Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-21
Pieńsk: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Pieńsk w 2010 roku
Numer ogłoszenia: 436852 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Pieńsk , ul. Wysoka 2, 59-930 Pieńsk, woj. dolnośląskie, tel. 075 7786235 w. 31, faks 075 7786201.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.lasy.gov.pl/piensk
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Pieńsk w 2010 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie gospodarki leśnej: Pakiet nr 12 - usługi w zakresie zagospodarowania lasu wraz z ochroną przeciwpożarową , gospodarki łąkowo - rolnej, pozyskania drewna, zrywki i podwozu drewna do drogi wywozowej wraz z usuwaniem podrostów i podszytów w cięciach rębnych w leśnictwie Posada w 2010 roku . Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Pakiet nr 16 - Pozyskanie drewna maszyną wielooperacyjną typu harvester, pozyskanie drewna przy użyciu narzędzi ręcznych w odniesieniu do drzew na pozycji cięć, których pozyskanie maszyną wielooperacyjną jest niemożliwe, zrywka drewna maszyną nasiębierną typu forworder do drogi wywozowej na odległość nie dłuższą niż 500 mb na terenie leśnictw Nadleśnictwa Pieńsk w 2010 roku. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, w przypadku oferty wspólnej każdy z uczestników konsorcjum dokumentuje uprawnienia osobno - wykonawcy wykażą i udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 3 lat usługi o podobnym charakterze jak przedmiot niniejszego zamówienia tj. pozyskanie i zrywka przy użyciu maszyn wielooperacyjnych typu harvester i forwarder potwierdzonej referencjami, opiniami lub listami polecającymi w ilości minimum 5 000 m3 pozyskanego i zerwanego drewna (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - dotyczy Pakietu nr 16. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.; - wykonawcy wykażą dysponowanie następującymi maszynami i urządzeniami * maszyna wielooperacyjna typu harvester ( maszyna trzebieżowo-zrębowa z głowicą ścinkową o możliwości ścinki drzew o średnicy co najmniej 50 cm w miejscu cięcia) oraz maszyna do zrywki nasiębiernej typu forwarder - dotyczy Pakietu Nr 16 * sprzętem specjalistycznym do zrywki półpodwieszonej lub nasiębiernej minimum 1 sztuka - dotyczy Pakietu nr 12 - wykonawcy wykażą i udokumentują , że: * osoby i podmioty, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają zaświadczenie o ukończeniu szkolenia operatorów maszyn wielooperacyjnych typu harvester i forwarder. Dotyczy Pakietu nr 16. * osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - dotyczy zaświadczeń o uprawnieniach minimum 2 pilarzy. Dotyczy Pakietu nr 12 i Pakietu nr 16. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia: - wykonawcy wykażą się; * polisą lub innym dokumentem ubezpieczeniowym potwierdzającym, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej. Dotyczy Pakietu nr 12 i Pakietu nr 16. 4. Nie podlegają wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy - ( Załącznik nr 3 do SIWZ ) b) wypełnione formularze cenowe oferty z poszczególnych typów planu - (Załącznik nr 2 do oferty) c) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), d) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi?dencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły?wem terminu składania ofert),potwierdzający profil działalności z zakresu usług leśnych. e) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy ( Załącznik nr 5 do SIWZ ) f ) zaparafowany na każdej stronie wzór umowy - ( Załącznik nr 4 do SIWZ ) g) polisa lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej h) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usługi o podobnym charakterze jak przedmiot niniejszego zamówienia tj. pozyskanie i zrywka przy użyciu maszyn wielooperacyjnych typu harvester i forwarder potwierdzonej referencjami, opiniami lub listami polecającymi w ilości minimum 5 000 m3 pozyskanego i zerwanego drewna (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) -( Załącznik nr 6 ). Dotyczy pakietu nr 16 i) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - ( Załącznik nr 7 do SIWZ ) Dotyczy Pakietu nr 12 i Pakietu nr 16 j) dokumenty potwierdzające prawo do dysponowania maszynami wielooperacyjnymi. Jeżeli wykonawca nie jest właścicielem maszyn wielooperacyjnych, a dysponuje nimi na zasadzie użyczenia wymagane jest potwierdzenie prawa własności od podmiotu, który użycza maszynę oraz umowa użyczenia. Dotyczy Pakietu nr 16 k) dokumenty potwierdzające prawo do dysponowania sprzętem specjalistycznym do zrywki nasiębiernej lub półpodwieszonej. Jeżeli wykonawca nie jest właścicielem takich maszyn, a dysponuje nimi na zasadzie użyczenia wymagane jest potwierdzenie prawa własności od podmiotu, który użycza maszynę oraz umowa użyczenia. Dotyczy Pakietu nr 12 l) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia -(Załącznik nr 8 do SIWZ) - Dotyczy Pakietu nr 12 i Pakietu nr 16 m) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wyma?gane uprawnienia (dotyczy zaświadczeń o uprawnieniach operatorów maszyn typu harvester , forwarder.) Dotyczy Pakietu nr 16 n) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wyma?gane uprawnienia (dotyczy uprawnień min. 2 pilarzy.) Dotyczy Pakietu nr 12 i Pakietu nr 16.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.lasy.gov.pl/piensk.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Pieńsk, ul. Wysoka 2
59-930 Pieńsk.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2010 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Pieńsk, ul. Wysoka 2 59-930 Pieńsk Pokój nr 3 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Nowa Dęba w roku 2024 - piąty przetarg
- Wykonanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna w Nadleśnictwie Kościerzyna w 2006 roku.
- Usługi z zakresu gospodarki leśnej i remontu dróg planowane do wykonania w Nadleśnictwie Torzym w 2006r.
- usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Międzylesie w 2006 roku.
- Kompleksowe wykonawstwo prac leśnych na terenie Nadleśnictwie Białogard w roku 2006.
- usługi z zakreu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Dabrowa w roku 2006.
więcej: Usługi leśnictwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.