eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzyżewice › budowa drogi gminnej nr 007124 L w Polanówce na odcinku od km 0+000,00 do km 1+100,00

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-23

POZYCJA 43682

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Strzyżewice: budowa drogi gminnej nr 007124 L w Polanówce na odcinku od km 0+000,00 do km 1+100,00 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Strzyżewice, do kontaktów: Roman Konopnicki, 23-107 Strzyżewice, woj. lubelskie, tel. 081 5666025, fax 081 5666025, e-mail: inwestycje@strzyzewice.ug.net.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.strzyzewice.lubelsie.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa drogi gminnej nr 007124 L w Polanówce na odcinku od km 0+000,00 do km 1+100,00. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Polanówka, gm. Strzyżewice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane przy wykonaniu drogi gminnej nr 007124 L w Polanówce na odcinku od km 0+000,00 do km 1+100,00. Zamawiajacy dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na nastepujace części: Część I - roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, odwodnienie korpusu drogowego, podbudowa i zjazdy Część II- nawierzchnia, roboty wykończeniowe i urządzenia bezpieczeństwa ruchu. Parametry drogi: długość 1100,00 m, szerokość nawierzchni bitumicznej: 4,0 m grubość nawierzchni bitumicznej - 5 cm, podbudowa z kruszyw łamanych gubość 15 cm, szerokość podbudowy - 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, b) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, c) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, d) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, e) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, f) spełnią wszystkie wymogi określone w SIWZ i minimalne kryteria kwalifikacyjne. Oferta będzie podlegać ocenie po spełnieniu wymaganych warunków oraz spełnieniu następujących minimalnych kryteriów kwalifikacyjnych: 1) W ciągu ostatnich pięciu lat wykonawca był wykonawcą przy realizacji co najmniej trzech inwestycji z zakresu o podobnym charakterze. 2) Osoby wykonujące zamówienie (kierownik budowy) powinny posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi 3) Wykonawca posiada lub ma zapewniony dostęp do sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia (robót). 4) Udzieli 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę wymaganych warunków do oferty należy złożyć następujące dokumenty: 1) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy według załączonego formularza (jako załącznik Nr 1) 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (jako załącznik Nr 2). 3) Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (umowa spółki cywilnej, jako załącznik Nr 3).(Jeżeli wykonawca występuje samodzielnie w formularzu oferty przy tym załączniku piszemy \nie dotyczy\). 4) Zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (jako załącznik Nr 4). 5) Zaświadczenie z właściwego Oddziału ZUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia społeczne lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (jako załącznik Nr 5). 6) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (jako załącznik Nr 6). 7) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności według załączonego formularza (jako załącznik Nr 7). 8) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca według załączonego formularza ( jako załącznik Nr 8). 9) Wykaz wykonanych w ciągu 5 lat inwestycji, których przedmiotem były roboty budowlane według załączonego formularza (jako załącznik Nr 9) Referencje potwierdzające, że roboty przy realizacji inwestycji wymienionych w pkt. 7.1.9 zostały wykonane z należytą starannością (jako załącznik Nr 10). 10) Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie załączonego przedmiaru (załącznik Nr 11) oraz zestawienie kosztów dla całego przedmiotu zadania. 11) Kopia uprawnień budowlanych z zakresu odpowiadającego przedmiotowi zamówienia oraz zaświadczenie o przynależności do izby inżynierów budownictwa osoby wskazanej przez oferenta jako kierownik budowy (jako Załącznik Nr 12). 12) Polisa lub inny dokument poświadczający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (jako Załącznik Nr 13) 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia:roboty rozbiórkowe budowa drogi od km 0+000,00 do km 1+100,00, szerokość jezdni - 4,0 m nawierzchnia bitumiczna grubość 5 cm, podbudowa z kruszyw łamanych 15 cm, wykonanie zjazdów - 528,5 m2, odwodnienie korpusu drogowego - przepusty fi 80 - 7 m, fi 60 - 21 m, urzadząnia bezpiezeństwa ruchu - znaki drogowe na słupkach stalowych o srednicy 70 mm, roboty wykończeniowe - plantowanie skarp i obsianie trawą - 3076 m2 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 29.09.2006; lub data zakończenia: 20.10.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, b) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, c) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, d) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, e) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, f) spełnią wszystkie wymogi określone w SIWZ i minimalne kryteria kwalifikacyjne. 2 Oferta będzie podlegać ocenie po spełnieniu wymaganych warunków oraz spełnieniu następujących minimalnych kryteriów kwalifikacyjnych: 1 W ciągu ostatnich pięciu lat wykonawca był wykonawcą przy realizacji co najmniej trzech inwestycji z zakresu o podobnym charakterze. 2 Osoby wykonujące zamówienie (kierownik budowy) powinny posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi 3 Wykonawca posiada lub ma zapewniony dostęp do sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia (robót). 4 Udzieli 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postepowaniu odbedzie się na podstawie złożonych w ofercie dokumentów wymienionych w pkt. 7 SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę wymaganych warunków do oferty należy złożyć następujące dokumenty: 1 Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy według załączonego formularza (jako załącznik Nr 1) 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (jako załącznik Nr 2). 3 Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (umowa spółki cywilnej, jako załącznik Nr 3).(Jeżeli wykonawca występuje samodzielnie w formularzu oferty przy tym załączniku piszemy \nie dotyczy\). 4 Zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (jako załącznik Nr 4). 5 Zaświadczenie z właściwego Oddziału ZUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia społeczne lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (jako załącznik Nr 5). 6 Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (jako załącznik Nr 6). 7 Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności według załączonego formularza (jako załącznik Nr 7). 8 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca według załączonego formularza ( jako załącznik Nr 8). 9 Wykaz wykonanych w ciągu 5 lat inwestycji, których przedmiotem były roboty budowlane według załączonego formularza (jako załącznik Nr 9) Referencje potwierdzające, że roboty przy realizacji inwestycji wymienionych w pkt. 7.1.9 zostały wykonane z należytą starannością (jako załącznik Nr 10). 10 Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie załączonego przedmiaru (załącznik Nr 11) oraz zestawienie kosztów dla całego przedmiotu zadania. 11 Kopia uprawnień budowlanych z zakresu odpowiadającego przedmiotowi zamówienia oraz zaświadczenie o przynależności do izby inżynierów budownictwa osoby wskazanej przez oferenta jako kierownik budowy (jako Załącznik Nr 12). 12 Polisa lub inny dokument poświadczający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (jako Załącznik Nr 13)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strzyzewice.netbip.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.09.2006, godzina 10:10, Urząd Gminy Strzyżewice, 23-107 Strzyzewice 109, pok. nr 12.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.08.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Część I - roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, odwodnienie korpusu drogowego, podbudowa, zjazdy. 1) Krótki opis: na I część zamówienia składaja się roboty przygotowawcze, robory rozbiórkowe, roboty ziemne, odwodnienie, wykonanie podbudowy i zjadów. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20. 3) Wielkość lub zakres: Wykonanie wymienionych w opisie robót na odcinku 1100 m. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 29.09.2006; Zakończenie: 18.10.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Część II - nawierzchnia, roboty wykończeniowe, urządzenia bezpieczeństwa ruchu. 1) Krótki opis: Wykonanie nawierzchni bitumicznej o grubosci 5 cm i szerokosci 4,0 m na odcinku 1100,00 m wraz z wykonaniem robót wykończeniowych polegajacych na plantowaniu skarp, obsianiu ich trawą oraz ustawieniem urządzeń bezpieczeństwa ruchu. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20. 3) Wielkość lub zakres: Wykonanie nawierzchni bitumicznej o grubosci 5 cm i szerokosci 4,0 m na odcinku 1100,00 m wraz z wykonaniem robót wykończeniowych polegajacych na plantowaniu skarp, obsianiu ich trawą oraz ustawieniem urządzeń bezpieczeństwa ruchu. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 18.10.2006; Zakończenie: 20.10.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.