eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubomia › Budowa infrastruktury gminnej - budynek remizy strażackiej ze świetlicą i ich wyposażeniem wraz z zagospodarowaniem terenów publicznych (wokół remizy oraz urządzenie placu publicznego w centrum Nowej Wsi), zagospodarowanie parku oraz budowa budynku zaplecza klubu sportowego z jego wyposażeniem i zagospodarowaniem terenów sportowych (boisko, obiekty małej architektury) budynki wielorodzinne, ścieżki rowerowe.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-26

Lubomia: Budowa infrastruktury gminnej - budynek remizy strażackiej ze świetlicą i ich wyposażeniem wraz z zagospodarowaniem terenów publicznych (wokół remizy oraz urządzenie placu publicznego w centrum Nowej Wsi), zagospodarowanie parku oraz budowa budynku zaplecza klubu sportowego z jego wyposażeniem i zagospodarowaniem terenów sportowych (boisko, obiekty małej architektury) budynki wielorodzinne, ścieżki rowerowe.
Numer ogłoszenia: 43648 - 2016; data zamieszczenia: 26.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubomia , ul. Szkolna 1, 44-360 Lubomia, woj. śląskie, tel. 032 4516614/ 4516128, faks 032 4516614.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lubomia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa infrastruktury gminnej - budynek remizy strażackiej ze świetlicą i ich wyposażeniem wraz z zagospodarowaniem terenów publicznych (wokół remizy oraz urządzenie placu publicznego w centrum Nowej Wsi), zagospodarowanie parku oraz budowa budynku zaplecza klubu sportowego z jego wyposażeniem i zagospodarowaniem terenów sportowych (boisko, obiekty małej architektury) budynki wielorodzinne, ścieżki rowerowe..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rząd Polski wdraża Projekt Ochrony Przeciwpowodziowej Dorzecza Odry (Odra River Basin Flood Protection Project (ORBFPP)). Głównym celem projektu jest ochrona ludności zamieszkującej dorzecze rzeki Odry przed utratą życia, zniszczeniem własności, które mogą być powodowane wielką powodzią. Cel ten zostanie osiągnięty przez: (i) zmniejszenie ekstremalnych szczytów powodziowych poprzez gromadzenie wody w suchym polderze usytuowanym na rzece Odrze powyżej miasta Racibórz, umożliwiające redukcję przepływów powodziowych poniżej zbiornika i lepszą kontrolę działania systemu rzecznego; (ii) zwiększenie wydajności przepływowej kanałów rzeki Odry przez i wokół Wrocławia. Projekt przewiduje ochronę ponad 2,5 miliona ludzi przed powodzią w kilku miastach takich jak Racibórz, Kędzierzyn-Koźle, Krapkowice, Opole, Brzeg, Oława i Wrocław oraz w mniejszych miejscowościach w trzech województwach: śląskim, opolskim i dolnośląskim. Projekt ten składa się z następujących komponentów: Komponent A: Budowa suchego Zbiornika Racibórz Dolny. Suchy zbiornik zostanie zbudowany w dolinie rzeki Odry w pobliżu granicy z Republiką Czeską niedaleko miasta Racibórz w celu zredukowania wezbrań powodziowych. Całkowita pojemność powodziowa zbiornika wyniesie około 185 mln m3. Komponent obejmuje budowę obiektów, usługi konsultingowe, pozyskiwanie nieruchomości oraz przesiedlenie mieszkańców z czaszy zbiornika. Komponent B: Modernizacja Systemu Powodziowego Wrocławia. System ochrony przeciwpowodziowej Wrocławia zostanie zmodernizowany poprzez udrożnienie kanałów przeciwpowodziowych, zwiększenie wydajności urządzeń hydraulicznych, zwiększenie przepustowości kanału powodziowego rzeki Widawy. Działania podzielone są na podkomponenty: (B1) Modernizacja obwałowań Odry, (B2) Modernizacja koryta i kanałów Odry, (B3) Usprawnienie Kanału Ulgi Odra - Widawa, (B4) Projektowanie oraz nadzór budowlany oraz (B5) koszty przesiedlenia. Prace nad Projektem będą prowadzone przez dwie jednostki wdrażające: (i) Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu (RZGWWR) w przypadku podkomponentu B2 i Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych (DZMiUW) w przypadku podkomponentu B1 i B3. Komponent C: Poprawa systemu ochrony przeciwpowodziowej, monitorowanie, ocena i nadzór nad realizacją planu zarządzania środowiskiem i planu działań związanych z przesiedleniem (EMP&RAP). Dodatkowo, komponent ten będzie zawierał wsparcie działań mających na celu prognozowanie powodzi oraz prowadzenie wspomagających działań środowiskowych w dorzeczu Odry. Komponent D: Zarządzanie Kontraktem, Pomoc Techniczna i Szkolenie. Zadania te będą realizowane za pośrednictwem Konsultantów. Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest realizacja zadania inwestycyjnego polegającego na budowie infrastruktury gminnej we wsi Syrynia w Gminie Lubomia. Nowa Wieś stanowić będzie teren zamienny dla mieszkańców wsi Nieboczowy likwidowanej w związku z budową Zbiornika Racibórz. Zamierzenie ma na celu budowę nw. Obiektów na terenach zamiennych nabywanych w drodze zamiany gruntów przez mieszkańców wsi Nieboczowy. Zamawiający podzielił inwestycję na 5 części (dalej zwane także Zadania). Zakres przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych części (zadań) będzie obejmować następujące zakresy: Część (zadanie) nr 1: budowa budynku Wiejskiego Domu Kultury z Remizą OSP, zadaszeniem terenowym i rynkiem z placem wodnym; budowa budynku Wiejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji; budowa parku wraz z obiektami; budowa ścieżek rowerowych; budowa infrastruktury technicznej (przyłączy i sieci wody, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, sieci monitoringu gminnego CCTV oraz gospodarki zielenią) na terenie Nowej Wsi. Część (zadanie) nr 2: Budowa budynków mieszkalnych jednorodzinnych: zespół Z4 (stan deweloperski) - mieszkania dwupokojowe i trzypokojowe, zespół Z5 - jedno mieszkanie dwupokojowe oraz jedno mieszkanie dla osoby niepełnosprawnej, zespół Z6 - 5 mieszkań jednopokojowych. Część (zadanie) nr 3: Budowa wyspy w parku, w tym w szczególności: wyspa, kładki, altany, stoły do grillowania, podesty dla wędkarzy. Część (zadanie) nr 4: Budowa boiska do piłki nożnej z układem ogrodzeń, piłkochwytów oraz trybunami zadaszonymi oraz budowa boiska wielofunkcyjnego. Część (zadanie) nr 5: Budowa streetwork, siłowni zewnętrznej, skateparku i parku linowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty: dla części (zadania) nr 1 - w części III i IV SIWZ; dla części (zadania) nr 2 - w części IIIa i IVa SIWZ; dla części (zadania) nr 3 - w części IIIb i IVb SIWZ; dla części (zadania) nr 4 - w części IIIc i IVc SIWZ; dla części (zadania) nr 5 - w części IIId i IVd SIWZ..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z przesłankami, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Ustawy p.z.p. - w zakresie każdej z części (zadań) do 50% wartości zamówienia podstawowego w danej częsci (zadaniu). Przewidywany zakres możliwy do udzielenia w ramach zamówień uzupełniających w odniesieniu do części (zadania) nr 1 obejmuje: 1. Wybudowanie uzupełniających elementów infrastruktury Nowej Wsi nie uwzględnionych w pełnym zakresie w przedmiocie zamówienia, jednak stanowiących jego powtórzenie, w tym m.in. oświetlenie (w tym oświetlenie ścieżek w parku), monitoring, elementy zagospodarowania terenu oraz małej architektury, zadrzewienie. 2. Dostarczenie uzupełniającego wyposażenia obiektów budowlanych, nie uwzględnionego w pełnym zakresie w przedmiocie zamówienia lecz w nim opisanego. Przewidywany zakres możliwy do udzielenia w ramach zamówień uzupełniających w odniesieniu do części (zadania) nr 2 obejmuje wybudowanie uzupełniających elementów opisanych w cz. IIIa oraz IVa SIWZ, nie uwzględnionych w pełnym zakresie w przedmiocie zamówienia, jednak stanowiących jego powtórzenie w tym m.in. budowę budynku jednorodzinnego w kompleksie Z4 (mieszkanie trzypokojowe - stan deweloperski). Przewidywany zakres możliwy do udzielenia w ramach zamówień uzupełniających w odniesieniu do części (zadania) nr 3 obejmuje budowę kładek, altan, podestów dla wędkarzy, stołów do grillowania, oświetlenia, elementów zagospodarowania terenu oraz małej architektury, zadrzewienia opisanych w cz. IIIb oraz IVb SIWZ, a nie uwzględnionych w pełnym zakresie w przedmiocie zamówienia, jednak stanowiących jego powtórzenie. Przewidywany zakres możliwy do udzielenia w ramach zamówień uzupełniających w odniesieniu do części (zadania) nr 4 obejmuje budowę ogrodzenia, oświetlenia, elementów zagospodarowania terenu oraz małej architektury, zadrzewienia opisanych w cz. IIIc oraz IVc SIWZ, a nie uwzględnionych w pełnym zakresie w przedmiocie zamówienia, jednak stanowiących jego powtórzenie. Przewidywany zakres możliwy do udzielenia w ramach zamówień uzupełniających w odniesieniu do części (zadania) nr 5 obejmuje wykonanie oświetlenia, elementów zagospodarowania terenu oraz małej architektury, zadrzewienia opisanych w cz. IIId oraz IVd SIWZ, a nie uwzględnionych w pełnym zakresie w przedmiocie zamówienia, jednak stanowiących jego powtórzenie.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.20.00.00-9, 45.11.12.00-0, 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-0, 39.00.00.00-2, 71.50.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: dla części (zadania) nr 1 - 250 000,00 PLN; dla części (zadania) nr 2 - 30 000,00 PLN;. dla części (zadania) nr 3 - 8 000,00 PLN; dla części (zadania) nr 4 - 60 000,00 PLN; dla części (zadania) nr 5 - 4 000,00 PLN. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno Zadanie, wadium należy wnieść w kwocie odpowiadającej sumie kwot wadium wskazanych dla Zadań, na które Wykonawca składa ofertę. 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji i/lub poręczenia, gwarancja i/lub poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać, między innymi następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji i/lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta i/lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib, b) dokładne przytoczenie nazwy i przedmiotu niniejszego postępowania, numer zamówienia nadany przez Zamawiającego oraz numer Zadania, na które składana jest oferta oraz dla którego sporządzany jest dokument gwarancji lub poręczenia, c) precyzyjne określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją i/lub poręczeniem, d) kwotę gwarancji i/lub poręczenia, e) termin ważności gwarancji i/lub poręczenia równy co najmniej okresowi związania ofertą, f) zobowiązanie gwaranta i/lub poręczyciela do: nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji i/lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy p.z.p., z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy p.z.p, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy p.z.p, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy p.z.p, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej lub Wykonawca, którego ofertę wybrano: (i) odmówił podpisania Kontraktu na warunkach określonych w ofercie, lub (ii) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania Kontraktu, lub (iii) zawarcie Kontraktu stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. g) w przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z treści gwarancji musi wynikać, że odnosi się ona zarówno do zleceniodawcy gwarancji, jak również do wszystkich pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Postanowienie zdania pierwszego znajduje zastosowanie również do wadium w formie poręczeń. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: nr 42 8469 0009 0010 3408 2000 0004 w Banku Spółdzielczym Gorzyce W tytule przelewu należy wskazać, że jest to wadium w postępowaniu o numerze: RI.271.1.2016.MK. Należy także wskazać numer Zadania lub Zadań, na które składana jest oferta (dla zabezpieczenia których wnoszone jest wadium). Do oferty należy dołączyć potwierdzenie przelewu środków na rachunek Zamawiającego. 2) W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż pieniężna, kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, a oryginał złożyć przed terminem składania ofert w Urzędzie Gminy Lubomia ul. Szkolna 1; 44-360 Lubomia Sekretariat. 4. Termin wniesienia wadium. 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy uznanie rachunku bankowego Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 2) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy p.z.p., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Ustawy p.z.p. 6. Utrata wadium - zapisy znajdują zastosowanie odpowiednio dla każdego z Zadań (Kontraktów). Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy p.z.p, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy p.z.p, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy p.z.p, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy p.z.p, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania Kontraktu w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Kontraktu; 3) zawarcie Kontraktu w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części (zadania) nr 1: a) warunek rozumiany jako wykonanie (zakończenie) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie jednego obiektu kubaturowego użyteczności publicznej w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2002 nr 75 poz. 690 z późn zm.) o łącznej wartości robót nie mniejszej niż 10 000 000,00zł brutto lub co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie więcej niż jednego obiektu kubaturowego użyteczności publicznej w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2002 nr 75 poz. 690 z późn. zmian.) o łącznej wartości robót dla wszystkich wybudowanych obiektów min. 10 000 000,00zł brutto, przy czym wartość robót dla co najmniej jednego obiektu była nie mniejsza niż 3 000 000,00 zł brutto. Na potrzeby oceny spełniania określonego powyżej warunku Zamawiający uzna wyłącznie roboty budowlane polegające na budowie nowego budynku użyteczności publicznej, z wyłączeniem robót budowlanych polegających na odbudowie, rozbudowie, nadbudowie, czy przebudowie budynków użyteczności publicznej. Dla części (zadania) nr 2: a)warunek rozumiany jako wykonanie (zakończenie) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie jednego lub wielu obiektów mieszkalnych o łącznej wartości robót nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł brutto. Na potrzeby oceny spełniania określonego powyżej warunku Zamawiający uzna wyłącznie roboty budowlane polegające na budowie nowych obiektów mieszkalnych, z wyłączeniem robót budowlanych polegających na odbudowie, rozbudowie, nadbudowie, czy przebudowie obiektów mieszkalnych. Dla części (zadania) nr 3: a) warunek rozumiany jako wykonanie (zakończenie) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie jednego nasypu o łącznej wartości robót nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto. Na potrzeby oceny spełniania określonego powyżej warunku Zamawiający uzna wyłącznie roboty budowlane polegające na budowie nowego nasypu, z wyłączeniem robót budowlanych polegających na odbudowie, rozbudowie, nadbudowie, czy przebudowie. Dla części (zadania) nr 4: a) warunek rozumiany jako wykonanie (zakończenie) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie boiska pełnowymiarowego do gry w piłkę nożną o sztucznej nawierzchni syntetycznej o wartości wykonanych robót co najmniej 3 000 000,00 zł brutto, dla którego to boiska został wydany certyfikat FIFA 2 STAR. Na potrzeby oceny spełniania określonego powyżej warunku Zamawiający uzna wyłącznie roboty budowlane polegające na budowie nowego boiska, z wyłączeniem robót budowlanych polegających na odbudowie, rozbudowie, nadbudowie, czy przebudowie. Dla części (zadania) nr 5: a) warunek rozumiany jako: i. wykonanie (zakończenie) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie skateparku o łącznej wartości robót nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto oraz ii. wykonanie (zakończenie) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie parku linowego o łącznej wartości robót nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto. Na potrzeby oceny spełniania określonego powyżej warunku Zamawiający uzna wyłącznie roboty budowlane polegające na budowie nowych skateparku oraz parku linowego, z wyłączeniem robót budowlanych polegających na odbudowie, rozbudowie, nadbudowie, czy przebudowie tego rodzaju obiektów. Ocena spełniania opisanych powyżej warunków dla każdej z części (zadań) zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części (zadania) nr 1: a) warunek rozumiany jako dysponowanie przy wykonywaniu zamówienia następującymi osobami posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk jakie będą im powierzone: i. Kierownik budowy - osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadająca doświadczenie na stanowisku Kierownika budowy rozumiane jako pełnienie w ciągu ostatnich 5 lat funkcji Kierownika budowy na zakończonym kontrakcie o wartości wykonanych robót minimum 10 000 000,00 zł brutto. ii. Kierownik robót drogowych - osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej , posiadająca doświadczenie na stanowisku Kierownika budowy lub Kierownika Robót, w zakresie jednej roboty budowlanej polegającej na budowie (wykonaniu) robót drogowych (w szczególności budowa dróg, ścieżek rowerowych, parkingów, chodników, placów) o wartości wykonanych robót minimum 1 000 000,00 zł brutto. Dla części (zadania) nr 2: a) warunek rozumiany jako dysponowanie przy wykonywaniu zamówienia osobą na stanowisko Kierownika budowy - posiadającą doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie dla stanowiska jakie będzie jej powierzone. Osoba wskazana przez Wykonawcę na to stanowisko powinna posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadać doświadczenie na stanowisku Kierownika budowy rozumiane jako pełnienie w ciągu ostatnich 5 lat funkcji Kierownika budowy na zakończonym kontrakcie lub zakończonych kontraktach o łącznej wartości wykonanych robót w ramach kontraktu lub kontraktów minimum 1 500 000,00 zł brutto. Dla części (zadania) nr 3: a) warunek rozumiany jako dysponowanie przy wykonywaniu zamówienia osobą na stanowisko Kierownika budowy - posiadającą doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie dla stanowiska jakie będzie jej powierzone. Osoba wskazana przez Wykonawcę na to stanowisko powinna posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej. Dla części (zadania) nr 4: a) warunek rozumiany jako dysponowanie przy wykonywaniu zamówienia osobą na stanowisko Kierownika budowy - posiadającą doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie dla stanowiska jakie będzie jej powierzone. Osoba wskazana przez Wykonawcę na to stanowisko powinna posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, posiadająca doświadczenie na stanowisku Kierownika budowy, w zakresie jednej roboty budowlanej polegającej na budowie (wykonaniu) boiska do piłki nożnej z nawierzchnią z trawy syntetycznej o wartości wykonanych robót minimum 3 000 000,00 zł brutto. Dla części (zadania) nr 5: a) warunek rozumiany jako dysponowanie przy wykonywaniu zamówienia osobą na stanowisko Kierownika budowy - posiadającą doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie dla stanowiska jakie będzie jej powierzone. Osoba wskazana przez Wykonawcę na to stanowisko powinna posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną część (zadanie), Zamawiający dopuszcza wskazanie tej samej osoby na stanowisko Kierownika budowy dla więcej niż jednej części (zadania), na które Wykonawca składa ofertę. W takim przypadku wskazana na to stanowisko osoba musi spełniać łącznie wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego dla Kierownika budowy w częściach (zadaniach), na które Wykonawca składa ofertę. Dodatkowo, Zamawiający wskazuje, że w przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę w części (zadaniu) nr 1 oraz w innych częściach (zadaniach) i wskazuje jedną (tę samą) osobę na stanowisko Kierownika budowy w części (zadaniu) nr 1 i w innych częściach (zadaniach), na które składa ofertę, Zamawiający dopuszcza, aby ta osoba została również wskazana na stanowisko Kierownika robót drogowych w części (zadaniu) nr 1, pod warunkiem, że osoba ta spełnia łącznie wszystkie warunki stawiane przez Zamawiającego dla Kierownika budowy w części (zadaniu nr 1), Kierownika robót drogowych w części ( zadaniu) nr 1 oraz warunki stawiane przez Zamawiającego dla Kierownika budowy w tych częściach (zadaniach), na które Wykonawca składa ofertę. Ocena spełniania opisanych powyżej warunków dla każdej z części (zadań) zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części (zadania) nr 1: warunek rozumiany jako posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 5 000 000,00 PLN Dla części (zadania) nr 2: warunek rozumiany jako posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 1 000 000,00 PLN. Dla części (zadania) nr 3: warunek rozumiany jako posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 200 000,00 PLN. Dla części (zadania) nr 4: warunek rozumiany jako posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 2 000 000,00 PLN. Dla części (zadania) nr 5: warunek rozumiany jako posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 100 000,00 PLN. Ocena spełniania opisanych powyżej warunków dla każdej z części ( zadań) zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia warunków określonych w pkt 9.7. IDW (część (zadanie) nr 4), tj. w celu potwierdzenia, że oferowany system nawierzchni syntetycznej spełnia wymagania Zamawiającego określone w cz. IIIc i IVc SIWZ, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedłożył wraz z ofertą: 1) autoryzację producenta oferowanej nawierzchni wystawioną na wykonawcę z określeniem miejsca wykonywania prac (miejsce wbudowania, nazwa inwestycji), 2) aktualny atest higieniczny, 3) raporty z badań (w tym laboratoryjnych) nawierzchni potwierdzające technologię produkcji oraz wymagane parametry nawierzchni określone w cz. IVc SIWZ, wraz z określeniem wszystkich elementów systemu nawierzchni (trawa, podkład shock-pad, granulat) oraz spełnianie wymogów FIFA Quality Concept for Football Turf, wykonanych i potwierdzonych przez autoryzowane przez FIFA laboratorium (np.: Labosport, ISA Sport, Sportslabs, Ercat), na podstawie których uzyskano certyfikat FIFA 2 Star; 4) kompletny raport z badań na zgodność z normą PN-EN 15330-1: 2013 w celu potwierdzenia pozostałych parametrów systemu nawierzchni z trawy syntetycznej (trawa, podkład shock-pad, granulat).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Jakakolwiek zmiana Kontraktu we wszystkich częściach (zadaniach) pociągająca za sobą istotną zmianę postanowień Kontraktu w sprawie zamówienia publicznego w rozumieniu Prawa zamówień publicznych, będzie mogła być wprowadzona przez Strony jedynie w przypadkach określonych w niniejszym Artykule i będzie wymagać formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. W związku z art. 144 Ustawy p.z.p. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień Kontraktu w stosunku do treści Oferty Wykonawcy, w szczególności poprzez zmianę odpowiednio: sposobu realizacji Kontraktu, okresu i terminów jego realizacji i/lub wynagrodzenia Wykonawcy w następujących okolicznościach dla wszystkich części (zadań): a) zmiany wysokości podatku VAT - ewentualna zmiana Kontraktu może w takim przypadku obejmować zmianę kwoty podatku VAT naliczaną od części niezafakturowanej do dnia wejścia w życie nowej stawki podatku VAT, b) zmiany okoliczności, o których mowa w art. 142 ust. 5 pkt 2) lub 3) Ustawy p.z.p. - ewentualna zmiana Kontraktu może w takim przypadku obejmować zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy poprzez jego obniżenie lub podwyższenie w celu uwzględnienia zmiany kosztów ponoszonych przez Wykonawcę, jeżeli zmiana powyższych okoliczności będzie mieć wpływ na koszty wykonania Kontraktu przez Wykonawcę, c) zmiany przepisów prawa dotyczących wykonywania Kontraktu - ewentualna zmiana Kontraktu może w takim przypadku obejmować jakiekolwiek zmiany w Kontrakcie konieczne w świetle zmienionej treści przepisów prawa, d) konieczności wprowadzenia zmian w Kontrakcie na skutek rezygnacji z części przedmiotu Kontraktu, e) konieczności wprowadzenia zmian w Kontrakcie na skutek obiektywnie uzasadnionej decyzji Zamawiającego co do kolejności, terminów i/lub okresu realizacji Kontraktu, f) konieczności wprowadzenia zmian w Kontrakcie na skutek wstrzymania realizacji przedmiotu Kontraktu lub zmiany w przewidywanych terminach jego wykonywania, g) konieczność zrealizowania przedmiotu Kontraktu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych niezbędnych do prawidłowej realizacji Kontraktu zgodnie z zasadami wiedzy technicznej; h) konieczność zrealizowania Kontraktu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na brak dostępności wycofanych Materiałów lub Wyposażenia lub tych, których produkcja została zaniechana; i) pojawienie się na rynku Materiałów nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu Kontraktu lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Kontraktu; j) konieczności wprowadzenia zmian na skutek uzasadnionych, niezawinionych przez Wykonawcę przerw w realizacji Kontraktu, w tym na skutek siły wyższej - zmiana terminu realizacji Kontraktu może nastąpić wyłącznie o okres trwania przerwy; k) konieczności udzielenia i wykonania w trakcie realizacji Kontraktu zamówień dodatkowych i/lub uzupełniających oraz innych zamówień, które skutkować będą koniecznością zmiany terminu realizacji Kontraktu; l) konieczności zmiany terminu realizacji Kontraktu na skutek odmowy wydania przez organ administracji publicznej decyzji administracyjnych niezbędnych do realizacji Kontraktu lub niewydania takich decyzji w terminach wynikających z przepisów prawa, m) nieterminowego przekazania przez Zamawiającego Terenu Budowy, n) konieczności uzyskania decyzji o zmianie decyzji o pozwoleniu na budowę (tzw. pozwolenia zamiennego), skutkującej koniecznością wykonania tzw. dokumentacji zamiennej, o) konieczności usunięcia wad w dostarczonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych i/lub innych dokumentach niezbędnych do realizacji przedmiotu Kontraktu, p) wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu Kontraktu wykopalisk, niewypałów lub niewybuchów - zmiana terminu realizacji Kontraktu może nastąpić wyłącznie o okres trwania przerwy związanej z ich usunięciem, q) zmiana zakresu podwykonawstwa lub podwykonawców w porównaniu do wskazanego w Ofercie Wykonawcy, r) zmiana terminu realizacji Kontraktu, w tym poszczególnych terminów dla któregokolwiek z Obiektów z uwagi na konieczność i/lub czasową niemożliwość uzyskania niezbędnych zgód podmiotów trzecich niezbędnych do wykonania przedmiotu Kontraktu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubomia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia udostępnia się na stronie internetowej Gminy od dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Suplemencie Urzędu Publikacji Unii Europejskiej..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Lubomia ul. Szkolna 1 44-360 Lubomia Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa budynku Wiejskiego Domu Kultury z Remizą OSP, zadaszeniem terenowym i rynkiem z placem wodnym; budowa budynku Wiejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji; budowa parku wraz z obiektami; budowa ścieżek rowerowych; budowa infrastruktury technicznej (przyłączy i sieci wody, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, sieci monitoringu gminnego CCTV oraz gospodarki zielenią) na terenie Nowej Wsi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie realizowane w ramach części nr 1 obejmuje budowę budynku Wiejskiego Domu Kultury z Remizą OSP, zadaszeniem terenowym i rynkiem z placem wodnym; budowę budynku Wiejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji; budowa parku wraz z obiektami; budowę ścieżek rowerowych; budowę infrastruktury technicznej (przyłączy i sieci wody, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, sieci monitoringu gminnego CCTV oraz gospodarki zielenią) na terenie Nowej Wsi.Opis przedmiotu zamówienia na realizację ww. zadania znajduje się w części III i IV SIWZ opublikowanej na stronie internetowej Gminy Lubomia www.lubomia.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.20.00.00-9, 45.11.12.00-0, 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-0, 39.00.00.00-2, 71.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa budynków mieszkalnych jednorodzinnych: zespół Z4 (stan deweloperski) - mieszkania dwupokojowe i trzypokojowe, zespół Z5 - jedno mieszkanie dwupokojowe oraz jedno mieszkanie dla osoby niepełnosprawnej, zespół Z6 - 5 mieszkań jednopokojowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie realizowane w ramach części nr 2 obejmuje budowę budynków mieszkalnych jednorodzinnych: zespół Z4 (stan deweloperski) - mieszkania dwupokojowe i trzypokojowe, zespół Z5 - jedno mieszkanie dwupokojowe oraz jedno mieszkanie dla osoby niepełnosprawnej, zespół Z6 - 5 mieszkań jednopokojowych. Budynki te przeznaczone są dla mieszkańców przesiedlonych z terenu budowy Zbiornika Racibórz Dolny.Opis przedmiotu zamówienia na realizację ww. zadania znajduje się w części IIIa i IVa SIWZ opublikowanej na stronie internetowej Gminy Lubomia www.lubomia.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.20.00.00-9, 45.11.12.00-0, 45.40.00.00-0, 45.30.00.00-0, 39.00.00.00-2, 71.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa wyspy w parku, w tym w szczególności: wyspa, kładki, altany, stoły do grillowania, podesty dla wędkarzy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie realizowane w ramach części nr 3 obejmuje budowę wyspy w parku, w tym w szczególności wykonanie robót ziemnych związanych z ukształtowaniem wyspy wykonanie zagospodarowania tego terenu w postaci kładek, altan, stołów do grillowania, podestów dla wędkarzy.Opis przedmiotu zamówienia na realizację ww. zadania znajduje się w części IIIb i IVb SIWZ opublikowanej na stronie internetowej Gminy Lubomia www.lubomia.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.20.00.00-9, 45.11.12.00-0, 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-0, 39.00.00.00-2, 71.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Budowa boiska do piłki nożnej z układem ogrodzeń, piłkochwytów oraz trybunami zadaszonymi oraz budowa boiska wielofunkcyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie realizowane w ramach części 4 obejmuje budowę boiska do piłki nożnej o nawierzchni sztucznej, dla którego Wykonawca zobowiązany jest uzyskać certyfikat FIFA 2Star, budowę ogrodzeń, piłkochwytów, oświetlenia,trybun zadaszonych oraz budowę boiska wielofunkcyjnego.Opis przedmiotu zamówienia na realizację ww. zadania znajduje się w części IIIc i IVc SIWZ opublikowanej na stronie internetowej Gminy Lubomia www.lubomia.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.20.00.00-9, 45.11.12.00-0, 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-0, 39.00.00.00-2, 71.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Budowa streetwork, siłowni zewnętrznej, skateparku i parku linowego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie realizowane w ramach części 5 obejmuje budowę elementów zagospodarowania terenów parku w postaci streetworku, siłowni zewnętrznej, skateparku i parku linowego.Opis przedmiotu zamówienia na realizację ww. zadania znajduje się w części IIIc i IVc SIWZ opublikowanej na stronie internetowej Gminy Lubomia www.lubomia.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.20.00.00-9, 45.11.12.00-0, 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-0, 39.00.00.00-2, 71.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.