eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › przebudowa drogi powiatowej 34425 Czarna - Sucha (I Etap)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-23

POZYCJA 43676

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Radom: przebudowa drogi powiatowej 34425 Czarna - Sucha (I Etap) Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu, do kontaktów: JOANNA CHOJNACKA, ul. Władysława Domagalskiego 7, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3655801 w. 231, e-mail: powiat@radompowiat.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): radompowiat.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:Zarządzanie drogami publicznymi powiatowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa drogi powiatowej 34425 Czarna - Sucha (I Etap). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: województwo mazowieckie; powiat: radomski; gmina: Pionki. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej nr 34425 Czarna - Sucha ( I Etap) od km 3+725 do km 4+600 dł. 875 m 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych warunów Zamówienia Wykonawca składa oświadczenia, że :spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, o potencjale kadrowym, technicznym oraz doświadczeniu. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przebudowa drogi 34425 Czarna - Sucha na odcinku dł. 875 m od km 3+725 do km 4+600. W zakres zamówienia wchodzi: 1.) wykonanie robót ziemnych w ilości 1108 m3 (w tym: koryto na poszerzeniach jezdni, wykopy związane z pogłębieniem istniejących rowów i wykonaniem nowych rowów, wykopy pod przepusty) 2.) wykonanie podbudowy na poszerzeniach jezdni w tym: a) warstwy odsączajacej z piasku gr. 20 cm (pow. 566 m2) b) podbudowy z chudego betonu Rm=7,5 MPa gr. 20 cm ( pow. 566 m2) c) wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanek mineralno-asfaltowych 0/25 mm gr. 5 cm ( pow. 566 m2) 3.) wyrównanie istniejacej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową 0/12,8 mm w ilości 0,075 Mg/m2 4.) ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-asfaltowych 0/12,8 standard I gr. 4 cm ( pow. 4350 m2) 5.) wykonanie wjazdów bramowych z kruszywa łamanego gr. 15 cm ( pow. 775 m2) 6.) wykonanie 3 szt przepustów rurowych fi 50 pod drogi boczne o łącznej dł.27 m 7.) wykonanie 29 szt wjazdów gospodarczych z przepustami o średnicy fi 40 8.) ustawienie barier ochronnych stalowych dł. 30 m 9.) ustawienie znaków drogowych szt.6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 15.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 5000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy , nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniają niżej wymienione warunki szczegółowe: Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji kierownika budowy z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi z co najmniej 5 letnim doświadczeniem na tym stanowisku. Informacja o kandydatach musi być przedstawiona zgodnie zInstrukcją dla Wykonawców. Potencjał techniczny Wykonawca musi wykazać, że posiada jednostki sprzętu wymienione poniżej Lp. Wyszczególnienie 1. Wytwórnię mas bitumicznych min WMB 100 2. Rozściełacz/układarkę do układania mieszanek mineralno-asfaltowych o szerokości rozkładania min. 6,0 m. 1 Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 3 lat tj. od 01.01.2003 r do 31.12.2005 r (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w okresie prowadzenia działalności ) co najmniej 1 zadanie porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia tj. wykonał roboty budowlane w zakres których wchodziły roboty ziemne, podbudowa, nawierzchnia z masy mineralno-asfaltowej na odcinku drogi długości min. 1,0 km Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu , dokonana będzie na podstawie dokumentów dostarczonych przez Wykonawcę. Ocena dokonywana będzie w skali 0-1, gdzie: 0 - oznacza nie spełnienie warunku, 1 - oznacza spełnienie warunku. Nie spełnienie któregokolwiek zwarunków skutkowac będzie wykluczeniem Wykonawcy, a ofertę tego wykonawcy uzna się za odrzuconą. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w pkt. 7 niniejszej Instrukcji , Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty; 1.)Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp. 2.)Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.)Upoważnienie do podpisywania dokumentów - o ile nie wynika ono z wyżej wymienionego dokumentu. 4.)Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.)Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.)Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.) Informację o osobie, przewidzianej i przygotowanej zawodowo do pełnienia funkcji kierownika budowy ( Potencjał kadrowy ). Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanej osoby, Do informacji winna być dołączona: a) kopia uprawnień budowlanych , b) dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, c) życiorys zawodowy 10.) Informację o posiadanym sprzęcie ( potencjał techniczny) wymaganym przy realizacji przedmiotu zamówienia. 11.) Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wyszczególnione w informacji roboty zostały wykonane należycie. Należy załączyć referencje. 12.) Informację na temat Podwykonawców ( Podwykonawcy) przy udziale, których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie. 13.) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 14.) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Dopuszcza się złożenie dokumentów wymienionych od 2 do 6 w formie kserokopii poświadczonych przez Wykonawców za zgodność z oryginałem. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 2, 4, 5 Wykonawca składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.4 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu , dokumenty wymienione w pkt. 1 do 6 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://eurzad.spradom.finn.pl/serwis/przetargi.jsp. Opłata: 25 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W siedzibie Zamawiajacego pok. 107 lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.09.2006, godzina 11:15, siedziba Zamawiajacego pok. 105.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: zamawiajacy przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.