To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-14
Oława: Dostawa i montaż lampy RTG
Numer ogłoszenia: 43646 - 2012; data zamieszczenia: 14.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 299423 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie, ul. K. K. Baczyńskiego 1, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, tel. 71 3011300 wew. 440, faks 71 3011312.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż lampy RTG.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa i montaż lampy RTG.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa i montaż lampy RTG
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Siemens Sp z o.o., ul. Żupnicza 11, 03-821 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72046,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 77810,78
Oferta z najniższą ceną: 77810,78 / Oferta z najwyższą ceną: 77810,78
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki 1. Podstawa prawna Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 2. Uzasadnienie wyboru trybu W dniu 08.11.2011r. z powodu zgłoszonej awarii aparatu rentgenowskiego Axiom Iconos MD - typ telekomndo nr fabryczny 11039, rok produkcji 2005, producent Siemens, przeprowadzono test z udziałem serwisanta firmy Siemens i technika elektroradiologii i stwierdzono uszkodzenie lampy RTG. Dnia 16.11.2011r. w wyniku diagnostyki aparatu przeprowadzonej przez serwis firmy Siemens, który corocznie od 2006 roku wykonuje nam przeglądy aparatu Axiom Iconos MD i naprawy zgłoszonych awarii, stwierdzono nieodwracalne uszkodzenie lampy z zaleceniem jej wymiany (raport serwisowy nr 3480377272 z dnia 16.11.2011r. firma Siemens Sp. z o.o. ul. Żupnicza 11, 03-821 Warszawa). Awaria wystąpiła nagle. Aparat na dzień dzisiejszy nie pracuje. Dla przywrócenia możliwości wykonywania badań ogólnodiagnostycznych oraz planowania i wykonywania badań kontrastowych dla szpitala (duża ilość została odwołana) konieczna jest wymiana lampy na nową w trybie pilnym. Ze względów technicznych o obiektywnym charakterze wymiana lampy może być wykonana tylko przez jedynego wykonawcę SIEMENS Sp. z o.o., ul. Żupnicza 11, 03-821 Warszawa, wyłącznego na terenie Polski autoryzowanego przedstawiciela serwisowego świadczącego kompleksowe usługi serwisowe na sprzęt medyczny produkcji firmy Siemens oraz jedynego autoryzowanego dostawcę oryginalnych części zamiennych do w/w sprzętu
INNE PRZETARGI Z OŁAWY
- Dostawa artykułów biurowych
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA POTRZEBY URZĘDU MIEJSKIEGO W OŁAWIE
- Usługi weterynaryjne i inne.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla dwóch inwestycji "Budowa odcinka ul. Spółdzielczej w Marcinkowicach" oraz przebudowa drogi dojazd. do gruntów rolnych w Owczarach i w Jankowicach Małych.
- Modernizacja budynku o nr ewidencyjnym 289 w miejscowości Osiek
- Budowa boiska wielofunkcyjnego w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą "Budowa boiska wielofunkcyjnego w Gaju Oławskim" na dz. nr 107/1 AM-2, w miejscowości Gaj Oławski
więcej: przetargi w Oławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Jednorazowa dostawa sprzętu medycznego - systemy do maszynowego opracowania kanałów korzeniowych i systemy do termicznej obturacji"
- Doposażenie w zestaw endoskopowy Pracowni Endoskopii Szpitala wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Zakup i dostawa toru wizyjnego 4K ICG z zestawem narzędzi laparoskopowych dla Powiatowego Zespołu Szpitali
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego, zabudowanego ambulansu typu "C" wraz z wyposażeniem dla OCRM w Opolu
- DOSTAWA APARATURY MEDYCZNEJ - 2 PAKIETY
- Dostawa urządzeń medycznych dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.