eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białowieża › Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży bhp.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-26

Białowieża: Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży bhp.
Numer ogłoszenia: 43656 - 2016; data zamieszczenia: 26.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Białowieża , Wojciechówka 4, 17-230 Białowieża, woj. podlaskie, tel. 085 6812405, 6812410, faks 085 6812405.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bialowieza.bialystok.lasy.gov.pl/nadlesnictwo

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadajaca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży bhp..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej w 2016 roku, wykonanych według wzorów określonych a) w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 12 marca 2007 roku w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia, które zostało zastąpione Rozporządzeniem Ministra Środowiska z 9 grudnia 2014 r w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia - dopuszczającym noszenie munduru leśnika i oznak wg dotychczasowego wzoru b) Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika http.www.lasy.gov.pl/dokumenty/zarządzenia -decyzje) c) Zarządzeniem nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika (http.www.lasy.gov.pl/dokumenty/zarządzenia-decyzje) d) Zarządzeniem nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno - technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika (http www.lasy.gov.pl/dokumenty/zarządzenia -decyzje) e) Zarządzeniem nr 62 Dyrektora generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych (http www.lasy.gov.pl/dokumenty/zarządzenia -decyzje)f) Dostawa odzieży roboczej i ochronnej, której opis stanowi załącznik nr 8 do SIWZ 1.Marynarka męska i damska - gabardyna lub tropik 72.Spodnie męskie i damskie - gabardyna lub tropik 12 3.Spodnie męskie i damskie - gabardyna z wykończeniem oleofobowym 7 4.Spódnica - gabaryna lub tropik 1 5.Spódnica - gabaryna z wykończeniem oleofobowym 1 6.Koszula męska, bluzka damska 11 7.Koszula męska, bluzka damska - bawełna 100% 15 8.Krawat 12 9.Czapka 2 10.Płaszcz damski 1 11.Kurtka męska 7 12.Kurtka damska 1 13.Rękawice damskie lub męskie 2 14.Skarpety letnie termoaktywne 7 15.Skarpety przejściowe termoaktywne 9 16.Skarpety zimowe termoaktywne 10 17.Półbuty męskie, damskie 14 II mundur codzienny leśnika - 18.Koszula męska, bluzka damska z długi i krótkim rękawem 20 19.Koszula męska, bluzka damska z długi i krótkim rękawem - bawełna 100% 19 20.Sweter 10 21.Kamizelka 4 22.Bluza polar typu WINDSTOPER 15 23.Kurtka wierzchnia 8 24.Czapka zimowa 5 25.Peleryna 1 26.Półbuty typu Sympatex 11 27.Półbuty typu Gore-tex 14 III mundur terenowy leśnika - 28.Bluza z kamizelką letnią ze wzorem panterki z tkaniny RIP-STOP 4 29.Spodnie letnie ze wzorem panterki z tkaniny RIP-STOP 10 30.Czapka letnia panterka z tkaniny RIP-STOP 5 31.Kurtka zimowa z tkaniny RIP-STOP 3 32.Spodnie zimowe z tkaniny RIP-STOP 6 33.Czapka zimowa panterka z tkaniny RIP-STOP 5 34.Trzewiki typu Sympatex 2 35.Trzewiki typu Gore-tex niskie 9 36.Trzewiki typu Gore-tex wysokie 5 37.Trzewiki typu Sympatex z ociepleniem typu Thinsulate 1 38.Trzewiki typu Gore-tex niskie z ociepleniem typu Thinsulate 3 39.Trzewiki typu Gore-tex wysokie z ociepleniem typu Thinsulate 6 IV odznaki uzupełniające - 40.Oznaki służbowe wyhaftowane bajorkiem 7 VOdzież BHP - 41.Ubranie letnie w tym 2 pary spodni 1 42.Ubranie ocieplane z membraną oddychającą 1 43.Ubranie całoroczne (z membraną oddychającą) 2 44.Kurtka i spodnie przeciwdeszczowe 3 45.Koszula robocza z długim rękawem 17 46.Koszula robocza krótki rękaw (T-shirt) 17 47.Bielizna termoaktywna Koszulka, krótki rękaw 19 Koszulka, długi rękaw 19 Kalesony męskie, leginsy damskie 19 48.Buty terenowe wodo-ciepłochronne (z membraną) 3 49.Buty gumowe 1 50.Buty filcowo-gumowe (ściągane cholewy) 3 51.Skarpety letnie (termoaktywne) 43 52.Skarpety zimowe (termoaktywne) 43 53.Czapka letnia 1 54.Czapka ocieplana 3 55.Hełm biały ze wskaźnikiem zużycia z możliwością mocowania ochronników słuchu 3 58.Czepek pod hełm 3 59.Okulary ochronne (gogle) 1 60.Okulary przeciwsłoneczne (polaryzacyjne) 3 61.Kamizelka ostrzegawcza 19 62.Rękawice robocze 47 63.Rękawice ocieplane 17 64.Ochronniki słuchu pasujące do hełmu (poz. 55) 1 65.Maska przeciwpyłowa 2 66.Fartuch roboczy 2 67.Kamizelka ocieplana 2.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 35.11.34.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 2 000.00 PLN 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach spośród wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego BGŻ S.A. Bielsk Podlaski Nr konta BGŻ S.A. PL 07 2030 0045 1110 0000 0072 1950 z dopiskiem na blankiecie przelewu Wadium w przetargu na dostawę sortów mundurowych leśnika oraz odzieży bhp 3.Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego gwarancji bankowej gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy załączyć w formie oryginału do oferty. Z treści gwarancji poręczenia musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego upełnomocnionego przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy. 4.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj do dnia 8.03.2016 r do godz. 10.00

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • podpisane oświadczenie na druku określonym wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich przedmiotu wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane - na formularzu określonym załącznikiem nr 6 do nn. SIWZ; należy wykazać tylko główne dostawy tj. o wartości nie mniejszej niż odpowiednie wartości określone w punkcie 5.2.a) nn. SIWZ do formularza należy dołączyć dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia o podobnym charakterze i o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 PLN

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • podpisane oświadczenie na druku określonym wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • podpisane oświadczenie na druku określonym wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • podpisane oświadczenie na druku określonym wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - termin płatności - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialowieza.bialystok.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Białowieża ul.Wojciechówka 4 17-230 Białowieża.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Białowieża ul.Wojciechówka 4 17-230 Białowieża.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.