eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łuków › Remont starej części budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Łukowie przy ul. Piłsudskiego 17

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-04

Łuków: Remont starej części budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Łukowie przy ul. Piłsudskiego 17
Numer ogłoszenia: 43645 - 2008; data zamieszczenia: 04.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Łukowski, ul. Józefa Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7982203, fax 025 7987491.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwolukow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont starej części budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Łukowie przy ul. Piłsudskiego 17.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont starej części budynku Starostwa Powiatowego w Łukowie przy ul. Piłsudskiego 17. Zakres robót obejmuje remont piętra i części parteru tzw. Starej części budynku administracyjnego. W tym m.in.: - wymiana instalacji wewnętrznych, - wymiana okablowania strukturalnego, - wymiana tynków, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - wymiana sufitów i podłóg.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udowodnią wymaganymi przez Zamawiającego i złożonymi dokumentami, że spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 5) wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie. 2. Warunki udziału w postępowaniu będą spełnione jeśli Wykonawca wykaże że: a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, b) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż równowartość kwoty 300 000 zł, c) w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał prace remontowo-modernizacyjne w czynnych obiektach użyteczności publicznej, min. 3 prace o wartości 300 000 zł brutto każdy, d) kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej i aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. l ustawy z dnia 15 grudnia 2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r., Nr 5, poz.42 z późn. zm.). Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków, na zasadzie spełnia-nie spełnia, w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty, o których mowa w części IX SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie, określone Ustawą z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych - art. 22 ust. l że Wykonawca: l) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. l i 2 p. z. p. ( załącznik Nr 2 i Nr 9 do SIWZ) 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 4-8 ustawy z dnia 29. 01. 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 9 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę upoważnionych w formie prawem przewidzianej do podejmowania zobowiązań w imieniu Firmy składającej ofertę z określeniem czasu i zakresu umocowania, wystawione po dniu ogłoszenia przetargu i podpisane wraz z datą przez osoby uprawnione. 8. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10. Wykaz robót budowlanych wykonanych w ciągu ostatnich 5-ciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, zgodnie z opisem określonym w dziale VIII ust. 2 pkt c; z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - według załącznika Nr 3 do SIWZ. *¬ 11. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - według załącznika nr 4 do SIWZ. 12. Dane odnośnie kierownika budowy z danymi jak w pkt 13 oraz w dziale VIII pkt 2 litera d na załączniku Nr 4 do SIWZ. 13. Zaświadczenie o uprawnieniach budowlanych kierownika budowy oraz aktualne zaświadczenie o przynależności kierownika budowy do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. 14. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z dokumentacją techniczną, specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz planowanym do remontu obiektem i nie wnosi do tych dokumentów zastrzeżeń na załączniku nr 9 do SIWZ 15. Oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego ofertą przez okres 30 dni licząc bez upływu terminu składania ofert i zobowiązuje się do zawarcia umowy w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 16. Akt ustanowienia pełnomocnika, o którym mowa w art. 23 ust. 2 p. z. p. 17. Umowa w sprawie zamówienia publicznego, o której mowa w dziale VIII pkt 3 ppkt 2 w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców. 18. Wypełniony ślepy kosztorys - stanowiący załącznik Nr 5 do SIWZ. 19. Oświadczenie że Wykonawca akceptuje, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, wzór umowy 20. Oferta zgodnie z wymogami SIWZ na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze - stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ. 21. Umowa spółki cywilnej w przypadku działania Wykonawców w tej formie. * Należy wykazać czy prace były wykonywane w obiektach czynnych. Informacja ta powinna być również zawarta w dokumentach potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lukowsp.bip.e-zeto.com/public/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Łukowie, ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków, pokój nr 215 Koszt uzyskania siwz w formie pisemnej wynosi 120 zł netto + 22% VAT.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2008 godzina 09:45, miejsce: Starostwo Powiatowe w Łukowie, ul. Piłsudskiego 17 21-400 Łuków, sekretariat-pokój nr 209.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.