonawca nie jest w stanie dostarczyć sprzętu komputerowego wymienionego w ofercie w szczególności z powodu wycofania go z sieci sprzedaży lub zaprzestania jego produkcji po zawarciu umowy, 2)wykonawca nie jest w stanie dostarczyć wymienionego w ofercie sprzętu komputerowego w terminie wynikającym z zawartej umowy, gdy jest to skutkiem okoliczności nadzwyczajnych i niemożliwych do przewidzenia, na etapie składania ofert, 3) nastąpi zmiana przepisów ustawy o podatku od towarów i usług - zmiana wynagrodzenia brutto wykonawcy, kwota zostanie zmieniona zgodnie ze zmianą stawki VAT. 2. W przypadku zaistnienia powyższych sytuacji Wykonawca jest zobowiązany zwrócić się do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o zmianę postanowień umowy, wskazując okoliczności, które miały wpływ na wystąpienie powyższych sytuacji, i których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub składania ofert. 3. W przypadku zaistnienia okoliczności o których mowa w punkcie 1 ppkt 1) Wykonawca musi zaproponować sprzęt komputerowy o lepszych parametrach niż wymieniony w ofercie (parametry należy potwierdzić stosownymi dokumentami), przedstawić pisemne oświadczenie uzyskane od PWPW S.A. z treści którego będzie jednoznacznie wynikać, iż zaoferowane przez Wykonawcę skanery są rekomendowane przez PWPW S.A. i mogą zostać podłączone do zainstalowanych u Zamawiającego systemów POJAZD i KIEROWCA oraz zachować niezmienność ceny w stosunku do treści oferty. 4. W przypadku zaistnienia okoliczności o których mowa w punkcie 1 ppkt 2) Zamawiający po negocjacjach z Wykonawcą dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy, o czas w którym wystąpiły utrudnienia w realizacji dostawy spowodowane nadzwyczajnymi i niemożliwymi do przewidzenia okolicznościami, niezależnymi od Wykonawcy. 5. Zamawiający przewiduje również możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w sytuacji, gdy nastąpi: a) przekształcenie organizacyjne wykonawcy/zamawiającego lub zmianie ulegnie brzmienie nazwy wykonawcy/zamawiającego., b) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 6. W przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w punkcie 5 wykonawca lub zamawiający złoży drugiej stronie pisemny wniosek o zmianę postanowień umowy, wskazując okoliczności, które miały wpływ na wystąpienie powyższych sytuacji, niezwłocznie po ich zaistnieniu. II. Możliwości zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie części II zamówienia. 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie części II przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdy: 1) wykonawca nie jest w stanie dostarczyć sprzętu komputerowego wymienionego w ofercie w szczególności z powodu wycofania go z sieci sprzedaży lub zaprzestania jego produkcji po zawarciu umowy, 2) wykonawca nie jest w stanie dostarczyć oprogramowania wymienionego w ofercie w szczególności z powodu wycofania go z sieci sprzedaży lub zaprzestania jego produkcji po zawarciu umowy, 3) wykonawca nie jest w stanie dostarczyć wymienionego w ofercie sprzętu komputerowego lub oprogramowania w terminie wynikającym z zawartej umowy, gdy jest to skutkiem okoliczności nadzwyczajnych i niemożliwych do przewidzenia, na etapie składania ofert, 4) nastąpi zmiana przepisów ustawy o podatku od towarów i usług - zmiana wynagrodzenia brutto wykonawcy, kwota zostanie zmieniona zgodnie ze zmianą stawki VAT. 2. W przypadku zaistnienia powyższych sytuacji Wykonawca jest zobowiązany zwrócić się do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o zmianę postanowień umowy, wskazując okoliczności, które miały wpływ na wystąpienie powyższych sytuacji, i których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub składania ofert. 3. W przypadku zaistnienia okoliczności o których mowa w punkcie 1 ppkt 1) Wykonawca musi zaproponować sprzęt komputerowy o lepszych parametrach niż wymieniony w ofercie (parametry należy potwierdzić stosownymi dokumentami) oraz zachować niezmienność ceny w stosunku do treści oferty. 4. W przypadku zaistnienia okoliczności o których mowa w punkcie 1 ppkt 2) Wykonawca musi zaproponować oprogramowanie w wersji wyższej lub nowszej, ale o nie mniejszej funkcjonalności niż wersja wymieniona w ofercie (co należy potwierdzić stosownymi dokumentami) oraz zachować niezmienność ceny w stosunku do treści oferty. 5. W przypadku zaistnienia okoliczności o których mowa w punkcie 1 ppkt 3) Zamawiający po negocjacjach z Wykonawcą dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy, o czas w którym wystąpiły utrudnienia w realizacji dostawy spowodowane nadzwyczajnymi i niemożliwymi do przewidzenia okolicznościami, niezależnymi od Wykonawcy. 6. Zamawiający przewiduje również możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w sytuacji, gdy nastąpi: a) przekształcenie organizacyjne wykonawcy/zamawiającego lub zmianie ulegnie brzmienie nazwy wykonawcy/zamawiającego., b) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 7. W przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w punkcie 6 wykonawca lub zamawiający złoży drugiej stronie pisemny wniosek o zmianę postanowień umowy, wskazując okoliczności, które miały wpływ na wystąpienie powyższych sytuacji, niezwłocznie po ich zaistnieniu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatwodzislawski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego ul. Pszowska 92a 44-300 Wodzisław Śl..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2012 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śl. przy ul. Pszowskiej 92a..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ani nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. Przedmiot zamówienia w zakresie części II zamówienia odnośnie sprzętu komputerowego zawartego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Dział II SIWZ) w poz. 1-8 finansowany będzie ze środków publicznych tj. w 85 % przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pn. Inkubator Ekonomii Społecznej Subregionu Zachodniego w ramach Poddziałania 7.2.2 wsparcie ekonomii społecznej oraz w 15% z budżetu państwa..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa skanerów dokumentów wraz z oprogramowaniem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby zamawiającego mieszczącej się w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Bogumińskiej 2 fabrycznie nowych i nieużywanych skanerów wraz z oprogramowaniem w ilości 8 szt. o minimalnych parametrach technicznych i funkcjonalnych podanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Dostawa będzie realizowana na koszt Wykonawcy. NOMENKLATURA WG CPV 30200000-1 Urządzenia komputerowe. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w dziale II SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił gwarancji jakości na przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy, zgodnie z warunkami gwarancji i serwisu, określonymi w zał. nr 5A do oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa pozostałego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby zamawiającego mieszczącej się w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Bogumińskiej 2 fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem o minimalnych parametrach technicznych i funkcjonalnych podanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem: - Komputer 1 szt.; - Monitor 1 szt.; - Zasilacz awaryjny UPS 1 szt.; - Switch 1 szt.; - Router bezprzewodowy 1 szt.; - Oprogramowanie zabezpieczające 1 szt.; - Pakiet oprogramowania graficznego 1 szt.; - Urządzenie wielofunkcyjne 1 szt.; - Laptop 2 szt. Dostawa będzie realizowana na koszt Wykonawcy. NOMENKLATURA WG CPV 30200000-1 Urządzenia komputerowe. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w dziale II SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił gwarancji jakości na przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy, zgodnie z warunkami gwarancji i serwisu, określonymi w zał. nr 5B do oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.