Ogłoszenie z dnia 2011-12-23
Legionowo: Usługa związana z utrzymaniem w czystości pomieszczeń biurowych, socjalnych, korytarzy, klatek schodowych, pomieszczeń piwnicznych w budynku Urzędu Skarbowego oraz sprzątanie terenu wokół budynku przy ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 43c.
Numer ogłoszenia: 437264 - 2011; data zamieszczenia: 23.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Legionowie, ul. Piłsudskiego 43C, 05-120 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 0-22 7686600, 7686610, faks 0-22 7686666.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa związana z utrzymaniem w czystości pomieszczeń biurowych, socjalnych, korytarzy, klatek schodowych, pomieszczeń piwnicznych w budynku Urzędu Skarbowego oraz sprzątanie terenu wokół budynku przy ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 43c..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z utrzymaniem w czystości pomieszczeń biurowych, socjalnych, korytarzy, klatek schodowych, pomieszczeń piwnicznych w budynku Urzędu Skarbowego oraz sprzątanie terenu wokół budynku przy ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 43c. 1. Powierzchni użytkowa urzędu skarbowego / 1.578,80m 2 / 2. Zakres obowiązków obowiązujący w każdy roboczy dzień : a) opróżnianie koszy na śmieci oraz wymiana worków foliowych- ilość 50 szt. b) opróżnianie pojemników niszczarek - ilość 25 szt. c) mycie sprzętu sanitarnego, 9 szt. umywalek, 9 szt. sedesów, 2 szt. pisuarów, d) utrzymanie w czystości 3 pomieszczeń socjalnych /w każdym znajduje się zlewozmywak, lodówka, kuchenka mikrofalowa/ e) sprzątanie i mycie na mokro holu na parterze , I i II piętrze urzędu, klatek schodowych z wyłączeniem piwnic, oraz sali obsługi /łącznie 450m2/ f) sprzątanie terenu wokół budynku 1400m2/ zamiatanie, grabienie liści, podlewanie roślin, w czasie zimy odśnieżanie, posypywanie piaskiem chodników i terenu przyległego. 3. Zakres obowiązków obowiązujący raz w tygodniu : a) wycieranie kurzu z parapetów, dostępnego sprzętu biurowego, b) odkurzanie dywanów, chodników/300m2/, c) mycie podłóg na mokro, parkiety przy użyciu środków przeznaczonych do mycia parkietów /640m2/ d) odkurzanie i mycie podłóg na mokro w piwnicach Urzędu/345m2/, e) mycie drzwi , glazury, przeszklonych ścianek. 4. Zakres obowiązków obowiązujący 2 raz do roku : a) mycie okien 137m2 5. Zamawiający wymaga codziennego zabezpieczenia 5 toalet w mydło w płynie nie gorszej jakości niż Taniuś - 10 litrów tygodniowo, oraz 8 toalet /1000m bieżących papieru na tydzień nie gorszej jakości niż JUMBO 19/ . 6. W koszt miesięcznej usługi prosimy wkalkulować środki czystości niezbędne do wykonania usługi, mydło, papier toaletowy, piasek i sprzęt niezbędny do wykonania usługi. 7. Wymaga się od wykonawców niezwłocznego reagowania i usuwania skutków opadów atmosferycznych zarówno wewnątrz budynku jak i terenu wokół budynku..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowo-Usługowa LAGUNA Roman Pazyrski, ul. Parkowa 15, 05-110 Jabłonna, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 73692,00
Oferta z najniższą ceną: 73692,00 / Oferta z najwyższą ceną: 104049,12
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Usługa powszechnie dostępna o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Remont kulochwytu na osi A w budynku nr 112 na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
- Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad przebudową szatni w budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Konopnickiej w Legionowie
- Remont budynku gospodarczo-magazynowego przy OSP Legionowo przy ul. Mickiewicza 11
- Wykonanie remontu dwóch łazienek dla osób z niepełnosprawnościami w budynku Centrum Informacyjno-Administracyjnego przy ul. marsz. J. Piłsudskiego 41 w Legionowie na potrzeby Urzędu Miasta Legionowo
- Świadczenie usług ratownictwa wodnego na Pływalni "WODNE PIASKI" przy ul. Piaskowej 1A oraz Pływalni przy ul. Królowej Jadwigi 11 w Legionowie
- OBSŁUGA KASOWA PŁYWALNI "WODNE PIASKI" PRZY UL. PIASKOWEJ 1A W LEGIONOWIE
więcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w siedzibie Urzędu Lotnictwa Cywilnego
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp.
- Świadczenie usługi sprzątania obiektów Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy, z podziałem na trzy zadania
- 420/2024 Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania zieleni na placach zabaw, siłowniach plenerowych, znajdujących się w zarządzaniu ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.07.2024r. do 31.12.2024r.
- Sprzątanie i utrzymanie właściwego stanu sanitarno - porządkowego w częściach przezn. do wspólnego użytku w budynkach Gminy Miasto Koszalin będących w administrowaniu i zarządzaniu ZBM w Koszalinie
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.