eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszczyna › Doposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu, dostawa materiałów dydaktycznych dla placówek oświatowych realizowana w ramach projektu pn. Mam zawód - mam pracę w regionie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-07

Pszczyna: Doposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu, dostawa materiałów dydaktycznych dla placówek oświatowych realizowana w ramach projektu pn. Mam zawód - mam pracę w regionie.
Numer ogłoszenia: 436682 - 2012; data zamieszczenia: 07.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 214669 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, faks 032 4492345.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu, dostawa materiałów dydaktycznych dla placówek oświatowych realizowana w ramach projektu pn. Mam zawód - mam pracę w regionie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Doposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu, dostawa materiałów dydaktycznych dla placówek oświatowych realizowana w ramach projektu pn. Mam zawód - mam pracę w regionie. 2. Ze względu na charakter przedmiotu dostawy i umożliwienie udziału w postępowaniu jak najszerszej grupie wyspecjalizowanych wykonawców, całość zamówienia podzielono na siedem odrębnych części: a. CZĘŚĆ A - SPRZĘT KOMPUTEROWY Z OPROGRAMOWANIEM, FOTOGRAFICZNY I BIUROWY; Szczegółowy zakres zgodnie z załącznikiem nr 1/A. b. CZĘŚĆ B - URZĄDZENIA I NARZĘDZIA POMIAROWE I WARSZTATOWE. Szczegółowy zakres zgodnie z załącznikiem nr 1/B. c. CZĘŚĆ C - URZĄDZENIA I SPRZĘT ELEKTRYCZNY I ELEKTROINSTALACYJNY. Szczegółowy zakres zgodnie z załącznikiem nr 1/C. d. CZĘŚĆ D - SPRZĘT GEODEZYJNY. Szczegółowy zakres zgodnie z załącznikiem nr 1/D. e. CZĘŚĆ E - PODRĘCZNIKI. Szczegółowy zakres zgodnie z załącznikiem nr 1/E. f. CZĘŚĆ F - SPRZĘT FRYZJERSKI. Szczegółowy zakres zgodnie z załącznikiem nr 1/F. g. CZĘŚĆ G- SPRZĘT GOSPODARSTWA DOMOWEGO. Szczegółowy zakres zgodnie z załącznikiem nr 1/G. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki 22.11.10.00 - Podręczniki szkolne 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie 31.70.00.00 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne 38.30.00.00 - Przyrządy do pomiaru 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego 42.60.00.00 - Obrabiarki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pn. Mam zawód - mam pracę w regionie Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: CZĘŚĆ A - SPRZĘT KOMPUTEROWY Z OPROGRAMOWANIEM, FOTOGRAFICZNY I BIUROWY.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • UNIKOMP Adam Blankenstein, ul. Piastowska 9, 43-200 Pszczyna, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 130861,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 151820,13

  • Oferta z najniższą ceną: 151820,13 / Oferta z najwyższą ceną: 154766,25

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: CZĘŚĆ B - URZĄDZENIA I NARZĘDZIA POMIAROWE I WARSZTATOWE.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • InfoLogic s.c. A.Olszar J.Olszar, ul.Ustrońska 20, 43-400 Cieszyn, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47548,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 66579,31

  • Oferta z najniższą ceną: 66579,31 / Oferta z najwyższą ceną: 66579,31

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: CZĘŚĆ C - URZĄDZENIA I SPRZĘT ELEKTRYCZNY I ELEKTROINSTALACYJNY.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • InfoLogic s.c. A.Olszar, J.Olszar, ul. Ustrońska 20, 43-400 Cieszyn, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7596,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10342,33

  • Oferta z najniższą ceną: 10342,33 / Oferta z najwyższą ceną: 10342,33

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: CZĘŚĆ D - SPRZĘT GEODEZYJNY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GEOMATIX Sp. z o.o., ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22764,23 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27478,20

  • Oferta z najniższą ceną: 27478,20 / Oferta z najwyższą ceną: 27478,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: CZĘŚĆ E - PODRĘCZNIKI.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Księgarnia Fachowa Ekobis Kamila Bądkowska-Bagińska, ul. Grunwaldzka 223, 80-266 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32488,57 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28975,30

  • Oferta z najniższą ceną: 28975,30 / Oferta z najwyższą ceną: 28975,30

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.