eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliszew › Zakup paliw do pojazdów i urządzeń technicznych będących we władaniu Urzędu Gminy Wieliszew, w systemie sprzedaży bezgotówkowej (drugie postępowanie).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-25

Wieliszew: Zakup paliw do pojazdów i urządzeń technicznych będących we władaniu Urzędu Gminy Wieliszew, w systemie sprzedaży bezgotówkowej (drugie postępowanie).
Numer ogłoszenia: 436968 - 2013; data zamieszczenia: 25.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 354560 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wieliszew, ul. Modlińska 1, 05-135 Wieliszew, woj. mazowieckie, tel. 022 7822596, faks 022 7822732.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup paliw do pojazdów i urządzeń technicznych będących we władaniu Urzędu Gminy Wieliszew, w systemie sprzedaży bezgotówkowej (drugie postępowanie)..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw płynnych, tj. oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej Pb 95 i Pb 98 oktanowej, do pojazdów i urządzeń technicznych będących we władaniu Urzędu Gminy Wieliszew, w systemie sprzedaży bezgotówkowej. Zamawiający przewiduje zakup paliw w szacowanej ilości 22 700 litrów, w tym: benzyny bezołowiowej Pb 95 - 1700 litrów, benzyny oktanowej Pb 98 - 1000 litrów oraz oleju napędowego ON - 20 000 litrów. Odbiór paliw będzie następował sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego. Zamówienie realizowane będzie poprzez tankowanie pojazdów będących w posiadaniu Urzędu Gminy Wieliszew na stacji benzynowej Wykonawcy zlokalizowanej nie dalej niż 5km od siedziby Zamawiającego w godzinach pracy stacji. Stacja ta winna być czynna codziennie, w godzinach min. 7.00 do 20.00. Sukcesywny zakup paliw, dokonywany będzie w stacjach paliw należących do sieci stacji wykonawcy, zlokalizowanych na terenie całego kraju. Podane wyżej założone ilości paliw do zakupienia są wielkościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w razie zaistnienia takiej potrzeby ze strony Zamawiajacego, z jednoczesnym zachowaniem stałego rabatu podanego przez Wykonawcę w ofercie. Rzeczywista ilość pobieranych paliw uzależniona będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający nie jest zobowiązany do zrealizowania zakupów w ilościach szacowanych, o których mowa wyżej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a)odstąpienia od realizacji części dostawy w każdej pozycji asortymentowej. Zakres zamówienia może być zmniejszony do 40% wartości zamówienia, odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego. Z tytułu wykorzystania mniejszej ilości litrów paliwa w stosunku do założonych wielkości, Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych z tego tytułu.; b)zwiększenia bądź zmniejszenia ilości paliw niż ilość określona wyżej, pod warunkiem nie przekroczenia wartości brutto umowy, zakupu paliw ze stałym przez cały okres trwania umowy rabatem; c)zakupu paliw ze stałym przez cały okres trwania umowy rabatem wskazanym w ofercie Wykonawcy. Dopuszcza się tankowanie paliw do karnistrów Zamawiającego (np. paliwo do agregatu prądotwórczego, kosiarek, pił łańcuchowych, itp. Zakup paliw odbywać się będzie sukcesywnie, poprzez ich pobieranie przez upoważnione przez Zamawiąjącego osoby i do pojazdów i urządzeń mechanicznych będących w posiadaniu Zamawiąjącego - zgodnie z wykazem przekazanym Wykonawcy przy podpisaniu umowy. Wykonawca zapewni paliwa silnikowe - benzyny bezołowiowe 95 i 98 oktanowe oraz olej napędowy, spełniające kryteria określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 221, poz. 1441, z późn. zm.). Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego przedstawi świadectwo jakości (orzeczenie laboratoryjne) potwierdzające jakość paliwa zgodną z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 221, poz. 1441, z późn. zm.) oraz odpowiednio Normy PN-EN 280:2010 i PN-EN 590:2010. Wykonawca zapewni rozliczanie bezgotówkowe w polskich złotych fakturą zbiorczą z wyszczególnieniem transakcji (data zakupu, ilość paliwa, cena 1litra paliwa oraz jego rodzaj i wartość zakupu paliwa po uwzględnieniu oferowanego upustu, z wyszczególnieniem numeru rejestracyjnego samochodu). Rozliczenie będzie następowało na koniec miesiąca kalendarzowego w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury. Wykonawca będzie wystawiał faktury za pobrane paliwo z wyszczególnieniem nazwy Zamawiającego, imienia i nazwiska osoby upoważnionej do pobierania paliwa w imieniu Zamawiającego, ceny obowiązującej w chwili pobierania paliwa, wartości podatku VAT oraz należności do zapłaty z uwzględnieniem stałego rabatu zaoferowanego przez Wykonawcę w ofercie. Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie, jakie Zamawiający zapłaci za każdą ilość zakupionego paliwa, które będzie wynikać z ilości faktycznie zatankowanego paliwa oraz ceny paliwa obowiązującej na danej stacji w danym dniu, pomniejszonej o stały upust (rabat) wymieniony w odpowiednim paragrafie umowy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Podkarpacka Instytucja Gospodarki Budżetowej CARPATIA, ul. hr. Wandy Tarnowskiej 4, Rzeszów, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 114165,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 127804,00

  • Oferta z najniższą ceną: 127804,00 / Oferta z najwyższą ceną: 127804,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.