eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › ZP-2380-30,32-14/2016 Usługa przemieszczania,holowania pojazdów i ich części na koszt Policji- postępowanie nr 1/2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-26

Katowice: ZP-2380-30,32-14/2016 Usługa przemieszczania,holowania pojazdów i ich części na koszt Policji- postępowanie nr 1/2016
Numer ogłoszenia: 43688 - 2016; data zamieszczenia: 26.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach , ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, faks 032 2002060.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-2380-30,32-14/2016 Usługa przemieszczania,holowania pojazdów i ich części na koszt Policji- postępowanie nr 1/2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa przemieszczania,holowania pojazdów i ich części na koszt Policji. Zakres usług zawiera: 1.1 Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do 3,5 tony i powyżej 3,5 tony, zabezpieczonych do celów procesowych na parking wskazany przez daną jednostkę Policji 1.2 Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do i powyżej 3,5 tony, zabezpieczonych do celów procesowych przez inne jednostki Policji, za pośrednictwem jednostki Policji, z którą zawarta została umowa na parking wskazany przez jednostkę Policji, 1.3 Holowanie pojazdów służbowych Policji. 2. Oferowane ceny jednostkowe brutto będą obowiązywały w każdy dzień roboczy miesiąca (całodobowo) oraz soboty, niedziele i święta przez cały okres obowiązywania umowy. 3. Czas oczekiwania na pomoc drogową nie może przekroczyć 60 minut od chwili zgłoszenia 4. Parking wskazany przez daną jednostkę Policji znajdować się będzie w odległości do 25 km po trasie od siedziby danej jednostki, właściwej dla zadania. 5. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 zadań - części. 6. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia został opisany w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 7. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć (załącznik nr 1 do SIWZ). 8. UWAGA: Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych obliczonych zgodnie ze złożoną ofertą. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający informuje, iż na etapie badania i oceny ofert będzie przeliczał ceny jednostkowe podane w ofertach przez ilości wynikające z załącznika nr 1 celem badania, czy oferta nie przekracza kwoty przeznaczonej na realizacje zadania..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości do 50% zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają uprawnienia do wykonywania krajowego transportu drogowego przeznaczonego do usuwania i holowania pojazdów zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r o transporcie drogowym (Dz. U. Nr 125, poz. 1371 z 2001 r. z późn. zm) z wyjątkiem określonym w art. 3 ust.1 pkt. 2 Ustawy o transporcie drogowym. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń w formie spełnia, nie spełnia. Wykonawca niespełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.2. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym: posiadają następujący, w pełni sprawny sprzęt tj: 1.2.1 minimum 1 pojazd do holowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony - w przypadku składania oferty na zadania nr 2, 6, 8 1.2.2 minimum 1 pojazd do holowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 tony (do 12 ton) - w przypadku składania oferty na zadania nr 1, 3, 4, 5, 7, 9 UWAGA! w przypadku składania przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedno zadanie Wykonawca musi posiadać tyle poszczególnych pojazdów na ile zadań składa oferty (przykład - Wykonawca składa ofertę na zadanie nr 6,7,8 więc winien posiadać co najmniej 2 pojazdy o masie całkowitej do 3,5 tony oraz co najmniej 1 pojazd o masie całkowitej powyżej 3,5 tony) bądź przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego spełniając w/w wymogi. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, występuje warunek sumowania potencjałów. Na potwierdzenie spełniania warunku Zamawiający żąda dołączenia do oferty wykazu sprzętu, o którym mowa w pkt 3.1 dostępnego Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami wg wzoru załącznika nr 3 do SIWZ - wykazu narzędzi dla każdego zadania odrębnie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania wymagań Zamawiającego na podstawie art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane ceny jednostkowe brutto będą obowiązywały w każdy dzień roboczy miesiąca (całodobowo) oraz soboty, niedziele i święta przez cały okres obowiązywania umowy, złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy lub na odrębnym dokumencie. 2. Oświadczenie, o oferowanym czasie oczekiwania na pomoc drogową od chwili zgłoszenia z zastrzeżeniem Rozdz. I pkt 3 SIWZ, złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy lub na odrębnym dokumencie. 3. Oświadczenie Wykonawcy czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonanie części zamówienia Wykonawca wskaże zakres jaki zamierza realizować przy jego/ich udziale złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy lub na odrębnym dokumencie. 4. Oświadczenie Wykonawcy iż będzie holował na parking wskazany przez daną jednostkę Policji znajdujący się w odległości do 25 km po trasie od siedziby danej jednostki, właściwej dla zadania. 5. Oświadczenie Wykonawcy że zobowiązuje się ubezpieczyć na cały okres trwania umowy, od wszelkich zdarzeń, za które z uwagi na swoją działalność mógłby ponosić odpowiedzialność cywilną oraz za szkody materialne i niematerialne wraz z zobowiązaniem do okazania na każde wezwanie Zamawiającego aktualnej polisy OC, złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy lub na odrębnym dokumencie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Czas dojazdu w ramach realizacji danego zadania - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Postanowienia dotyczące realizacji zamówienia są zawarte w załączniku nr 2 do SIWZ - projekt umowy. 2. Jednocześnie w myśl art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w czasie realizacji zamówienia, o wielkość tej stawki. 3. Dopuszcza się zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, że zmiany te mają wpływ na koszty wykonania zamówienia wraz z pełnym uzasadnieniem i wskazaniem procentowego wzrostu tych cen. Jednocześnie Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo żądania dalszych wyjaśnień wraz z przedstawieniem dalszych dokumentów celem stwierdzenia dopuszczalności zmiany cen za usługę holowania

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach Zespół Zamówień Publicznych ul. J. Lompy 19 40-038 Katowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach Zespół Zamówień Publicznych ul. J. Lompy 19 40-038 Katowice, blok A, parter, Sekretariat Zespołu Zamówień Publicznych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KMP Gliwice -  DMC powyżej 3,5 tony do 12 ton.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC powyżej 3,5 tony do 12 ton, zabezpieczonych do celów procesowych, zabezpieczonych do celów procesowych przez inne jednostki Policji, za pośrednictwem jednostki Policji, z którą zawarta została umowa na parking wskazany przez daną jednostkę Policji, na terenie KMP Gliwice 2. Oferowane ceny jednostkowe brutto będą obowiązywały w każdy dzień roboczy miesiąca (całodobowo) oraz soboty, niedziele i święta przez cały okres obowiązywania umowy. 3. Czas oczekiwania na pomoc drogową nie może przekroczyć 60 minut od chwili zgłoszenia 4. Parking wskazany przez daną jednostkę Policji znajdować się będzie w odległości do 25 km po trasie od siedziby danej jednostki, właściwej dla zadania. 5. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia został opisany w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć (załącznik nr 1 do SIWZ). 7. UWAGA: Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych obliczonych zgodnie ze złożoną ofertą. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający informuje, iż na etapie badania i oceny ofert będzie przeliczał ceny jednostkowe podane w ofertach przez ilości wynikające z załącznika nr 1 celem badania, czy oferta nie przekracza kwoty przeznaczonej na realizacje zadania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas dojazdu w ramach realizacji danego zadania - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KPP Pszczyna - DMC do 3,5 tony.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do 3,5 tony, zabezpieczonych do celów procesowych, zabezpieczonych do celów procesowych przez inne jednostki Policji, za pośrednictwem jednostki Policji, z którą zawarta została umowa na parking wskazany przez daną jednostkę Policji, na terenie KPP Pszczyna 2. Oferowane ceny jednostkowe brutto będą obowiązywały w każdy dzień roboczy miesiąca (całodobowo) oraz soboty, niedziele i święta przez cały okres obowiązywania umowy. 3. Czas oczekiwania na pomoc drogową nie może przekroczyć 60 minut od chwili zgłoszenia 4. Parking wskazany przez daną jednostkę Policji znajdować się będzie w odległości do 25 km po trasie od siedziby danej jednostki, właściwej dla zadania. 5. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia został opisany w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć (załącznik nr 1 do SIWZ). 7. UWAGA: Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych obliczonych zgodnie ze złożoną ofertą. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający informuje, iż na etapie badania i oceny ofert będzie przeliczał ceny jednostkowe podane w ofertach przez ilości wynikające z załącznika nr 1 celem badania, czy oferta nie przekracza kwoty przeznaczonej na realizacje zadania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas dojazdu w ramach realizacji danego zadania - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KPP Pszczyna - powyżej 3,5 tony do 12 ton.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC powyżej 3,5 tony do 12 ton, zabezpieczonych do celów procesowych, zabezpieczonych do celów procesowych przez inne jednostki Policji, za pośrednictwem jednostki Policji, z którą zawarta została umowa na parking wskazany przez daną jednostkę Policji, na terenie KPP Pszczyna 2. Oferowane ceny jednostkowe brutto będą obowiązywały w każdy dzień roboczy miesiąca (całodobowo) oraz soboty, niedziele i święta przez cały okres obowiązywania umowy. 3. Czas oczekiwania na pomoc drogową nie może przekroczyć 60 minut od chwili zgłoszenia 4. Parking wskazany przez daną jednostkę Policji znajdować się będzie w odległości do 25 km po trasie od siedziby danej jednostki, właściwej dla zadania. 5. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia został opisany w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć (załącznik nr 1 do SIWZ). 7. UWAGA: Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych obliczonych zgodnie ze złożoną ofertą. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający informuje, iż na etapie badania i oceny ofert będzie przeliczał ceny jednostkowe podane w ofertach przez ilości wynikające z załącznika nr 1 celem badania, czy oferta nie przekracza kwoty przeznaczonej na realizacje zadania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas dojazdu w ramach realizacji danego zadania - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: KPP Myszków - powyżej 3,5 tony do 12 ton.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC powyżej 3,5 tony do 12 ton, zabezpieczonych do celów procesowych, zabezpieczonych do celów procesowych przez inne jednostki Policji, za pośrednictwem jednostki Policji, z którą zawarta została umowa na parking wskazany przez daną jednostkę Policji, na terenie KPP Myszków 2. Oferowane ceny jednostkowe brutto będą obowiązywały w każdy dzień roboczy miesiąca (całodobowo) oraz soboty, niedziele i święta przez cały okres obowiązywania umowy. 3. Czas oczekiwania na pomoc drogową nie może przekroczyć 60 minut od chwili zgłoszenia 4. Parking wskazany przez daną jednostkę Policji znajdować się będzie w odległości do 25 km po trasie od siedziby danej jednostki, właściwej dla zadania. 5. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia został opisany w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć (załącznik nr 1 do SIWZ). 7. UWAGA: Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych obliczonych zgodnie ze złożoną ofertą. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający informuje, iż na etapie badania i oceny ofert będzie przeliczał ceny jednostkowe podane w ofertach przez ilości wynikające z załącznika nr 1 celem badania, czy oferta nie przekracza kwoty przeznaczonej na realizacje zadania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas dojazdu w ramach realizacji danego zadania - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: KPP Żywiec - powyżej 3,5 tony do 12 ton.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC powyżej 3,5 tony do 12 ton, zabezpieczonych do celów procesowych, zabezpieczonych do celów procesowych przez inne jednostki Policji, za pośrednictwem jednostki Policji, z którą zawarta została umowa na parking wskazany przez daną jednostkę Policji, na terenie KPP Żywiec 2. Oferowane ceny jednostkowe brutto będą obowiązywały w każdy dzień roboczy miesiąca (całodobowo) oraz soboty, niedziele i święta przez cały okres obowiązywania umowy. 3. Czas oczekiwania na pomoc drogową nie może przekroczyć 60 minut od chwili zgłoszenia 4. Parking wskazany przez daną jednostkę Policji znajdować się będzie w odległości do 25 km po trasie od siedziby danej jednostki, właściwej dla zadania. 5. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia został opisany w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć (załącznik nr 1 do SIWZ). 7. UWAGA: Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych obliczonych zgodnie ze złożoną ofertą. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający informuje, iż na etapie badania i oceny ofert będzie przeliczał ceny jednostkowe podane w ofertach przez ilości wynikające z załącznika nr 1 celem badania, czy oferta nie przekracza kwoty przeznaczonej na realizacje zadania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas dojazdu w ramach realizacji danego zadania - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: KMP Żory - DMC do 3,5 tony.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do 3,5 tony, zabezpieczonych do celów procesowych, zabezpieczonych do celów procesowych przez inne jednostki Policji, za pośrednictwem jednostki Policji, z którą zawarta została umowa na parking wskazany przez daną jednostkę Policji, na terenie KMP Żory 2. Oferowane ceny jednostkowe brutto będą obowiązywały w każdy dzień roboczy miesiąca (całodobowo) oraz soboty, niedziele i święta przez cały okres obowiązywania umowy. 3. Czas oczekiwania na pomoc drogową nie może przekroczyć 60 minut od chwili zgłoszenia 4. Parking wskazany przez daną jednostkę Policji znajdować się będzie w odległości do 25 km po trasie od siedziby danej jednostki, właściwej dla zadania. 5. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia został opisany w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć (załącznik nr 1 do SIWZ). 7. UWAGA: Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych obliczonych zgodnie ze złożoną ofertą. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający informuje, iż na etapie badania i oceny ofert będzie przeliczał ceny jednostkowe podane w ofertach przez ilości wynikające z załącznika nr 1 celem badania, czy oferta nie przekracza kwoty przeznaczonej na realizacje zadania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas dojazdu w ramach realizacji danego zadania - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: KMP Żory - powyżej 3,5 tony do 12 ton.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC powyżej 3,5 tony do 12 ton, zabezpieczonych do celów procesowych, zabezpieczonych do celów procesowych przez inne jednostki Policji, za pośrednictwem jednostki Policji, z którą zawarta została umowa na parking wskazany przez daną jednostkę Policji, na terenie KMP Żory 2. Oferowane ceny jednostkowe brutto będą obowiązywały w każdy dzień roboczy miesiąca (całodobowo) oraz soboty, niedziele i święta przez cały okres obowiązywania umowy. 3. Czas oczekiwania na pomoc drogową nie może przekroczyć 60 minut od chwili zgłoszenia 4. Parking wskazany przez daną jednostkę Policji znajdować się będzie w odległości do 25 km po trasie od siedziby danej jednostki, właściwej dla zadania. 5. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia został opisany w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć (załącznik nr 1 do SIWZ). 7. UWAGA: Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych obliczonych zgodnie ze złożoną ofertą. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający informuje, iż na etapie badania i oceny ofert będzie przeliczał ceny jednostkowe podane w ofertach przez ilości wynikające z załącznika nr 1 celem badania, czy oferta nie przekracza kwoty przeznaczonej na realizacje zadania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas dojazdu w ramach realizacji danego zadania - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: KPP Kłobuck - DMC do 3,5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do 3,5 tony, zabezpieczonych do celów procesowych, zabezpieczonych do celów procesowych przez inne jednostki Policji, za pośrednictwem jednostki Policji, z którą zawarta została umowa na parking wskazany przez daną jednostkę Policji oraz holowanie pojazdów służbowych Policji, na terenie KPP Kłobuck 2. Oferowane ceny jednostkowe brutto będą obowiązywały w każdy dzień roboczy miesiąca (całodobowo) oraz soboty, niedziele i święta przez cały okres obowiązywania umowy. 3. Czas oczekiwania na pomoc drogową nie może przekroczyć 60 minut od chwili zgłoszenia 4. Parking wskazany przez daną jednostkę Policji znajdować się będzie w odległości do 25 km po trasie od siedziby danej jednostki, właściwej dla zadania. 5. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia został opisany w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć (załącznik nr 1 do SIWZ). 7. UWAGA: Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych obliczonych zgodnie ze złożoną ofertą. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający informuje, iż na etapie badania i oceny ofert będzie przeliczał ceny jednostkowe podane w ofertach przez ilości wynikające z załącznika nr 1 celem badania, czy oferta nie przekracza kwoty przeznaczonej na realizacje zadania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas dojazdu w ramach realizacji danego zadania - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: KPP Kłobuck - powyżej 3,5 tony do 12 ton.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC powyżej 3,5 tony do 12 ton, zabezpieczonych do celów procesowych, zabezpieczonych do celów procesowych przez inne jednostki Policji, za pośrednictwem jednostki Policji, z którą zawarta została umowa na parking wskazany przez daną jednostkę Policji, na terenie KPP Kłobuck 2. Oferowane ceny jednostkowe brutto będą obowiązywały w każdy dzień roboczy miesiąca (całodobowo) oraz soboty, niedziele i święta przez cały okres obowiązywania umowy. 3. Czas oczekiwania na pomoc drogową nie może przekroczyć 60 minut od chwili zgłoszenia 4. Parking wskazany przez daną jednostkę Policji znajdować się będzie w odległości do 25 km po trasie od siedziby danej jednostki, właściwej dla zadania. 5. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia został opisany w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć (załącznik nr 1 do SIWZ). 7. UWAGA: Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych obliczonych zgodnie ze złożoną ofertą. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający informuje, iż na etapie badania i oceny ofert będzie przeliczał ceny jednostkowe podane w ofertach przez ilości wynikające z załącznika nr 1 celem badania, czy oferta nie przekracza kwoty przeznaczonej na realizacje zadania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas dojazdu w ramach realizacji danego zadania - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.