eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Przetarg ograniczony na konserwację i przegląd techniczny systemów alarmowych (SA), systemów kontroli dostępu (SKD), telewizyjnych systemów nadzoru (CCTV) raz na kwartał - cztery razy do roku oraz sprzętu informatycznego wchodzącego w skład systemu ochrony technicznej co drugi kwartał - dwa razy w roku oraz usługa pogotowia technicznego (serwisu) ww. systemów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-07

Wrocław: Przetarg ograniczony na konserwację i przegląd techniczny systemów alarmowych (SA), systemów kontroli dostępu (SKD), telewizyjnych systemów nadzoru (CCTV) raz na kwartał - cztery razy do roku oraz sprzętu informatycznego wchodzącego w skład systemu ochrony technicznej co drugi kwartał - dwa razy w roku oraz usługa pogotowia technicznego (serwisu) ww. systemów
Numer ogłoszenia: 436618 - 2012; data zamieszczenia: 07.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4213 , ul. Obornicka 100/102, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 7656 202, faks 0-71 7652 228.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.army.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg ograniczony na konserwację i przegląd techniczny systemów alarmowych (SA), systemów kontroli dostępu (SKD), telewizyjnych systemów nadzoru (CCTV) raz na kwartał - cztery razy do roku oraz sprzętu informatycznego wchodzącego w skład systemu ochrony technicznej co drugi kwartał - dwa razy w roku oraz usługa pogotowia technicznego (serwisu) ww. systemów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg ograniczony o wartości poniżej 130 000 euro.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium: Zamawiający będzie żądał od wykonawców wniesienia wadium na etapie składania ofert. Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 9 550,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy pięćset pięćdziesiąt złotych 00/100), w tym: na zadanie nr 1: 2 100,00 zł (słownie: dwa tysiące sto złotych 00/100); na zadanie nr 2: 1 200,00 zł (słownie: tysiąc dwieście złotych 00/100); na zadanie nr 3: 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100); na zadanie nr 4: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100); na zadanie nr 5: 950,00 zł (słownie: dziewięćset pięćdziesiąt złotych 00/100); na zadanie nr 6: 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100); na zadanie nr 7: 450,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100); na zadanie nr 8: 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100); na zadanie nr 9: 750,00 zł (słownie: siedemset pięćdziesiąt złotych 00/100).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przebiegać na podstawie listy dokumentów, jakie Wykonawca ma obowiązek przedłożyć w swojej ofercie. Spełnianie warunków Zamawiający będzie oceniał według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przebiegać na podstawie listy dokumentów, jakie Wykonawca ma obowiązek przedłożyć w swojej ofercie. Spełnianie warunków Zamawiający będzie oceniał według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przebiegać na podstawie listy dokumentów, jakie Wykonawca ma obowiązek przedłożyć w swojej ofercie. Spełnianie warunków Zamawiający będzie oceniał według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przebiegać na podstawie listy dokumentów, jakie Wykonawca ma obowiązek przedłożyć w swojej ofercie. Spełnianie warunków Zamawiający będzie oceniał według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przebiegać na podstawie listy dokumentów, jakie Wykonawca ma obowiązek przedłożyć w swojej ofercie. Spełnianie warunków Zamawiający będzie oceniał według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: w postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie są wykluczeni na podstawie art. 24, spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych oraz złożą wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu następujące dokumenty i oświadczenia: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (składane na podstawie art. 50 ustawy Pzp) oraz, że nie zachodzą wobec Wykonawcy podstawy do wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; w przypadku osób fizycznych - oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 tj. że nie zachodzi w stosunku do nich przesłanka wykluczenia określona w art. 24 ust. 1 pkt 2. Zamawiający wyklucza z postępowania Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego); c) Pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum). a ponadto, odpowiednio: Dla zadania nr 1, zadania nr 2, zadania nr 4 i zadania nr 6: 1. ważną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia; 2. oświadczenie o posiadaniu zdolności wytwarzania dokumentacji niejawnej o klauzuli ZASTRZEŻONE w systemach teleinformatycznych spełniających wymogi Ustawy z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228). 3. oświadczenie o posiadaniu pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych i kancelarii do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE. 4. imienny wykaz instalatorów systemów alarmowych przewidzianych do realizacji przedsięwzięcia wraz z kopiami poświadczonymi za zgodność n/w dokumentów: - licencje pracownika zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia; - świadectwa ukończenia kursów (autoryzację) w zakresie instalowania systemów alarmowych w klasie SA-4; - poświadczenia bezpieczeństwa osobowego do klauzuli co najmniej poufne; 5. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, związanych z wykonywaniem usług dotyczących przedmiotu zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykażą co najmniej 2 (dwie) usługi o minimalnej wartości 20 000 zł brutto każda. 6. Opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu zamówienia opiewający na kwotę co najmniej 100 000 zł. Dla zadania nr 3: 7. ważną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia; 8. oświadczenie o posiadaniu zdolność wytwarzania dokumentacji niejawnej o klauzuli ZASTRZEŻONE w systemach teleinformatycznych spełniających wymogi Ustawy z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228). 9. oświadczenie o posiadaniu pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych i kancelarii do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE. 10. imienny wykaz instalatorów systemów alarmowych przewidzianych do realizacji przedsięwzięcia wraz z kopiami poświadczonymi za zgodność n/w dokumentów: - licencje pracownika zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia; - świadectwa ukończenia kursów (autoryzację) w zakresie instalowania systemów alarmowych w klasie SA-4; - poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone. 11. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, związanych z wykonywaniem usług dotyczących przedmiotu zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykażą co najmniej 1 (jedną) usługę o minimalnej wartości 20 000 zł brutto. 12. Opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu zamówienia opiewający na kwotę co najmniej 100 000 zł. Dla zadania nr 6, zadania nr 8, zadania nr 9: 13. ważną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia; 14. oświadczenie o posiadaniu zdolności wytwarzania dokumentacji niejawnej o klauzuli ZASTRZEŻONE w systemach teleinformatycznych spełniających wymogi Ustawy z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228). 15. ważne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli poufne lub wyższej co najmniej II stopnia. 16. imienny wykaz instalatorów systemów alarmowych przewidzianych do realizacji przedsięwzięcia wraz z kopiami poświadczonymi za zgodność n/w dokumentów: - licencje pracownika zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia; - świadectwa ukończenia kursów (autoryzację) w zakresie instalowania systemów alarmowych w klasie SA-4; - poświadczenia bezpieczeństwa osobowego do klauzuli co najmniej poufne. 17. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat dniem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, związanych z wykonywaniem usług dotyczących przedmiotu zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykażą co najmniej 1 (jedną) usługę o minimalnej wartości 20 000 zł brutto. 18. Opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu zamówienia opiewający na kwotę co najmniej 100 000 zł. Dla zadania nr 7: 19. ważną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia. 20. ważne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli poufne lub wyższej I stopnia. 21. imienny wykaz instalatorów systemów alarmowych przewidzianych do realizacji przedsięwzięcia wraz z kopiami poświadczonymi za zgodność n/w dokumentów: - licencje pracownika zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia; - świadectwa ukończenia kursów (autoryzację) w zakresie instalowania systemów alarmowych w klasie SA-4; - poświadczenia bezpieczeństwa osobowego do klauzuli co najmniej poufne. 22. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, związanych z wykonywaniem usług dotyczących przedmiotu zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykażą co najmniej 1 (jedną) usługę o minimalnej wartości 20 000 zł brutto. 23. Opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu zamówienia opiewający na kwotę co najmniej 100 000 zł.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 5. Zamawiający dokona oceny punktowej wniosków (jeśli liczba Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5), które zostały złożone przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu z postępowania wg następującego schematu: Liczba usług o wartości nie niższej niż 20 000 zł brutto potwierdzonych referencjami: - za każde zamówienie - 1 pkt. Do złożenia ofert zostanie zaproszonych 5 wykonawców, których wnioski uzyskały największą liczbę punktów. W przypadku uzyskania takiej samej liczby punktów Zamawiający zaprosi tylko tego Wykonawcę, którego łączna wartość usług będzie największa. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - cena brutto za 1 roboczogodzinę obsługi awaryjnej - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W-w, ul.Obornicka 100-102,bud.2,pok. 101.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Wrocław, ul. Obornicka 100-102, bud. nr 2, I piętro, pok. 121 Kancelaria Jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg ograniczony o wartości poniżej 130 000 euro na: konserwację i przegląd techniczny systemów alarmowych (SA), systemów kontroli dostępu (SKD), telewizyjnych systemów nadzoru (CCTV) raz na kwartał - cztery razy w roku oraz sprzętu informatycznego wchodzącego w skład systemu ochrony technicznej co drugi kwartał - dwa razy w roku oraz usługa pogotowia technicznego (serwisu) w/w systemów. Nr sprawy: POIN/344/2012..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. cena brutto za 1 roboczogodzinę obsługi awaryjnej - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg ograniczony o wartości poniżej 130 000 euro na: konserwację i przegląd techniczny systemów alarmowych (SA), systemów kontroli dostępu (SKD), telewizyjnych systemów nadzoru (CCTV) raz na kwartał - cztery razy w roku oraz sprzętu informatycznego wchodzącego w skład systemu ochrony technicznej co drugi kwartał - dwa razy w roku oraz usługa pogotowia technicznego (serwisu) w/w systemów. Nr sprawy: POIN/344/2012..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. cena brutto za 1 roboczogodzinę obsługi awaryjnej - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg ograniczony o wartości poniżej 130 000 euro na: konserwację i przegląd techniczny systemów alarmowych (SA), systemów kontroli dostępu (SKD), telewizyjnych systemów nadzoru (CCTV) raz na kwartał - cztery razy w roku oraz sprzętu informatycznego wchodzącego w skład systemu ochrony technicznej co drugi kwartał - dwa razy w roku oraz usługa pogotowia technicznego (serwisu) w/w systemów. Nr sprawy: POIN/344/2012..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. cena brutto za 1 roboczogodzinę obsługi awaryjnej - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg ograniczony o wartości poniżej 130 000 euro na: konserwację i przegląd techniczny systemów alarmowych (SA), systemów kontroli dostępu (SKD), telewizyjnych systemów nadzoru (CCTV) raz na kwartał - cztery razy w roku oraz sprzętu informatycznego wchodzącego w skład systemu ochrony technicznej co drugi kwartał - dwa razy w roku oraz usługa pogotowia technicznego (serwisu) w/w systemów. Nr sprawy: POIN/344/2012..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. cena brutto za 1 roboczogodzinę obsługi awaryjnej - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg ograniczony o wartości poniżej 130 000 euro na: konserwację i przegląd techniczny systemów alarmowych (SA), systemów kontroli dostępu (SKD), telewizyjnych systemów nadzoru (CCTV) raz na kwartał - cztery razy w roku oraz sprzętu informatycznego wchodzącego w skład systemu ochrony technicznej co drugi kwartał - dwa razy w roku oraz usługa pogotowia technicznego (serwisu) w/w systemów. Nr sprawy: POIN/344/2012..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. cena brutto za 1 roboczogodzinę obsługi awaryjnej - 30

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg ograniczony o wartości poniżej 130 000 euro na: konserwację i przegląd techniczny systemów alarmowych (SA), systemów kontroli dostępu (SKD), telewizyjnych systemów nadzoru (CCTV) raz na kwartał - cztery razy w roku oraz sprzętu informatycznego wchodzącego w skład systemu ochrony technicznej co drugi kwartał - dwa razy w roku oraz usługa pogotowia technicznego (serwisu) w/w systemów. Nr sprawy: POIN/344/2012..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. cena brutto za 1 roboczogodzinę obsługi awaryjnej - 30

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg ograniczony o wartości poniżej 130 000 euro na: konserwację i przegląd techniczny systemów alarmowych (SA), systemów kontroli dostępu (SKD), telewizyjnych systemów nadzoru (CCTV) raz na kwartał - cztery razy w roku oraz sprzętu informatycznego wchodzącego w skład systemu ochrony technicznej co drugi kwartał - dwa razy w roku oraz usługa pogotowia technicznego (serwisu) w/w systemów. Nr sprawy: POIN/344/2012..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. cena brutto za 1 roboczogodzinę obsługi awaryjnej - 30

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg ograniczony o wartości poniżej 130 000 euro na: konserwację i przegląd techniczny systemów alarmowych (SA), systemów kontroli dostępu (SKD), telewizyjnych systemów nadzoru (CCTV) raz na kwartał - cztery razy w roku oraz sprzętu informatycznego wchodzącego w skład systemu ochrony technicznej co drugi kwartał - dwa razy w roku oraz usługa pogotowia technicznego (serwisu) w/w systemów. Nr sprawy: POIN/344/2012..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. cena brutto za 1 roboczogodzinę obsługi awaryjnej - 30

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg ograniczony o wartości poniżej 130 000 euro na: konserwację i przegląd techniczny systemów alarmowych (SA), systemów kontroli dostępu (SKD), telewizyjnych systemów nadzoru (CCTV) raz na kwartał - cztery razy w roku oraz sprzętu informatycznego wchodzącego w skład systemu ochrony technicznej co drugi kwartał - dwa razy w roku oraz usługa pogotowia technicznego (serwisu) w/w systemów. Nr sprawy: POIN/344/2012..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. cena brutto za 1 roboczogodzinę obsługi awaryjnej - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.