Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-14
Komarów-Osada: Odbudowa drogi gminnej nr 110946L w miejscowości Kraczew od km 0+000 do km 0+355,00 wraz z wykonaniem włączenia do drogi powiatowej
Numer ogłoszenia: 43616 - 2011; data zamieszczenia: 14.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Komarów-Osada , Rynek 15, 22-435 Komarów-Osada, woj. lubelskie, tel. 084 6153102 w. 50, faks 084 6153185.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.komarowosada.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa drogi gminnej nr 110946L w miejscowości Kraczew od km 0+000 do km 0+355,00 wraz z wykonaniem włączenia do drogi powiatowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odbudowa drogi gminnej nr 110946L w miejscowości Kraczew od km 0+000 do km 0+355,00 wraz z wykonaniem włączenia do drogi powiatowej Zakres robót obejmuje Kosztorys ofertowy od km 0+000 do km 0+355 Roboty przygotowawcze słownik uzupełniający CPV 45112000-5 - usunięcie warstwy urodzajnej ziemi (humusu) za pomocą spycharek poza granice robót - m2 525 - mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy O 140 cm oraz zasypanie piaskiem dołów po karczowaniu pniaków i transport pniaków na odległość określoną przez inwestora - szt 1 - karczowanie krzaków - 0,2 ha Roboty ziemne słownik uzupełniający CPV 45111000-8 - roboty ziemne poprzeczne z przerzutem, przy głębokości wykopu do 3,0 m, grunt kat. III-IV - m3 130 - wykop koryta w gruncie kat. III-IV głębokości śr 0,25 m z wbudowaniem gruntu w pobocza -m2 160 - wykopy wykonane koparkami o pojemnnosci naczynia roboczego 0,6 m3 z transportem urobku w gruncie kat. III-IV - grunt wykonawcy - m3 54 - formowanie i zagęszczanie nasypów spycharkami przy wysokości nasypu do 3 m, - m3 224 Roboty nawierzchniowe słownik uzupełniający CPV 45233000-9 Podbudowa słownik uzupełniający CPV 45233000-9 - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod w-wy konstrukcyjne grunt kat. III-IV m2 1450 - wykonanie warstwy odsączającej z piasku grubości 10 cm po zagęszczeniu - m2 1450 - wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem (cement wg badań laboratoryjnych) wraz z pielęgnacją, Rm = 2,5 MPa, grubość po zagęszczeniu 10 cm oraz wykonanie warstwy z piasku do stabilizacji gruntu cementem - m2 1450 Nawierzchnia słownik uzupełniający CPV 45233000-9 - wykonanie nawierzchni z płyt żelbetowych pełnych nowych 300x100 grubości 15 cm z wypełnieniem szczelin między płytami betonem C-12/15(B-15) na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm - m2 1450 Uwaga w długość nawierzchni nie wlicza się szczelin z betonu między płytami Plantowanie poboczy skarp słownik uzupełniający CPV 45111000-8 - plantowanie (obrobienie na czysto) poboczy nasypów, grunt kat. III-IV - m2 532 - plantowanie (obrobienie na czysto) poboczy wykopów wykonanych mechanicznie grunt kat. III-IV - m2 24 Umocnienia słownik uzupełniający CPV 45111000-8 - ławy fundamentowe grubości 15 cm z betonu C-12/15(B-15) pod korytka żelbetowe - m3 24,3 - umocnienie rowu korytkami żelbetowymi na ławie betonowej i podsypce cementowo - piaskowej grubości 4 cm - 270 m - humusowanie z obsianiem poboczy trawą przy grubości humusu 5 cm - m2 284 Kosztorys nr II roboty w pasie drogi powiatowej Roboty ziemne słownik uzupełniający CPV 45111000-8 - wykop koryta w gruncie kat. III-IV głębokości śr 0,4 m z wbudowaniem gruntu w pobocza -m2 165 - formowanie i zagęszczanie nasypów spycharkami przy wysokości nasypu do 3 m, - m3 66 Roboty nawierzchniowe słownik uzupełniający CPV 45233000-9 Podbudowa słownik uzupełniający CPV 45233000-9 - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod w-wy konstrukcyjne grunt kat. III-IV m2 165 - wykonanie warstwy odsączającej z piasku grubości 10 cm po zagęszczeniu - m2 165 -wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem (cement wg badań laboratoryjnych) wraz z pielęgnacją, Rm = 2,5 MPa, grubość po zagęszczeniu 10 cm oraz wykonanie warstwy z piasku do stabilizacji gruntu cementem - m2 165 Nawierzchnia słownik uzupełniający CPV 45233000-9 -wykonanie nawierzchni z płyt żelbetowych pełnych nowych 300x100 grubości 15 cm z wypełnieniem szczelin między płytami betonem B-15 na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm - m2 165 Uwaga w długość nawierzchni nie wlicza się szczelin z betonu między płytami Plantowanie poboczy skarp słownik uzupełniający CPV 45111000-8 -plantowanie (obrobienie na czysto) poboczy nasypów, grunt kat. III-IV - m2 30 -plantowanie (obrobienie na czysto) poboczy wykopów wykonanych mechanicznie grunt kat. III-IV - m2 30 Umocnienia słownik uzupełniający CPV 45111000-8 -humusowanie z obsianiem poboczy trawą przy grubości humusu 5 cm - m2 60 Należy złożyć dwa kosztorysy oddzielne, natomiast w formularzu ofertowym należy podać kwotę za całość zamówienia Wykonawca przed złożeniem oferty winem zapoznać się z terenem. Szczegółowe warunki wykonania i odbioru robót zawierają specyfikacje techniczne.(SST) Do wykonania zamówienia należy użyć płyt nowych o wymiarach 300x100 grubość 15 cm Droga musi posiadać szerokość utwardzenia płytami 4 m..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa art. 67 ust. 1, pkt. 6 Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r Nr 113 , poz. 759 z póź. zm). Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunku i należy złożyć dokumenty wymienione w SIWZ w rozdziale VI pkt 2.1 Ocena spełnienia warunku według formuły spełnia lub nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane podobne pod względem zakresu i charakteru z przedmiotem zamówienia . Zamawiający uzna za spełnienie warunku: wykonanie co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie dróg o nawierzchni z płyt żelbetowych o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 złotych (słownie: dwieście tysięcy złotych) każda. Ocena spełnienia warunku według formuły spełnia lub nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie będzie oceniał tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Kierownik budowy posiadający wykształcenie techniczne z uprawnieniami bez ograniczeń o specjalności drogowej. Uprawnienia nie mogą w swojej treści zawierać jakichkolwiek ograniczeń Ocena spełnienia warunku według formuły spełnia lub nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 300.000,00 złotych na czas trwania umowy. Do polisy należy dołączyć dowód opłaty ubezpieczenia Ocena spełnienia warunku według formuły spełnia lub nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący zał. Nr 1 do siwz 2. Wypełniony kosztorys ofertowy stanowiący załącznik Nr 2 do SIWZ, który jest podstawą do sporządzenia ceny oferty. W tym postępowaniu obowiązuje cena kosztorysowa. Zamawiający zawrze umowę z wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą cenę na podstawie ceny kosztorysowej. Uwaga: Do oferty należy dołączyć wypełniony kosztorys załączony do specyfikacji. Zamawiający nie dopuszcza innej formy sporządzenia kosztorysu. 3. Oświadczenie z art. 36 ustawy Pzp stanowiące załącznik Nr 9 do SIWZ. Wymagana forma oryginał 4. Pełnomocnictwo, jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy. Wymagana forma dokumentu oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie. 5. W przypadku prowadzenia działalności w formie spółki cywilnej, gdy jest więcej niż jeden przedsiębiorca (wspólnik) należy do oferty załączyć umowę spółki poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wszystkich wspólników. Warunek ten nie ma zastosowania w odniesieniu do spółek jawnych w przypadku załączenia do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru Krajowego Rejestru Sądowego, jeżeli ujawniono w nim wspólników spółki 6. W przypadku załączenia do oferty innych materiałów niż wymagane przez Zamawiającego (np. materiałów reklamowych, informacyjnych) pożądane jest, aby stanowiły one odrębną część nie złączoną z ofertą w sposób trwały. Dokumenty te nie będą podlegały ocenie przez Zamawiającego. 7. Wszystkie złożone dokumenty przedkładane do oferty a sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Obowiązuje w niniejszym postępowania wersja w języku polskim 8. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty w zakresie objętym art. 25 ust. 1 Pzp, zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 9. Zamawiający może wezwać w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. 10. W przypadku odstąpienia od umowy przez Wykonawcę, Wykonawca, zobowiązany jest do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu w wysokości 20 % wynagrodzenia umownego. 11. Objęte umową zadanie dotowane jest ze środków budżetu państwa i w przypadku wszelkich uchybień i opóźnień mogących mieć wpływ na przyznane Zamawiającemu dofinansowanie zadania powstałe z winy Wykonawcy robót budowlanych, obciążać będą Wykonawcę do wysokości poniesionych strat tj: do wysokości przyznanego dofinansowania. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo rozwiązania zawartej umowy w przypadku nie pozyskania środków finansowych na realizację projektu w formie dotacji na objęte zamówieniem (umową) zadanie, bez konsekwencji prawnych dla każdej ze stron. 13. W przypadku nie dotrzymania terminu realizacji zadania określonego w § 4, projektu umowy Wykonawcy, zostanie wypłacone wynagrodzenie w wysokości pomniejszonej o kwotę nieotrzymanej dotacji. Wypłacone będzie wynagrodzenie w kwocie zabezpieczonej w budżecie gminy na przedmiotową inwestycję w zakresie środków własnych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian do umowy w następującym zakresie a) W przypadku regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy b) W przypadku gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana osób upoważnionych do dokonywania czynności lub zmiana danych teleadresowych określonych w niniejszej umowie c) W przypadku zamiany przez Wykonawcę formy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) W przypadku wyrażenia zgody przez Zamawiającego na przedłużenie terminu wykonania zamówienia na skutek zaistnienia okoliczności, niezawinionych przez Wykonawcę e) innych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy f) zmiany kwoty wynagrodzenia za przedmiot zamówienia g) zmiany formy płatności za przedmiot zamówienia h) zmiany zakresu robót objętych zamówieniem i) zmiany treści umowy dopuszczone w punkcie 1 lit a,b,c,d,e,f,g,h nie mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komarowosada.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Komarów-Osada
ul. Rynek 15, 22-435 Komarów-Osada
I piętro pokój nr 13.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2011 godzina 09:10, miejsce: Urząd Gminy Komarów-Osada ul. Rynek 15, 22-435 Komarów-Osada I piętro pokój nr 6 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI KOMARÓW-OSADA
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO Z OPROGRAMOWANIEM W RAMACH PROJEKTU "ROZWÓJ ELEKTRONICZNYCH USŁUG PUBLICZNYCH I SYSTEMÓW INFORMACJI PRZESTRZENNEJ W GMINACH SUBREGIONU CHEŁMSKO-ZAMOJSKIEGO
- Utworzenie przedszkola ze żłobkiem w gminie Komarów-Osada - ETAP I
więcej: przetargi KOMARÓW-OSADA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal i korytarza w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33 (2)
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Remont schodów w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
- Poprawa stanu technicznego infrastruktury drogowej na terenie Gminy Nowy Żmigród w miejscowościach Makowiska, Brzezowa, Toki, Mytarka, Desznica, Nowy Żmigród
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.