eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › zakup oraz wdrożenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Nieruchomościami



Ogłoszenie z dnia 2006-08-23

POZYCJA 43706

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kraków: zakup oraz wdrożenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Nieruchomościami Publikacja nieobowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Budynków Komunalnych, do kontaktów: Barbara Batko, Os. Złotej Jesieni 14, 31-828 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6166184, fax 0126166186, e-mail: barbara.batko@zbk.krakow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zbk.krakow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Komunalnych, Punkt Obsługi Mieszkańców, parter, Barbara Batko, os. Złotej Jesieni 14, 31-828 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 616 61 84, fax 012 616 6186, e-mail: barbara.batko@zbk.krakow.pl, www.zbk.krakow.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup oraz wdrożenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Nieruchomościami. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Kraków. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Nieruchomościami obejmujące m.in.: -konfigurację dostarczonego sprzętu oraz oprogramowania systemowego i narzędziowego niezbędnego do prawidłowej pracy Systemu -udzielenie licencji/sublicencji i dostarczenie oraz konfigurację Oprogramowania niezbędnego do prawidłowej pracy Systemu - dostawę Zintegrowanego Systemu Zarządzania Nieruchomościami obejmującą: - 150 pełnych licencji - 100 licencji ograniczonych do funkcji \podglądu\ w zakresie przydzielonych uprawnień -instalację Systemu i dostarczenie dokumentacji Systemu -konfigurację Systemu prowadzącą do uzyskania pełnej zgodności z wymaganiami przywołanymi w Załączniku nr 1 do Wzoru Umowy -szkolenie operatorów i administratorów -wdrożenie Systemu -świadczenie usług związanych z serwisem tj. związanych z opieką informatyczną nad Systemem -zasilenie początkowe przez Wykonawcę we współpracy z Zamawiającym danymi ze wskazanych Systemów -prowadzenie przez System: - pełnej ewidencji zasobów wraz ich dokumentacją techniczną - pełnej ewidencji najemców wraz z danymi finansowymi o nich - pełnej obsługi finansowo-księgowej i kadrowo-płacowej - pełnej obsługi kosztowej, czynszowej i windykacyjnej - obsługi wspólnot mieszkaniowych, pustostanów i przepływu zadań - świadczenie usługi asysty technicznej Z Systemu będzie korzystał Zarząd Budynków Komunalnych i Wydział Mieszkalnictwa Urzędu Miasta Krakowa oraz wskazane Wydziały Urzędu Miasta Krakowa, a także wyłaniane w drodze przetargów podmioty zarządzające i pełniące rolę wynajmującego. Wymagania w zakresie bezpieczeństwa, eksploatacyjne, wydajnościowe i funkcjonalne określone są w Załączniku nr 1 do Wzoru Umowy, będącej załącznikiem do niniejszej Specyfikacji. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymagań w zakresie bezpieczeństwa, eksploatacyjnych, wydajnościowych i funkcjonalnych. 2. Podpisany przez osoby uprawnione opis działania Systemu, tj. opis zakresu w jakim oferowany System spełnia wymagania wymienione w załączniku Nr 1 do Wzoru umowy. 3. Film na nośniku optycznym (DVD lub CD) o czasie trwania do 30 minut (w formacie DVD lub VideoCD), prezentujący działanie oferowanego Systemu (na danych przykładowych lub losowych), pokazujący charakterystykę interfejsu w odniesieniu do elementów interfejsu podlegających ocenie. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania Oryginalny kod CPV: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 2360655.00 PLN 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 33

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 47200 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: -prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach Ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. Nr. 173, poz. 1807 z 2004 r., z póź. zm.)., b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: -udokumentują wykonanie w ostatnich 3 latach (od września 2003 r. do września 2006 r.), co najmniej 5 wdrożeń wersji Systemu , obsługujących co najmniej 30.000 lokali (łącznie); z zastrzeżeniem że wśród nich: - minimum 2 wdrożenia obsługujące łącznie co najmniej 10.000 lokali mają dotyczyć jednostek samorządu terytorialnego lub budżetowych, - minimum 2 wdrożenia oparte były na tej samej platformie bazodanowej, co wersja będąca przedmiotem zamówienia, -dysponują zespołem developerskim w składzie minimum 15 osób (programiści, projektanci i kierownicy projektów o udokumentowanych kwalifikacjach (posiadających wykształcenie średnie kierunkowe lub wyższe lub kursy specjalistyczne w zakresie przedmiotu zamówienia), c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\ w oparciu o informacje zawarte w dokumentach potwierdzajacych. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ. Oświadczenie musi być podpisane przez osoby uprawnione lub upoważnione przez Wykonawcę. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna) każdy ze Współwykonawców składa podpisane przez siebie przedmiotowe oświadczenie osobno. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru dla Wykonawcy albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia). W przypadku: 2.1. Podmiotów posiadających osobowość prawną jak i spółek prawa handlowego nie posiadających osobowości prawnej - należy załączyć odpis z Krajowego Rejestru Sądowego. 2.2. Osób fizycznych wykonujących działalność gospodarczą - należy załączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2.3Spółki cywilnej - należy załączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego wspólnika. 2.4konsorcjum - oferta musi zawierać odpis z właściwego rejestru dla każdego ze Współwykonawców osobno. 3. Zaświadczenie właściwego dla siedziby Wykonawcy naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami, opłatami, lub właściwe zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenie z właściwego dla siedziby Wykonawcy oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji tego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 Ustawy - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat (od września 2003r. do września 2006r.) co najmniej 5 zamówień co najmniej 5 wdrożeń wersji Systemu , obsługujących co najmniej 30.000 lokali (łącznie); z zastrzeżeniem że wśród nich: - minimum 2 wdrożenia obsługujące łącznie co najmniej 10.000 lokali mają dotyczyć jednostek samorządu terytorialnego lub budżetowych, - minimum 2 wdrożenia oparte były na tej samej platformie bazodanowej - na podstawie Załącznika Nr 4 do SIWZ. 8.Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na podstawie Załącznika Nr 5 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena ofertowa 55 2. charakterystyka interfejsu 45 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbk.krakow.pl. Opłata: 25 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W kasie zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.09.2006, godzina 12:00, UMK, Plac Wszystkich Świętych 3/4- Sala Portretowa.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawcy występujący wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum), których oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przedłożą ,przed zawarciem umowy, umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. 2. Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji wynosił minimum 24 m-ce - oferty, z okresem gwarancji krótszym niż 24-m-ce będą odrzucone. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił: - szkolenie operatorów Systemu min.100 osób po 12h każda, w grupach max.po 10 osób, - szkolenie administratorów Systemu - 5 osób po 24 h każda, - świadczenie usług związanych z serwisem w okresie gwarancji Nie spełnienie wymagań, opisanych w pkt-cie 1 będzie uznane przez Zamawiającego jako uchylanie się Wykonawcy od zawarcia umowy. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.