eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Prowadzenie bezpośredniego dozoru osób i mienia wybranych jednostek MZUK

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-23

Gliwice: Prowadzenie bezpośredniego dozoru osób i mienia wybranych jednostek MZUK
Numer ogłoszenia: 436304 - 2011; data zamieszczenia: 23.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 401038 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych, ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, faks 032 2310032.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Samorządu Terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie bezpośredniego dozoru osób i mienia wybranych jednostek MZUK.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Prowadzenie bezpośredniego dozoru i ochrona osób i mienia znajdującego się na obiektach. Zamówienie obejmuje: A. Gliwicka Giełda Samochodowa: łączna ilość godzin 30 200h B. Kąpielisko Leśne: Czerwiec 10h x 3 osoby x 9 dni = 270h 10h x 4 osoby x5 dni = 200h 470h, w godz. od 10:00 do 20:00 Lipiec sierpień: 10h x 4 osoby x 18 dni = 720h 10h x 3 osoby x 44 dni = 1320h 2040h, w godz. od 10:00 do 20:00 łączna ilość godzin 2510h. C. Hotel Leśny: 14h x 1 osoba x 366 dni = 5124h, w godz. od 16:00 do 6:00. D. Boisko Orlik przy ul. Jasnej w Gliwicach: 10 h x 1 osoba x 366 dni = 3660h, w godz. od 22:00 do 8:00 lub 21:00 do 7:00, E. Baza MZUK przy ul. Strzelców Bytomskich: 24h x 1 osoba x 153 dni = 3672h, w godz. od 00:00 do 24:00. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług, tj: prowadzenie stałego, bezpośredniego dozoru poprzez umundurowane (oznakowane) patrole wyposażone w środki łączności bezpośredniej oraz wsparcie grup interwencyjnych w razie potrzeby, przy czym max czas reakcji nie może przekroczyć 15 min. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo rozszerzenia lub ograniczenia zakresu ochrony w trakcie trwania umowy, w zależności od zaistniałych potrzeb. Obowiązki Wykonawcy: 1. wynikają bezpośrednio z ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r o ochronie osób i mienia, tekst jednolity Dz.U. z 2005r. Nr 145 poz 1221 stosownie do Art.3 ust.1a, Art. 20 i Art.36 ust.1,ponadto do obowiązków wykonawcy należy: - przyjęcie odpowiedzialności za powierzone mienie. Nieruchomości zostaną powierzone wykonawcy, w celu objęcia ich ochroną, stosownym protokołem zdawczo - odbiorczym, - zapewnienie ochrony mienia i osób przebywających w budynkach i granicach ochranianych obszarów, - niedopuszczanie do przebywania na terenie posesji osób nieuprawnionych, - przeciwdziałanie kradzieżom, napadom i innym zakłóceniom spokoju i porządku, - natychmiastowe podejmowanie działań mających na celu minimalizację szkód powstałych w wyniku kradzieży, włamania, pożaru, awarii instalacji i urządzeń technicznych, klęsk żywiołowych i innych zdarzeń losowych, - dokonywanie obchodów wewnętrznych i zewnętrznych chronionych obiektów, ze szczególnym zwróceniem uwagi na bezpieczeństwo ogólne i przeciwpożarowe, czuwanie nad stanem infrastruktury obiektów, - kontrolowanie legalności wynoszenia i wnoszenia do budynków i na tereny chronione sprzętów, urządzeń, przedmiotów itp., - wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń oraz prowadzenie stosownej ewidencji, - w sytuacjach szczególnych - ścisła współpraca ze służbami publicznymi: Policją, Strażą Pożarną, Strażą Miejską, itp., - wykonywanie innych zadań związanych z bezpieczeństwem obiektu, zleconych przez Zamawiającego, - prowadzenie Książki przebiegu służby, - niezwłoczne informowanie kierownictwa zamawiającego o nieprawidłowościach, awariach oraz wszystkich okolicznościach mających wpływ na stan bezpieczeństwa chronionych obiektów i codzienne składanie pisemnego meldunku z przebiegu służby poprzez wpis do Książki przebiegu służby, - ewidencjonowanie gości wchodzących i wychodzących poprzez prowadzenie Książki gości - nadzór i obsługa stanowisk monitoringu, 2. Zamawiającemu przysługuje prawo żądania wglądu w prowadzone przez wykonawcę dokumenty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, 3. Wykonawca winien dysponować własną grupą interwencyjną, która w miarę potrzeb będzie w stanie wesprzeć pracowników ochrony wszystkich obiektów przy czym maksymalny czas dojazdu grupy nie może przekraczać 15 minut, 4. wykonawca zapewni własne środki łączności dla pracowników pełniących służbę (oprócz telefonów stacjonarnych MZUK). 5. Faktury będą wystawiane sukcesywnie na koniec miesiąca kalendarzowego za faktycznie przepracowane godziny na podstawie jednej faktury wystawionej do 5-go dnia miesiąca za miesiąc poprzedni. 6. Z treści faktury ma wynikać ilość godzin i kwota obciążenia osobno dla każdego z chronionych obiektów. Zamawiający zobowiązany jest do: 1. Dostarczenia Wykonawcy planów sytuacyjnych chronionych miejsc. 2. Dostarczenia Wykonawcy kłódek służących do zamykania bram i furtek oraz kluczy do pomieszczeń socjalnych. 3. Udostępnienia dla Wykonawcy 1 pomieszczenia socjalnego w celach związanych z wykonywaniem zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Impel Security Polska sp. z o.o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 569215,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 382212,76

  • Oferta z najniższą ceną: 382212,76 / Oferta z najwyższą ceną: 533320,13

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.