To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-15
Ogłoszenie nr 43669 - 2017 z dnia 2017-03-15 r.
Szczecin: UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W LASACH MIEJSKICH SZCZECINA (w podziale na części)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 331556 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 335910 - 2016; 336455 - 2016; 338076 - 2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych, krajowy numer identyfikacyjny
36300958600000, ul.
ul. Ku Słońcu
,
71080
Szczecin, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
91 484 82 94, faks
91 484 80 55, e-mail
zuk.szczecin@post.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.zuk.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W LASACH MIEJSKICH SZCZECINA (w podziale na części)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):C/1/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości w lasach miejskich Szczecina - w podziale na części, tj.: 1) część I: Utrzymanie czystości na terenie Leśnictwa Dąbie 2) część II: Utrzymanie czystości na terenie Leśnictwa Głębokie 3) część III: Usuwanie dzikich wysypisk z terenów lasów miejskich Szczecina CPV: 90500000-2 Usługi związane z odpadami 90511300-5 Usługi zbierania śmieci 90512000-9 Usługi transportu odpadów 90511000-2 Usługi wywozu odpadów 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony odpowiednio w załącznikach nr 5/I, 5/II, 5/III do SIWZ. 3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z najwyższą starannością wymaganą od podmiotu profesjonalnie świadczącego tego typu usługi, na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości prac, zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, w tym m. in. ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21 ze zmianami), a także z SIWZ i z ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy. 4. Zmiana umowy: 1) zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić na podstawie i pod rygorami art. 144 ustawy, 2) Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień umowy w przypadku: a) dot. części I i II - konieczności zmian ilości sprzątań w danym miesiącu, powodującej zmianę kwoty wynagrodzenia w danym miesiącu, dot. części III: konieczności zmian ilości Mg odpadów pochodzących z usuwanych dzikich wysypisk w danym miesiącu, powodującej zmianę kwoty wynagrodzenia w danym miesiącu, b) zmiany stawki podatku VAT powodującej zwiększenie lub zmniejszenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy, c) innej okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej skutkującej niemożliwością wykonania lub nienależytym wykonaniem umowy zgodnie z SIWZ, 3) Niezależnie od powyższego, Zamawiający i Wykonawca dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych. 5. Zatrudnienie: 1) zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia w sytuacji, gdy wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 ze zmianami); 2) Zatrudnienie, o którym mowa w ppkt 1 powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia; 3) na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się przedstawić dowody zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (np. kopie umów o pracę) osób, o których mowa w ppkt 1.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
90511300-5,
90512000-9,
90511000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Utrzymanie czystości na terenie Leśnictwa Dąbie |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zmianami; dalej ustawa Pzp) - cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, przy czym Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do oferty najkorzystniejszej. Zamawiający informuje, że Wykonawca: Zakład Usługowy PAJMA Łukasz Pajdzik, ul. Kazimierza Wielkiego 79/13, 66-400 Gorzów Wlkp. został wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 - nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu. W toku badania ofert, zgodnie z art. 26 ust. 2, a następnie z art. 26 ust. 3 ustawy, wezwano Wykonawcę: Zakład Usługowy PAJMA Łukasz Pajdzik, ul. Kazimierza Wielkiego 79/13, 66-400 Gorzów Wlkp., którego oferta została najwyżej oceniona w części I, do złożenia dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tj. wpisu do ewidencji działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, o kodach odpowiednich dla części I, zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 poz. 250), uprawniającego do wykonywania usługi na terenie Gminy Miasto Szczecin. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie z art. 26 ust. 2 ustawy złożył zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Związek Gmin Dolna Odra oraz decyzję zezwalającą na transport odpadów wydaną przez Urząd Miasta Gorzowa Wlkp., które to dokumenty nie potwierdzały spełnienia udziału warunków w postępowaniu. W odpowiedzi na kolejne wezwanie (z art. 26 ust. 3 ustawy) Wykonawca złożył oświadczenie, że nie posiada wymaganego przez Zamawiającego dokumentu, tj. wpisu do ewidencji działalności regulowanej uprawniającego do wykonywania usługi na terenie Gminy Miasto Szczecin. Zgodnie z art. 24 ust. 5 ustawy oferta Wykonawcy: Zakład Usługowy PAJMA Łukasz Pajdzik, ul. Kazimierza Wielkiego 79/13, 66-400 Gorzów Wlkp. została uznana za odrzuconą. Zamawiający odstąpił od badania kolejnej oferty, która (po odrzuceniu oferty Wykonawcy: Zakład Usługowy PAJMA Łukasz Pajdzik, ul. Kazimierza Wielkiego 79/13, 66-400 Gorzów Wlkp.) byłaby ofertą najwyżej ocenioną, z uwagi na to, iż cena tej oferty przewyższałaby kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części I. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zadania 82 000,00 zł brutto, natomiast kolejna oferta zawiera cenę jednostkową brutto za jedno sprzątanie wraz z zagospodarowaniem odpadów 650,00 zł brutto, co w przeliczeniu na ilość sprzątań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wynosi 90 350,00 zł brutto. W związku z powyższym Zamawiający informuje, że postępowanie o dzielenie zamówienia publicznego w części I zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy - cena najkorzystniejszej oferty cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, przy czym Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do oferty najkorzystniejszej. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT70787.14 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Utrzymanie czystości na terenie Leśnictwa Głębokie |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zmianami; dalej ustawa Pzp) - cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, przy czym Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do oferty najkorzystniejszej. Zamawiający informuje, że Wykonawca: S.C.O. Ryszard Patyk, ul. Perłowa 4, 71-216 Bezrzecze został wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 - nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu. W toku badania ofert, zgodnie z art. 26 ust. 2, a następnie z art. 26 ust. 3 ustawy, wezwano Wykonawcę: S.C.O. Ryszard Patyk, ul. Perłowa 4, 71-216 Bezrzecze, który złożył najkorzystniejszą ofertę w części II, do złożenia dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tj. wpisu do ewidencji działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, o kodach odpowiednich dla części II, zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 poz. 250), uprawniającego do wykonywania usługi na terenie Gminy Miasto Szczecin. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie z art. 26 ust. 2 ustawy złożył decyzję zezwalającą na zbieranie i transport odpadów, który to dokument nie potwierdzał spełnienia udziału warunków w postępowaniu. W odpowiedzi na kolejne wezwanie (z art. 26 ust. 3 ustawy) Wykonawca złożył decyzje zezwalającą na transport odpadów. Dokument ten nie potwierdzał spełnienia udziału warunków w postępowaniu. Zgodnie z art. 24 ust. 5 ustawy oferta Wykonawcy: S.C.O. Ryszard Patyk, ul. Perłowa 4, 71-216 Bezrzecze została uznana za odrzuconą. Zamawiający odstąpił od badania kolejnej oferty, która (po odrzuceniu oferty Wykonawcy: S.C.O. Ryszard Patyk, ul. Perłowa 4, 71-216 Bezrzecze) byłaby ofertą najwyżej ocenioną, z uwagi na to, iż cena tej oferty przewyższałaby kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części II. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zadania 118 000,00 zł brutto, natomiast kolejna oferta zawiera cenę jednostkową brutto za jedno sprzątanie wraz z zagospodarowaniem odpadów 950,00 zł brutto, co w przeliczeniu na ilość sprzątań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wynosi 168 150,00 zł brutto. W związku z powyższym Zamawiający informuje, że postępowanie o dzielenie zamówienia publicznego w części II zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy - cena najkorzystniejszej oferty cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, przy czym Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do oferty najkorzystniejszej. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT105707.94 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Usuwanie dzikich wysypisk z terenów lasów miejskich Szczecina |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zmianami; dalej ustawa Pzp) - cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, przy czym Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do oferty najkorzystniejszej. Zamawiający informuje, że Wykonawca: ROMUS Roman Szczęchuła, ul. Wł. Łokietka 22, 70-255 Szczecin został wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 - nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca w ofercie oświadczył, że będzie polegał na zasobach podmiotu trzeciego w zakresie posiadanych uprawnień do zbierania odpadów o kodach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, co jest niedopuszczalne w świetle przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. W związku z tym Wykonawca został wezwany zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy do złożenia dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postepowaniu, tj. zezwolenia na zbieranie odpadów o kodach odpowiednich dla części III. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie oświadczył, iż nie posiada zezwolenia na kody 15 01 06, 16 01 06, 17 03 80, w związku z czym nie potwierdził spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zgodnie z art. 24 ust. 5 ustawy oferta Wykonawcy: ROMUS Roman Szczęchuła, ul. Wł. Łokietka 22, 70-255 Szczecin została uznana za odrzuconą. Zamawiający odstąpił od badania kolejnej oferty, która (po odrzuceniu oferty Wykonawcy: ROMUS Roman Szczęchuła, ul. Wł. Łokietka 22, 70-255 Szczecin) byłaby ofertą najwyżej ocenioną, z uwagi na to, iż cena tej oferty przewyższałaby kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części III. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zadania 50 000,00 zł brutto, natomiast kolejna oferta zawiera cenę jednostkową brutto za zebranie wraz z zagospodarowaniem 1 Mg odpadów 2 500,00 zł brutto, co w przeliczeniu na ilość Mg określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wynosi 200 000,00 zł brutto. W związku z powyższym Zamawiający informuje, że postępowanie o dzielenie zamówienia publicznego w części III zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy - cena najkorzystniejszej oferty cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, przy czym Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do oferty najkorzystniejszej. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT40800.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Obsługa techniczna - nagłośnienie i oświetlenie - wydarzeń artystycznych w 2024
- Wykonanie dwóch układów kompensacji mocy biernej pojemnościowej sieci kablowych 15kV dla strony E i W Kanału Piastowskiego
- Wykonanie remontu dachu budynku przy ul. E. Gierczak 58 wraz ze wzmocnieniem konstrukcji drewnianej i remontem kominów
- Świadczenie usługi gastronomicznej w zakresie całodziennego wyżywienia osób zatrzymanych i osadzonych w Policyjnej Izbie Dziecka Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie
- Dostawa sprzętu komputerowego
- PP Polanów termomodernizacja, modernizacja i przebudowa infrastruktury - Etap II
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.