eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-25

Warszawa: Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego
Numer ogłoszenia: 436346 - 2013; data zamieszczenia: 25.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o. , ul. Obozowa 43, 01-161 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8882040 do 41, 6320051, faks 022 8882048 lub 49, 8364916.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: usługi komunalne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych, oraz na potrzeby realizacji produkcji Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów (Gwarków), o parametrach spełniających wymagania normy PN-C-96024:2011 dla gatunku L1 dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m. st. Warszawie Sp. z o.o., w planowanej ilości 260 000 litrów. Wartość zamówienia stanowiąca całkowite szacunkowe wynagrodzenie Wykonawcy zamówienia określona została w złotych (bez podatku od towarów i usług VAT) na kwotę poniżej 803 920,00 zł.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany (przed upływem terminu składania ofert) wnieść wadium w wysokości: - w zakresie zadania 1 - 5.117,00 zł (słownie: pięć tysięcy sto siedemnaście złotych), - w zakresie zadania 2 - 2.709,00 zł (słownie: dwa tysiące siedemset dziewięć złotych), w formie określonej w art. 45 ust 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006r., Nr 89, poz. 625 z późn. zm.). Dlatego Zamawiacy wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia aktualności tego dokumentu przez cały czas trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji aktualności koncesji na każdym etapie umowy. Sposób dokonania oceny spełnienia warunku będzie sprowadzał się do oceny treści dokumentu, który poświadcza (lub nie poświadcza) spełnienie warunków udziału w postępowaniu postawionych powyżej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwa zgodnie z zapisami SIWZ. 2) Pisemne zobowiązanie podmiotów (wyłącznie oryginał), na które Wykonawca się powołuje do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (dla sytuacji, o których mowa w pkt 5 ppkt. 2 c SIWZ). Zamawiający wymaga, aby przedłożone zobowiązanie zawierało wyraźne doprecyzowanie jakie zasoby będą przedmiotem udostępnienia, przez kogo zostaną one udostępnione i na czyją rzecz, oraz na jaki czasokres - wzór zobowiązania stanowi załącznik do SIWZ. 3) Pisemna informacja dotycząca potencjału podmiotu trzeciego, na który powołuje się Wykonawca, pozwalająca na dokonanie oceny czy stosunek łączący Wykonawcę z tym podmiotem gwarantuje rzeczywisty dostęp do jego zasobów (dla sytuacji, o których mowa w pkt 5 ppkt. 2 c SIWZ). Zamawiający wymaga, aby informacja zawierała w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści zawartej umowy w zakresie: a) cen określonych w Formularzu cenowym, tylko wówczas, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a związanych ze zmianą należności publiczno-prawnych w tym np podatku VAT lub podatku akcyzowego, mających bezpośredni wpływ na cenę. b) towaru zaproponowanego w ofercie, tylko wówczas, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że ewentualne zmiany treści zawartej umowy w tym zakresie muszą nadal potwierdzać spełnienie przez towar zamienny wszystkich parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Warunkiem wprowadzenia zmian, o których mowa w ppk a, b jest pisemny wniosek Wykonawcy w tej sprawie przekazany koordynatorowi realizacji umowy ze strony Zamawiającego wskazanemu w umowie. Wniosek ten musi zawierać co najmniej: - proponowaną treść zmian, - wyczerpujące wyjaśnienie okoliczności, które są podstawą ich wprowadzenia wraz z udowodnieniem, że zmian tych nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, - udowodnienie, że proponowane zmiany potwierdzają spełnienie przez towar zamienny wszystkich parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia (dla pkt b).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpo.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w formie dokumentu wydrukowanego w siedzibie Zamawiającego pok. 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m. st. Warszawie Sp. z o.o. ul. Obozowa 43, 01-161 Warszawa, Biuro Zakupów (pok.9).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie 1 - zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych - Zakup oleju opałowego dokonywany będzie po cenach hurtowych netto sprzedaży Producenta wskazanego przez Wykonawcę w Formularzu Oferty, obowiązujących w dniu dostawy z uwzględnieniem marży lub rabatu również wskazanych w w/w formularzu stanowiącym Załącznik do umowy. Wykonawca gwarantuje stałą marżę lub rabat do ceny jednostkowej netto (1 litr) przeliczonej z hurtowej ceny sprzedaży Producenta oleju (cena netto z oficjalnej strony internetowej Producenta) z dnia dostawy. Wysokość marży lub rabatu jest stała i obowiązuje przez cały okres trwania umowy. Dostawy będą realizowane w oparciu o zamówienia częściowe, które składane będą (pisemnie, faxem lub pocztą elektroniczną) zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że całkowite wynagrodzenie Wykonawcy wynikające z realizacji umowy nie może przekroczyć wysokości środków przyznanych na ten cel (umowa zostanie podpisana na wartość wynikającą z tych właśnie środków, tj. maksymalną nominalną wartość zobowiązania). Informacja o wysokości tych środków zostanie podana bezpośrednio przed otwarciem ofert złożonych w prowadzonym postępowaniu. W przypadku, gdy kwota całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy nie zostanie w pełni wykorzystana do czasu zakończenia umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo przedłużenia czasu trwania umowy (na warunkach zaproponowanych w ofercie najkorzystniejszej) do chwili, gdy przyznane środki zostaną wydane, jednak nie dłużej niż 3 miesiące. Zamawiający deklaruje realizację zamówienia w minimalnym zakresie na kwotę 300 000,00 zł (netto) i zastrzega sobie prawo do realizacji pozostałego zakresu zamówienia na zasadach prawa opcji. Zadanie 2 - zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego na potrzeby realizacji produkcji Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów (Gwarków) - Zakup oleju opałowego dokonywany będzie po cenach hurtowych netto sprzedaży Producenta wskazanego przez Wykonawcę w Formularzu Oferty, obowiązujących w dniu dostawy z uwzględnieniem marży lub rabatu również wskazanych w w/w formularzu stanowiącym Załącznik do umowy. Wykonawca gwarantuje stałą marżę lub rabat do ceny jednostkowej netto (1 litr) przeliczonej z hurtowej ceny sprzedaży Producenta oleju (cena netto z oficjalnej strony internetowej Producenta) z dnia dostawy. Wysokość marży lub rabatu jest stała i obowiązuje przez cały okres trwania umowy. Dostawy będą realizowane w oparciu o zamówienia częściowe, które składane będą (pisemnie, faxem lub pocztą elektroniczną) zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że całkowite wynagrodzenie Wykonawcy wynikające z realizacji umowy nie może przekroczyć wysokości środków przyznanych na ten cel (umowa zostanie podpisana na wartość wynikającą z tych właśnie środków, tj. maksymalną nominalną wartość zobowiązania). Informacja o wysokości tych środków zostanie podana bezpośrednio przed otwarciem ofert złożonych w prowadzonym postępowaniu. W przypadku, gdy kwota całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy nie zostanie w pełni wykorzystana do czasu zakończenia umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo przedłużenia czasu trwania umowy (na warunkach zaproponowanych w ofercie najkorzystniejszej) do chwili, gdy przyznane środki zostaną wydane, jednak nie dłużej niż 3 miesiące. Zamawiający deklaruje realizację zamówienia w minimalnym zakresie na kwotę 100 000,00 zł (netto) i zastrzega sobie prawo do realizacji pozostałego zakresu zamówienia na zasadach prawa opcji. Zadanie 1 i 2 Kryterium wyboru: Cena oferty = cena netto za 1 litr oleju opałowego lekkiego ustalona według ceny sprzedaży Producenta (cena netto z oficjalnej strony internetowej Producenta) na dzień 25.10.2013r powiększona o zaproponowaną w formularzu ofertowym marżę lub pomniejszona o zaproponowany w formularzu ofertowym rabat, a następnie powiększona o podatek od towarów i usług VAT naliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych o parametrach spełniających wymagania normy PN-C-96024:2001 dla gatunku L-1 dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m. st. Warszawie Sp. z o.o., w planowanej ilości 170 000 litrów. Wartość zamówienia stanowiąca całkowite szacunkowe wynagrodzenie Wykonawcy zamówienia określona została w złotych (bez podatku od towarów i usług Vat) na kwotę poniżej 803920,00 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego na potrzeby realizacji produkcji Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Gwarków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego na potrzeby realizacji produkcji Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Gwarków, o parametrach spełniających wymagania normy PN-C-96024:2001 dla gatunku L-1 dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m. st. Warszawie Sp. z o.o., w planowanej ilości 90 000 litrów. Wartość zamówienia stanowiąca całkowite szacunkowe wynagrodzenie Wykonawcy zamówienia określona została w złotych (bez podatku od towarów i usług Vat) na kwotę poniżej 803920,00 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.