eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Przychodni Matki i Dziecka Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-21

Bielsko-Biała: Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Przychodni Matki i Dziecka Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej
Numer ogłoszenia: 436598 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Pediatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Sobieskiego 83, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8125004, 8284047, faks 033 8151630.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital_ped.glt.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Przychodni Matki i Dziecka Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Przychodni Matki i Dziecka Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej. Zamówienie obejmuje 5 ZADAŃ. Oferta może być złożona na dowolną ich ilość, ale poszczególne zadania muszą być zrealizowane w całości. ZADANIE nr 1 - aparat EKG - szczegółowy opis wymagań zawiera załącznik nr 5 do SIWZ; ZADANIE nr 2 - pulsoksymetr - szczegółowy opis wymagań zawiera załącznik nr 6 do SIWZ; ZADANIE nr 3 - 4 lampy bakteriobójcze - szczegółowy opis wymagań zawiera załącznik nr 7 do SIWZ; ZADANIE nr 4 - 2 fotele zabiegowe - szczegółowy opis wymagań zawiera załącznik nr 8 do SIWZ; ZADANIE nr 5 - 2 ssaki chirurgiczne - szczegółowy opis wymagań zawiera załącznik nr 9 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności oraz czynności objętych zakresem przedmiotu zamówienia; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 2. spełnią warunki dodatkowe: a) potwierdzą stosownym oświadczeniem, iż zapoznali się z warunkami postępowania oraz warunkami realizacji zamówienia określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz że przyjmują je bez zastrzeżeń - zał. nr 1 SIWZ; b) zaoferują nie krótszy niż 30 - dniowy termin płatności za dostarczony sprzęt; c) Oferowane urządzenia powinny spełniać parametry określone odpowiednio w załącznikach do SIWZ. Nie spełnienie chociaż jednego z parametrów spowoduje odrzucenie oferty. Potwierdzeniem spełnienia w/w wymogów jest podpisanie przez Wykonawcę Oświadczenia - wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ Parametry/wymogi podane przez Wykonawcę potwierdzić należy poprzez dołączenie folderu ze zdjęciem i opisem. d) Oferowane urządzenia powinny być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z przepisami określonymi w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 z 2004r., poz. 896) - należy złożyć stosowne oświadczenie, że oferowane urządzenia spełniają w/w wymagania - załącznik nr 3 SIWZ e) złożą ważną i odpowiednio przygotowaną - zgodnie z zapisami SIWZ - ofertę nie podlegającą odrzuceniu na podstawie art. 89 ust 1. f) zoferują dostawę maksymalnie do 4 tygodni g) Zpewnią montaż i uruchomienie aparatury w miejscu dostawy oraz zapewnią przeszkolenie personelu obsługującego w zakresie obsługi podczas jego uruchomienia. h) arunki dotyczące gwarancji, przeglądów i serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego: 1) kres gwarancji min. 24 miesiące od momentu uruchomienia sprzętu, aparatury medycznej i podpisania protokołu jego odbioru 2) Czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii - nie dłużej niż w ciągu 24 godz. od momentu zgłoszenia 3) Liczba napraw gwarancyjnych uprawniająca do wymiany danego podzespołu na nowy - wolny od wad - maksymalnie 3 naprawy 4) W przypadku awarii sprzętu / aparatury medycznej wymagającej dłuższej naprawy Wykonawca zapewni Zamawiającemu na czas naprawy urządzenie zastępcze o tych samych bądź podobnych parametrach technicznych (dotyczy wybranej aparatury medycznej) 5) Bezpłatne przeglądy techniczne w okresie gwarancyjnym - minimum 2 razy w roku na żądanie Zamawiającego (zgodnie z informacją zawartą w załącznikach od 5 do 9) 3. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: - Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń, określonych w dalszej treści SIWZ. - przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia - niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; - ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 1-10 i ust. 2 pkt. 1-4 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o deklarowanym okresie gwarancji, warunki przeglądów technicznych - gwarancyjnych oraz serwis pogwarancyjny - zał. nr 1 SIWZ. 4. Oświadczenie o akceptacji projektu umowy - zał. nr 1 SIWZ. 5. Oświadczenie o wymaganiach dotyczących przedmiotu zamówienia - zał. nr 3 do SIWZ 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w pkt. 4 a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie/poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania. 8. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy podmiotów zbiorowych podlegających odpowiedzialności za czyny zabronione pod groźbą kary. Uwaga: 1) W/w dokumenty proszę złożyć we wskazanej kolejności oznaczając je odpowiednio jako kolejne załączniki, poprzedzając je ponadto spisem treści ze wskazaniem strony oferty, na której załączniki te są dostępne. 2) Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca ma wolę zastrzeżenia do wyłącznej wiadomości Zamawiającego należy przedstawić w odrębnej części oferty odpowiednio je zabezpieczając oraz opatrując dopiskiem Tajemnica przedsiębiorstwa - informacje zastrzeżone do wyłącznej wiadomości Zamawiającego. 3) INFORAMCJA DLA WYKONAWCÓW MAJĄCYCH SIEDZIBĘ LUB ADRES ZAMIESZKANIA POZA TERYTORIUM RRZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ DOTYCZĄCA DOKUMENÓW JAKIE NALEŻY ZŁOŻYĆ DO OFERTY: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w rozdziale VI pkt 6, 8, 9 i 10 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 4) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 5) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3) oraz w pkt 4), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6) Dokumenty, o których mowa w pkt 3) lit a i c oraz w pkt 4) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a dokument, o którym mowa w pkt 3) lit b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital_ped.glt.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Pediatryczny, ul. Sobieskiego 83, 43-300 Bielsko-Biała, Budynek Administracji - Zamówienia Publiczne.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2009 godzina 09:30, miejsce: Szpital Pediatryczny, ul. Sobieskiego 83, 43-300 Bielsko-Biała, Budynek Administracji - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest w ramach realizacji projektu pn.: Zwiększenie dostępności do opieki zdrowotnej poprzez modernizację i wyposażenie Przychodni Matki i Dziecka i Laboratorium Centralnego w Szpitalu Pediatrycznym w Bielsku-Białej ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. Priorytet IX - Zdrowie i rekreacja.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.