eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › usługi serwisowe wraz z naprawą urządzeń i oprogramowania sieci LAN oraz usługi konsultacyjne w zakresie wydajności, bezpieczeństwa, administracji oraz innych zagadnień związanych z użytkowaniem urządzeń i oprogramowania sieci LAN

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-21

Gliwice: usługi serwisowe wraz z naprawą urządzeń i oprogramowania sieci LAN oraz usługi konsultacyjne w zakresie wydajności, bezpieczeństwa, administracji oraz innych zagadnień związanych z użytkowaniem urządzeń i oprogramowania sieci LAN
Numer ogłoszenia: 436694 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach , ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, faks 032 2789197, 2789198.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.io.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi serwisowe wraz z naprawą urządzeń i oprogramowania sieci LAN oraz usługi konsultacyjne w zakresie wydajności, bezpieczeństwa, administracji oraz innych zagadnień związanych z użytkowaniem urządzeń i oprogramowania sieci LAN.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: usługi serwisowe wraz z naprawą urządzeń i oprogramowania sieci LAN oraz usługi konsultacyjne w zakresie wydajności, bezpieczeństwa, administracji oraz innych zagadnień związanych z użytkowaniem urządzeń i oprogramowania sieci LAN; poniżej 206 tys euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00 - Usługi internetowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 tejże ustawy a także wymagania określone w SIWZ. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/niespełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa dokumenty odpowiednio potwierdzające, że 1. posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1)oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiący załącznik do SIWZ, 2)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda złożenia: 1) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Spełnienie warunku nastąpi poprzez wykazanie, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował nie mniej niż: a. 2 osobami posiadającymi udokumentowaną przez producenta wiedzę na poziomie inżynierskim w zakresie routingu i switchingu urządzeń Cisco; b. 1 osobą posiadającą udokumentowaną przez producenta wiedzę na poziomie eksperta w zakresie bezpieczeństwa sieci komputerowych w oparciu o rozwiązania firmy Cisco; c. 1 osobę posiadającą udokumentowaną przez producenta wiedzę na poziomie profesjonalisty w zakresie bezpieczeństwa sieci komputerowych w oparciu o rozwiązania firmy Fortinet; Dokumenty o których mowa w pkt. 1 to a. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, poświadczeń zdanych egazminów, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; b. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; c. Kopie zdanych egzaminów dedykowanych szkoleń Cisco w zakresie routingu i switchingu d. Kopie zdanych egzaminów ze szkoleń Cisco dotyczących bezpieczeństwa sieci komputerowych w zakresie: - monitorowania i analizy zdarzeń pojawiających się w sieci komputerowej - bezpieczeństwa sieci w oparciu o urządzenia warstwy 2 i 3 modelu OSI - bezpieczeństwa sieci w oparciu o rozwiązanie firewall e. Kopia zdanego egzaminu szkolenia Fortinet w zakresie obsługi urządzenia Fortigate 2. Dokumentów stwierdzających wykonanie przez Wykonawcę (zakończenie), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług polegających na min. 12-miesięcznym serwisie gwarancyjnym lub pogwarancyjnym poniższych urządzeń/oprogramowania z gwarantowanym, max. 3-dniowym czasem usunięcia usterki: a. Cisco Catalyst 6500, innych przełączników Cisco Catalyst, a także routerów Cisco - co najmniej 3 usługi; b. Cisco ASA - co najmniej 1 usługa; c. Cisco MARS - co najmniej 1 usługa; d. Cisco LMS - co najmniej 1 usługa; e. Cisco ACS - co najmniej 1 usługa f. FortiGate - co najmniej 1 usługa. g. Powyższe warunki (a-f) mogą być spełnione w tych samych, bądź różnych zamówieniach. 3. Dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie usług wymienionych w pkt 3.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.io.gliwice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, Dział Zamówień pok. 2001 (Budynek techniczny, 2 piętro, wejście od strony parkingu głównego).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2010 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, Dział Zamówień pok. 2001 (Budynek techniczny, 2 piętro, wejście od strony parkingu głównego).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.