eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grabica › SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DO TRZECH BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY GRABICA, POWIAT PIOTRKOWSKI, WOJEWÓDZTWO ŁÓDZKIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-21

Grabica: SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DO TRZECH BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY GRABICA, POWIAT PIOTRKOWSKI, WOJEWÓDZTWO ŁÓDZKIE
Numer ogłoszenia: 436866 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Grabica , Grabica 66, 97-306 Grabica, woj. łódzkie, tel. 044 6161188, faks 044 6161188.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.grabica.propl.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DO TRZECH BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY GRABICA, POWIAT PIOTRKOWSKI, WOJEWÓDZTWO ŁÓDZKIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST - sukcesywna dostawa OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO, do trzech budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Grabica to jest: - Urzędu Gminy w Grabicy, Grabica 66 - Ośrodku Zdrowia w Grabicy, Grabica 55 - Centrum Edukacji i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Kamocinie, Kamocin 47 2. SZCZEGÓŁOWE WARUNKI ZAMÓWIENIA: 1) Całkowita dostawa szacowana jest na 40.000 litrów oleju opałowego lekkiego. 2) Dostawa 40.000 litrów oleju opałowego lekkiego będzie podzielona na sukcesywne dostawy według potrzeb Zamawiającego w okresie od daty podpisania umowy do 31.12.2010 r. 3) Olej opałowy lekki winien posiadać własności fizykochemiczne gwarantujące odpowiednią jakość i spełnianie obowiązujących norm. 4) Przy każdej dostawie należy przedstawić certyfikat jakości oleju opałowego. 5) Dostawę oleju opałowego należy realizować po zgłoszeniu telefonicznym potwierdzonym faxem przez uprawnionego pracownika ze strony Zamawiającego. 6) Termin każdorazowej dostawy oleju nie może przekroczyć 48 godzin od momentu otrzymania zlecenia. 7) Dostawa oleju opałowego będzie odbywać się na koszt Wykonawcy. 8) W przypadku wątpliwości co do jakości oleju opałowego Zamawiający zleci wykonanie badań oleju w uprawnionym laboratorium. W razie stwierdzenia niezgodności z obowiązującymi normami kosztami badania laboratoryjnego zostanie obciążony Wykonawca dostawy oleju opałowego. 9) Wobec stwierdzenia powyższego Wykonawca pokryje również koszty związane z usunięciem ewentualnej awarii systemu ogrzewania zasilanego tym olejem opałowym. 10) W przypadku stwierdzenia niewłaściwej jakości paliwa Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z oczyszczeniem systemu ogrzewania. 3. WYKONAWCA DOSTAWY: 1) zobowiązuje się dostarczyć olej opałowy na własny koszt na miejsce wskazane przez Zamawiającego w pkt. III.1; 2) gwarantuje odpowiednią jakość oleju opałowego, wg obowiązujących norm; 3) pokryje koszt ubezpieczenia zamówienia do momentu jego odbioru przez Zamawiającego; 4) umożliwi regulowanie należności w formie bezgotówkowej, w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT; 5) do każdej faktury, o której mowa w pkt. 4 Wykonawca dołączy: a) dowody wydania - WZ zawierające następujące informacje: - miejsce i datę zakupu, - ilość zatankowanego oleju opałowego, - nazwisko i podpis przyjmującego olej opałowy; b) kserokopię certyfikatu potwierdzającego jakości oleju opałowego potwierdzoną za zgodność przez Wykonawcę..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. oudzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tzn.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj: a)posiadają koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji i obrotu paliwami ciekłymi - w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a)udokumentują, że wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawę oleju opałowego o wielkości co najmniej 20.000 litrów. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, 2. Opis sposobu oceny warunków: Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą sełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty, a opisane przez Zamawiającego w pkt. V i VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 3. DOTYCZY WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (KONSORCJUM): Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: - warunki opisane w pkt V.1) i 4) spełniają każdy z osobna, - warunki opisane w pkt V.2) i 3) spełniają łącznie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: a)oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór nr 2) W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy z nich; b)oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (wzór nr 3) W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy z nich; c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione wcześniej powinny posiadać adnotację organu wystawiającego - dokonaną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - potwierdzającą aktualność zawartych w nim danych - np. AKTUALNE NA DZIEŃ .... lub tożsame...). W przypadku podmiotów występujących wspólnie odpis/zaświadczenie składa każdy z nich; d)aktualną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji i obrotu paliwami ciekłymi - w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: a)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw oleju opałowego w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu (ilości litrów), dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane należycie (np. protokoły odbioru, referencje). (wzór nr 4); Wykaz ten musi zawierać co najmniej 1 dostawę oleju opałowego o wielkości co najmniej 20.000 litrów. 3.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: a)certyfikat jakości dla oleju opałowego; 4.Ponadto wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ofercie: 1)wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wyłącznie według wzoru Zamawiającego), 2)pełnomocnictwo dla lidera w przypadku podmiotów występujących wspólnie - podpisane przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3)stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 5.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt.1 litera c i d SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiedziano, że: a.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b.nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c.nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W.w. dokumenty, o których mowa w ust. 5 lit. a i b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 5 lit. c, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt. 3) SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM przez Wykonawcę na każdej stronie tej kopii . 7.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 8.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Rabat wyrażony w złotych - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gminagrabica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać w Urzędzie Gminy Grabica bezpłatnie- po złożeniu pisemnego wniosku. Istnieje również możliwość przesłania SIWZ pocztą polską - pokrywając koszt przesyłki...

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Grabica, 97-306 Grabica - Pokój nr 10, I PIĘTRO (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.