Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-27
Warszawa: Kompleksowa obsługa biura podróży
Numer ogłoszenia: 43710 - 2009; data zamieszczenia: 27.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historii Polski w Warszawie , ul. Hrubieszowska 6a, 01-209 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 2119001, faks 022 2119044.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzhp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa biura podróży.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa w zakresie: 1) rezerwacji, zakupu i dostarczania biletów lotniczych oraz wysyłanie PTA (przedpłata na bilet lotniczy) na wszystkich istniejących połączeniach krajowych i zagranicznych, zgodnie z obowiązującymi taryfami określonymi przez przewoźników przy optymalnym wyborze przewoźnika i trasy względem trasy i czasu trwania podróżny, 2) rezerwacji, zakupu i dostarczania biletów kolejowych międzynarodowych oraz krajowych, zgodnie z obowiązującymi taryfami z uwzględnieniem najbardziej korzystnych połączeń i taryf, 3) ubezpieczenia na czas podróży służbowej - w wariancie standardowym europejskim oraz w wariancie standardowym reszta świata - w zależności od celu podróży, 4) rezerwacji pokoi hotelowych w kraju i zagranicą - Zamawiający zastrzega sobie prawo wskazania standardu hotelu oraz lokalizacji - oraz przekazywanie Zamawiającemu voucherów, 5) dokonywania rezerwacji samochodów (Rent a Car) na wyraźne zlecenie Zmawiającego, 6) bezpłatnej telefonicznej rezerwacji miejsc w samolotach oraz doradztwa taryfowego, 7) doradztwa i pomocy w zakresie wszelkich zmian w czasie podróży, 8) włączenie sprzedaży biletów na wszystkie linie lotnicze do systemu Frequent Player lub inny stosowanych systemów lojalnościowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.00.00.00 - Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy Nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. przynależą do Międzynarodowego Stowarzyszenia Transportu Lotniczego IATA lub posiadają ważna autoryzacje IATA przynależą do Polskiej lub Regionalnej Izby Turystyki posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 150000, 00 zł.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie z art. 22 i art. 24; Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia Dokument potwierdzający posiadanie ważnej akredytacji IATA lub przynależność do IATA, Certyfikat członkostwa w Polskiej lub Regionalnej Izbie Turystyki Dokumenty powinny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Upust - 50
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.muzhp.pl/index.php?art_id=86.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Historii Polski w Warszawie
ul. Hrubieszowska 6a
01-209 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2009 godzina 11:30, miejsce: Muzeum Historii Polski w Warszawie ul. Hrubieszowska 6a 01-209 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wymiana drzwi w bocznych korytarzach klatki schodowej w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych ul. Jarocińska 1 i Łukowska 6.
- Remont instalacji ciepłej wody użytkowej w budynkach mieszkalnych przy ul. Włókienniczej 51; 53; 55 i Ciepielowskiej 13 w Warszawie.
- Wsparcie techniczne dla posiadanego zintegrowanego systemu informatycznego zarządzającego jednostką medyczną (system OPTIMED NXT)
- Prace remontowe elewacji budynku biura przepustek, budynku garaży oraz roboty budowlane na terenie zielonym znajdującym się na terenie Centralnego Biura Antykorupcyjnego w Warszawie
- Usługa zabudowy 138 m2 powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą podczas targów ISM MIDDLE EAST 2024 w dniach 24 - 26 września 2024 r. w Dubaju w Zjednoczonych Emiratach Arabskich
- Dostawa i montaż układów klimatyzacji i wentylacji do sali kalibracyjnej RTG (nr ZP001/2024/CLOR)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wsparcie grupowe dzieci i młodzieży przebywających w pieczy zastępczej, ich rodzin, kandydatów na rodziny zastępcze, opiekunów usamodzielnienia i otoczenia z pow. szamotulskiego w formie warsztatów
- "Zakup biletów lotniczych na trasie Polska - Islandia Reykjavik oraz Islandia Reykjavik - Polska"
- Świadczenie usług sprzedaży i dostarczania międzynarodowych biletów lotniczych dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- Usługa w zakresie rezerwacji,sprzedaży i dostarczenia biletów lotniczych i kolejowych na trasy krajowe i zagraniczne wraz z ubezpieczeniem dla potrzeb Ośrodka Studiów Wschodnich im.Marka Karpia
- Świadczenie usług pośrednictwa w zakresie zakupu: biletów lotniczych i kolejowych na zagraniczne i krajowe przewozy pasażerskie, miejsc hotelowych oraz usług konferencyjno-gastronomicznych (...)
- Usługa rezerwacji, sprzedaży i dostarczenia biletów lotniczych na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
więcej: Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.