eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pieniężno › Utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w okresie zimowym na terenie gminy Pieniężno w zakresie odśnieżania w sezonie zimowym 2013/2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-25

Pieniężno: Utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w okresie zimowym na terenie gminy Pieniężno w zakresie odśnieżania w sezonie zimowym 2013/2014
Numer ogłoszenia: 436398 - 2013; data zamieszczenia: 25.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pieniężno , ul. Generalska 8, 14-520 Pieniężno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 237 46 00, faks 055 237 46 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w okresie zimowym na terenie gminy Pieniężno w zakresie odśnieżania w sezonie zimowym 2013/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn Utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w okresie zimowym na terenie gminy Pieniężno w zakresie odśnieżania w sezonie zimowym 2013/2014. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych podzielonych na 2 kategorie priorytetów odśnieżania. Kategorie zostały wyznaczone na każdą część (obwód), w pierwszej kolejności należy odśnieżyć drogi o kategorii I następnie w kolejnych dniach będą odśnieżane wraz z kategorią I drogi oznaczone kategorią II w zależności od potrzeb oraz zlecenia Zleceniodawcy. I kategoria drogi główne - po których porusza się autobus szkolny oraz drogi łączące miejscowości, po ustaniu opadów śniegu do 36 godzin po zgłoszeniu przez Zamawiającego. II kategoria drogi dojazdowe wewnętrzne - po których porusza się mleczarka będą odśnieżane po ustaniu opadów śniegu do 48 godzin, po przejeździe pługu po drogach kategorii I, a następnie kategorii II, po zgłoszeniu przez Zamawiającego. Część VIII - obejmuje drogi w miejscowościach: Jeziorko, Wopy, Pawły, Lubianka. Łączna długość dróg do zimowego utrzymania w zakresie odśnieżania: kategoria I - 4.8 km kategoria II - 4.86 km, Razem 9.66 km Część XI - obejmuje drogi w miejscowościach: Posady, Kiersiny Łączna długość dróg do zimowego utrzymania w zakresie odśnieżania: kategoria I - 1.8 km kategoria II - 0.68 km, Razem 2.48 km.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy o którym mowa § 6 ust.1 pkt. 1 Informacji dla Wykonawcy. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie załączonego przez wnioskodawcę do oferty oświadczenia wymienionego w § 6 ust.1 pkt. 1 Informacji dla Wykonawcy. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy o którym mowa § 6 ust.1 pkt. 1 Informacji dla Wykonawcy. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie załączonego przez wnioskodawcę do oferty oświadczenia wymienionego w § 6 ust.1 pkt. 1 Informacji dla Wykonawcy. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym tj. technicznie sprawnymi jednostkami sprzętowymi gwarantującymi efektywne prowadzenie odśnieżania dróg gminnych. Wymagana minimalna ilość jednostek sprzętowych: a) min. 1 pług odśnieżny o szerokości min 2,7 metra, zakończony gumą. min. 1 nośnik do pługów odśnieżnych (samochody ciężarowe, ciągniki) o mocy silnika min. 80 kM, oraz prędkość poruszania się min 20 km/h, b) Wykonawca może zgłaszać ofertę cenową na więcej niż jeden ale nie więcej niż trzy obwody przy dysponowaniu sprzętowym określonym w lit. a) i b). Jeżeli wykonawca chce złożyć ofertę cenową na więcej niż trzy obwody powinien dysponować: min. 2 pługi odśnieżne zakończone gumą, dwoma nośnikami do pługów odśnieżnych, dwoma (samochodami ciężarowymi, ciągnikami) o mocy silnika min. 80 kM każdy, oraz prędkość poruszania się min 20 km/h, Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie załączonego przez wnioskodawcę do oferty oświadczenia wymienionego w § 6 ust.1 pkt. 2 Informacji dla Wykonawcy. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do ofert. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy ( odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię stosownego pełnomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upoważnione .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Umowa w sprawie niniejszego zamówienia zostanie zawarta w formie pisemnej, mają do niej zastosowania przepisy Kodeksu Cywilnego, jeżeli przepisy ustawy Prawa zamówień publicznych nie stanowią inaczej. 2.Umowa jest jawna i podlega udostępnieniu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej. 3.Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. 4.Jest zawarta na okres wskazany w § 4 niniejszej SIWZ. 5.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 6.Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w Części IV niniejszej SIWZ projekty umów. 7.Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy: 1) zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania czynności prawnej polegającej na zmianie postanowienia zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2) Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: a) zmianę terminu rozpoczęcia i zakończenia świadczenia usługi w zależności od warunków atmosferycznych bez prawa Wykonawcy do dochodzenia z tego tytułu jakichkolwiek roszczeń; b) Zmianę ilościowego zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia o w przypadku: zmiany długości odśnieżanych dróg gminnych oraz liczby działań. Powyższa zmiana nie spowoduje zmiany cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym oraz kosztorysie ofertowym. c) Zmianę wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku: -zmiany ilościowego zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia o której mowa w ust 7 pkt. 2 lit b) niniejszego paragrafu; -zmiany stawki podatku VAT; d) Zmianę w zatrudnieniu podwykonawców w przypadku gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona umowę osobiście w zakresie zgodnym z SIWZ oraz zmiany osobowej podwykonawców oraz zakresu podwykonawców; e) Oznaczenie stron umowy, wyłącznie w wyniku dozwolonego w myśl ustawy Prawo zamówień publicznych następstwa prawnego albo zmiany nazwy lub innego oznaczenia strony (firmy) wynikającego z prawa albo dozwolonych prawem czynności powodujących taka zmianę; f) Konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a są one korzystne dla zamawiającego;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pieniezno.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Pieniężnie, ul. Generalska 8, 14-520 Pieniężno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2013 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Pieniężnie, ul. Generalska 8, 14-520 Pieniężno ( pok. nr 14).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: obejmuje drogi w miejscowościach: Jeziorko, Wopy, Pawły Lubianka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VIII - obejmuje drogi w miejscowościach: Jeziorko, Wopy, Pawły, Lubianka. Łączna długość dróg do zimowego utrzymania w zakresie odśnieżania: kategoria I - 4.8 km kategoria II - 4.86 km, Razem 9.66 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: obejmuje drogi w miejscowościach: Posady, Kiersiny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część XI - obejmuje drogi w miejscowościach: Posady, Kiersiny Łączna długość dróg do zimowego utrzymania w zakresie odśnieżania: kategoria I - 1.8 km kategoria II - 0.68 km, Razem 2.48 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.