Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-23
Słupsk: Dostawa sprzętu i akcesoriów laboratoryjnych dla Akademii Pomorskiej w Słupsku
Numer ogłoszenia: 436674 - 2011; data zamieszczenia: 23.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Pomorska , ul. Arciszewskiego 22A, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8405327, faks 059 8405475.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.apsl. edu..pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i akcesoriów laboratoryjnych dla Akademii Pomorskiej w Słupsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Redestylator 1 szt Zlewka z uchwytem 5 szt Butla laboratoryjna z szeroką szyją 300 szt Pompka powietrzna z tworzywa PVC 1 szt Zawór przelotowy do węży z polietylenu lub polipropylenu 5 szt Płyta ociekowa 1 szt Cylinder miarowy z polipropylenu 20 Gruszka do pipet dwuzaworowa lub trzyzaworowa 2 szt Pipeta automatyczna 3szt końcówki do pipet 200 szt Elektroda pH 1 szt Szpula z korbą ręczną 2 szt Drążek teleskopowy do czerpaków 1 szt Kolba próżniowa z króćcem 6 szt Szczypce laboratoryjne ze stali nierdzewnej 4 szt Myjka ultradźwiękowa 1 szt Zestaw filtracyjny z polisulfonu 3 szt Szalka Petriego na filtry 600 szt Złączka do węży 15 szt Statyw uniwersalny na probówki o O 20mm 3 szt Folia aluminiowa 6 szt Kolba stożkowa Erlenmeyera 100 ml 30 szt Kolba stożkowa Erlenmeyera 250 ml 2 szt Butla laboratoryjna 100 szt Tryskawka z tworzywa LDPE z nadrukowanymi znakami bezpieczeństwa (etanol), z zabezpieczeniem 250ml 1 szt Tryskawka z tworzywa LDPE z nadrukowanymi znakami bezpieczeństwa (aceton) z zabezpieczeniem 250ml 1 szt Probówki szklane z gwintem i nakrętką ze szkła bromowego 100 szt Hot łapka 1- półrękawica ochronna do gorących przedmiotów na całą dłoń 1 szt Lejek laboratoryjny d = 50 mm 1 szt Lejek laboratoryjny d = 80 mm 1 szt Szkiełka zegarkowe szklane - z obtopionym brzegiem śr. 60 mm 3 szt Antypoślizgowa podkładka laboratoryjna z silikonu 1 szt Mieszadełko magnetyczne z tworzywa PTFE, z pierścieniem, rdzeniem magnetycznym o wysokiej trwałości, średnica 8mm, długość 16mm 1 szt Mieszadełko magnetyczne z tworzywa PTFE, z pierścieniem, rdzeniem magnetycznym o wysokiej trwałości, średnica 8mm, długość 28mm 1 szt Kuweta z tworzywa PVC, odporne na długotrwałe działanie kwasów i zasad, bez bruzd w dnie - typ niski Wymiary podstawy kuwety 19x26cm, wysokość 50mm 2 szt Kuweta z tworzywa PVC, odporne na działanie kwasów i zasad, bez bruzd w dnie - typ wysoki. Wymiary podstawy kuwety 19x26cm, wysokość 85mm 1 szt Kuweta z tworzywa PVC, odporne na działanie kwasów i zasad, bez bruzd w dnie - typ niski. Wymiary podstawy kuwety 14x19cm, wysokość 40mm 1 szt Wkład do szuflady z tworzywa PVC - z 9 podłużnymi przegrodami na przyrządy o średnicy 25mm 355x300mm, wysokość 42mm 1 szt Wkład do szuflady z tworzywa PVC - z 5 komorami o różnej wielkości, na pipety, termometry itp. 404x304mm, wysokość 64mm 4 komory 100x185mm 1 komora 100x385mm 2 szt Pudełko uniwersalne z tworzywa PP - kwadratowe ze szczelną białą przykrywką z PE, 110x110 mm 2 szt Łyżeczka na chemikalia jednostronna, stal 40x29, dł.180 mm, średnica łyżeczki 1 szt Łyżeczka laboratoryjna jednostronna, stal 30x16, dł.200 mm 1 szt Kolby miarowe szklane, szkło jasne 100ml 20 szt Kolby miarowe szklane, szkło jasne 250ml 5 szt Kolby miarowe szklane, szkło jasne 500ml 5 szt Cylindry miarowe szklane wysoki z wylewem 50ml 2 szt Cylindry miarowe szklane z wylewem 100 ml 2 szt Statyw do pipet automatycznych 1 szt Mieszadło magnetyczne szklane 1 szt Pręt do wyjmowania mieszadełka 1 szt Pipeta Pasterura z tworzywa LDPE (jednorazowa) 10 szt Rękawiczki ochronne jednorazowe nitrylowe, rozmiar M 100 szt Rękawiczki ochronne jednorazowe nitrylowe, rozmiar XL 100 szt Okulary ochronne 3 szt Fartuch z długim rękawem jednorazowy 25mm 100 szt.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne 42.12.25.00 - Pompy laboratoryjne i akcesoria 31.71.11.40 - Elektrody 18.14.30.00 - Akcesoria ochronne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie na poniższych warunkach: - w przypadku zmiany stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym, - zmiany terminu realizacji umowy ze względu na wystąpienie okoliczności z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności sytuacja finansowa, zdolności płatnicze lub warunki organizacyjne, nie dających się przewidzieć przed zawarciem umowy lub z powodu siły wyższej, - wycofania z dystrybucji przedmiotu umowy i zastąpienia go produktem o parametrach nie gorszych niż oferowany, za cenę taką, jak ustalona w niniejszej umowie, - w przypadku wystąpienia siły wyższej ( tj. działania i zamieszki wojenne, ataki terrorystyczne, klęski żywiołowe spowodowane przez burze, huragany, tajfuny, trzęsienia ziemi, ekonomiczne następstwa globalnego kryzysu finansowego i inne) uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w terminie umownym lub powodującej zmianę jej zakresu, - w przypadku działań osób trzecich, uniemożliwiających terminowego wykonania zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. Powyższe zmiany wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.apsl.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Pomorska w Słupsku, ul. Arciszewskiego 22a, 76-200 Słupsk, budynek Wydziału Filologiczno-Historycznego pokój nr 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Ogólna pokój nr 35, Akademia Pomorska w słupsku, ul. Arciszewskiego 22a, 76-200 Słupsk.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane ze środków projektu Satelitarna kontrola środowiska Morza Bałtyckiego (SatBałtyk) umowa nr POIG.01.01.02-22-011/09-00 z 30 grudnia 2009 r..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa leku zawierającego substancję czynną Meropenem+Vaborbactem - sprawa 54/TP/2024
- Remont tarasu Słupskiego Ośrodka Kultury przy al. 3 Maja 22 w Słupsku
- Modernizacja systemu i symulatorów łączności operacyjnej i kryzysowej
- Świadczenie usług cateringowych w 2024 roku - III postępowanie
- "Zakup ciągnika do Obwodu Drogowego Nr 2 w Główczycach"
- Dostawa sprzętu medycznego - 53/TP/2024
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa odczynników i akcesoriów laboratoryjnych dla pakietów 1-17 i 20-21 oraz jednorazowa dostawa dla pakietów 18-19.
- Dostawa drobnej aparatury laboratoryjnej dla Studenckiego Koła Naukowego NANO Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystościowych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2024 roku.
- DOSTAWA RĘKAWIC OCHRONNYCH DO SP ZOZ WSPR W BIAŁYMSTOKU
- Dostawa testów, odczynników, akcesoriów laboratoryjnych, przyrządów pomiarowych oraz sprzętu laboratoryjnego dla laboratorium OŚ w Tychach - Urbanowicach i laboratorium Wodnego Parku Tychy
- Sukcesywne dostawy materiałów laboratoryjnych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
więcej: Akcesoria ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.