eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa oprogramowania na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-26

Łódź: Dostawa oprogramowania na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
Numer ogłoszenia: 43616 - 2015; data zamieszczenia: 26.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi , ul. Wojska Polskiego 121, 91-726 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2547408, centrala 2547598, faks 42 2547418.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oprogramowania na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamowienia sklada sie: Czesc 1. Dostawa aktualizacji Licencji w ilosci 500 stanowisk na oprogramowanie: Eset Endpoint Antivirus Nod32 Suite. Zamawiajacy nie wymaga dostarczenia nosnika instalacyjnego, a jedynie dokumentu poswiadczajacego legalnosc uzytkowanej licencji oraz odnosnik do pobrania oprogramowania. W niniejszym postepowaniu wymog dostarczenia aktualizacji oprogramowania opiera sie na kontynuacji licencji obecnie wykorzystywanych przez Zamawiajacego pakietow oprogramowania. Zamawiajacy obecnie wykorzystuje Eset Endpoint Antivirus Nod32 Suite z abonamentem rocznym. Za rownowazny Zamawiajacy uwaza produkt aktualizujacy posiadane oprogramowanie uzytkowanego przez Zamawiajacego do programu antywirusowego powyzej wskazanego. Zamawiajacy dopuszcza skladanie ofert zawierajacych techniczne i funkcjonalne rozwiazania rownowazne, ale tylko wylacznie wtedy, gdy Wykonawca zaproponuje produkty, ktorego wszystkie parametry techniczne, funkcjonalne beda takie same lub lepsze jak wskazane przez Zamawiajacego w SIWZ. Brak takiej zgodnosci oznacza, ze proponowane oprogramowanie nie spelnia okreslonych wymagań Zamawiajacego. Pod wzgledem formalnoprawnym jest to niezgodnosc oferty z trescia siwz, co zgodnie z zapisem art. 89 ust. 1 pkt. 2 Pzp skutkuje obowiazkiem odrzucenia oferty. Rownowaznosc oznacza, ze warunki licencji nie sa gorsze niz licencja, ktorej dostarczenia zada Zamawiajacy. Nabycie licencji oprogramowania rownowaznego musi pozwolic na legalne uzywanie posiadanych licencji oprogramowania. Wykonawca, ktory zaoferuje produkt rownowazny musi udowodnic spelnienie warunkow opisanych powyzej. W tym celu Wykonawca zlozy wraz z oferta: -pelne postanowienia licencji oprogramowania rownowaznego, -wykaz pelnej funkcjonalnosci oprogramowania rownowaznego. W przypadku, gdy zaoferowane rozwiazanie rownowazne nie bedzie wlasciwie wspoldzialac z dokumentami utworzonymi przez Zamawiajacego, przy uzyciu obecnie posiadanych wersji oprogramowania lub spowoduje zaklocenia w funkcjonowaniu pracy srodowiska sprzetowo-programowego u Zamawiajacego, Wykonawca pokryje wszystkie koszty zwiazane z przywroceniem i sprawnym dzialaniem infrastruktury sprzetowoprogramowej Zamawiajacego oraz na wlasny koszt dokona niezbednych modyfikacji przywracajacych wlasciwe dzialanie srodowiska sprzetowo-programowego Zamawiajacego rowniez po odinstalowaniu oprogramowania rownowaznego. Czesc 2. Dostawa aplikacji do zdalnej kontroli i zdalnego wspoldzielenia pulpitu Zamawiajacy wymaga dostarczenia licencji na 1 rok na oprogramowanie zgodne z wymaganiami okreslonymi ponizej. Zamawiajacy nie wymaga dostarczenia nosnika instalacyjnego, a jedynie dokumentu poswiadczajacego legalnosc uzytkowanej licencji oraz odnosnik do pobrania oprogramowania. Zamawiajacy wymaga, aby dostarczone oprogramowanie spelnialo nastepujace funkcje: Ogolny opis funkcji: 1.zdalne zarzadzanie komputerami, 2.zdalna pomoc techniczna i zdalny dostep, 3.mozliwosc pracy zespolowej, meetingu i prezentacji online, 4.bezproblemowe uzytkowanie poprzez zapory ogniowe, 5.obsluga wieloplatformowa dostepna dla systemow: Windows, Mac, Linux, iOS, Android, Windows Phone i BlackBerry, 6.mozliwosc personalizowania instalatora, 7.dostepnosc w wielu jezykach, 8.konto aplikacji z lista komputerow i kontaktow (status online, czat, powiadomienia), 9.nieograniczona liczba obslugiwanych stanowisk roboczych umozliwiajacych uruchomienie sesji zdalnego sterowania lub udzial w meetingu, 10.minimum jedno licencjonowane stanowisko zarzadzajace umozliwiajace jednoczesne uruchomienie sesji zdalnego sterowania lub udzial w meetingu, 11.zarzadzanie uzytkownikami z jednego miejsca, 12.praca wielokanalowa dla zapewnienia wysokiej wydajnosci. Funkcje wspomagajace zdalne sterowanie 1.zdalne zarzadzanie nienadzorowanymi komputerami i serwerami, 2.Wake-on-LAN, 3.mozliwosc przesylania plikow, 4.zdalne drukowanie i VPN, 5.obsluga urzadzeń mobilnych, 6.instalacja w systemach operacyjnych serwerow, 7.nieograniczona liczba hostow, 8.kolejka zadań serwisowych z kodami sesji, 9.raporty polaczeń, 10.posiada mozliwosc uruchamiania w trybie bez instalacji (Portable) i polaczenia przez przegladarke. Funkcje umozliwiajace udzial w meetingach 1.planowane i spontaniczne meetingi, 2.komunikacja i wspolpraca - wideo, polaczenia konferencyjne, VoIP, czat, 3.schowek plikow do wspoldzielenia plikow, 4.integracja z programem Outlook, 5.funkcja zezwalajaca na zdalne sterowanie w trakcie meetingu, 6.rejestrowanie meetingow, 7.minimum 25 jednoczesnych uczestnikow meetingu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.76.00.00-3, 48.21.93.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta musi zawierać: 1.Stronę Tytułową - zgodnie z Formularzem Nr 1. 2.Formularz Oferty - wypełniony zgodnie z Formularzem Nr 2. 3.dokument potwierdzający uprawnienia osoby/osób podpisujących ofertę do reprezentacji oraz Pełnomocnictwo /Pełnomocnictwa dla osoby/ osób podpisujących ofertę (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem), jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika. 4.Dokumenty i oświadczenia określone w pkt 8 SIWZ - Formularze nr 3, 4, 7. 5.Formularz cenowy - formularz nr 8. 6.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w formie ory-ginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem) - np. wypełniony Formularz Nr 6. 7.W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców należy załączyć wypełniony - Formularz Nr 5

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin realizacji zamówienia - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony ustalają, iż przez zmiany istotne Umowy przyznające prawo do jej zmiany rozumieją: a. zmiana terminów realizacji dostaw nie powodująca zmiany zakresu przedmiotu zamówienia, a spowodowana okolicznościami leżącymi po stronie Akademii lub okolicznościami niezależnymi od Akademii jak i od Wykonawcy; b. zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania Umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany. Prawo zmiany nie obejmuje zmiany Umowy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług. c. zmiana jakości lub innych parametrów urządzeń zaoferowanych w ofercie, przy czym zmiana taka może być spowodowana: - niedostępnością na rynku urządzeń wskazanych w ofercie wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofaniem z rynku tych urządzeń; - pojawieniem się na rynku urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy, - pojawieniem się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie. 2. Zmiany, o których mowa powyżej muszą zostać udokumentowane. Pismo (wniosek) dotyczące ww. zmian wraz z uzasadnieniem, strona występująca z wnioskiem zobowiązana jest złożyć drugiej stronie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.asp.lodz.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2015 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, Łódź 91-726, ul. Wojska Polskiego 121, kancelaria, V piętro pok. 501..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i jego znaczeniem: 1 cena - 90% 2. termin realizacji zamówienia - 10%. Sposób oceny ofert. Ocena ofert w zakresie podstawowego kryterium zostanie dokonana według następujących zasad: 1) cena 90% a. Zamawiający przy obliczaniu tego kryterium będzie brał pod uwagę całkowitą cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. b. W zakresie kryterium cena oferta może uzyskać 90 punktów. c. Oferta z ceną najniższą otrzyma 90 pkt. d. Punktacja ceny kolejnych ofert odbędzie się zgodnie z formułą PC=Cmin / C x 90 gdzie PC - ocena punktowa danej oferty za cenę, Cmin - minimalna zaoferowana przez wykonawców cena, C - cena z danej oferty. e. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2) Termin realizacji zamówienia. Zamawiający określa, iż zamówienie wykonane musi być w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy. Oferta nie może wskazywać terminu dłuższego niż 14 dni od dnia zawarcia umowy. Jeśli oferent zaznaczy w ofercie termin dłuższy, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. Wykonawca zobowiązany jest wskazać termin wykonania zamówienia w postaci ilości pełnych dni od dnia zawarcia umowy. Wskazanie niepełnego dnia terminu wykonania zamówienia będzie skutkowało przyznaniem punktów jak za pełny kolejny dzień, np. zaoferowanie terminu wynoszącego 6,5 dnia skutkować będzie przyznaniem punktów jak za 7-dniowy termin. Za każdy dzień krótszego terminu od 14 dni oferent otrzyma 1 pkt. A zatem jeśli oferent zaoferuje wykonanie zamówienia w terminie: 14 dni- nie uzyska punktu, 13 dni - uzyska 1 punkt, 12 dni - uzyska 2 punkty, 11 dni - uzyska 3 punkty, 10 dni - uzyska 4 punkty, 9 dni - uzyska 5 punktów, 8 dni - uzyska 6 punktów, 7 dni - uzyska 7 punktów. Maksymalnie wykonawca uzyskać może 7 punktów. Zamawiający wskazuje, iż realny najkrótszy termin wykonania zamówienia wynosi 7 dni. Jeśli wykonawca zaznaczy w ofercie termin krótszy od 7 dni uzyska maksymalną liczbę punktów, tj. 7 punkty. Punktacja ofert odbędzie się zgodnie z formułą: Pt = T oferty/T max x 10 gdzie: Pt - ocena punktowa danej oferty za termin realizacji zamówienia Tmax - maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów, tj. 7 punktów. T oferty - punkty uzyskane za zaoferowany termin realizacji zamówienia Po przeliczeniu, w zakresie kryterium termin realizacji zamówienia oferta może uzyskać maksymalnie 10 punktów oceny punktowej. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru. Punkty uzyskane w poszczególnych kryteriach podlegają zsumowaniu. Punkty zostaną obliczone w zaokrągleniu do drugiego miejsca po przecinku. Oferta, która uzyska najwyższą sumę punktów (P) stanowić będzie ofertę najkorzystniejszą. Ostateczną liczbę punktów (P) każdej z ocenianych ofert stanowić będzie suma punktów przyznanych w obu kryteriach: Cena i termin realizacji zamówienia zgodnie ze wzorem P = PC + Pt gdzie: P -łączna ocena punktowa PC - Ocena punktowa za kryterium cena Pt - ocena punktowa za kryterium termin realizacji zamówienia...

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa aktualizacji Licencji w ilosci 500 stanowisk na oprogramowanie: Eset Endpoint Antivirus Nod32 Suite..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiajacy nie wymaga dostarczenia nosnika instalacyjnego, a jedynie dokumentu poswiadczajacego legalnosc uzytkowanej licencji oraz odnosnik do pobrania oprogramowania. W niniejszym postepowaniu wymog dostarczenia aktualizacji oprogramowania opiera sie na kontynuacji licencji obecnie wykorzystywanych przez Zamawiajacego pakietow oprogramowania. Zamawiajacy obecnie wykorzystuje Eset Endpoint Antivirus Nod32 Suite z abonamentem rocznym. Za rownowazny Zamawiajacy uwaza produkt aktualizujacy posiadane oprogramowanie uzytkowanego przez Zamawiajacego do programu antywirusowego powyzej wskazanego. Zamawiajacy dopuszcza skladanie ofert zawierajacych techniczne i funkcjonalne rozwiazania rownowazne, ale tylko wylacznie wtedy, gdy Wykonawca zaproponuje produkty, ktorego wszystkie parametry techniczne, funkcjonalne beda takie same lub lepsze jak wskazane przez Zamawiajacego w SIWZ. Brak takiej zgodnosci oznacza, ze proponowane oprogramowanie nie spelnia okreslonych wymagań Zamawiajacego. Pod wzgledem formalnoprawnym jest to niezgodnosc oferty z trescia siwz, co zgodnie z zapisem art. 89 ust. 1 pkt. 2 Pzp skutkuje obowiazkiem odrzucenia oferty. Rownowaznosc oznacza, ze warunki licencji nie sa gorsze niz licencja, ktorej dostarczenia zada Zamawiajacy. Nabycie licencji oprogramowania rownowaznego musi pozwolic na legalne uzywanie posiadanych licencji oprogramowania. Wykonawca, ktory zaoferuje produkt rownowazny musi udowodnic spelnienie warunkow opisanych powyzej. W tym celu Wykonawca zlozy wraz z oferta: -pelne postanowienia licencji oprogramowania rownowaznego, -wykaz pelnej funkcjonalnosci oprogramowania rownowaznego. W przypadku, gdy zaoferowane rozwiazanie rownowazne nie bedzie wlasciwie wspoldzialac z dokumentami utworzonymi przez Zamawiajacego, przy uzyciu obecnie posiadanych wersji oprogramowania lub spowoduje zaklocenia w funkcjonowaniu pracy srodowiska sprzetowo-programowego u Zamawiajacego, Wykonawca pokryje wszystkie koszty zwiazane z przywroceniem i sprawnym dzialaniem infrastruktury sprzetowoprogramowej Zamawiajacego oraz na wlasny koszt dokona niezbednych modyfikacji przywracajacych wlasciwe dzialanie srodowiska sprzetowo-programowego Zamawiajacego rowniez po odinstalowaniu oprogramowania rownowaznego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.75.60.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa aplikacji do zdalnej kontroli i zdalnego wspoldzielenia pulpitu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aplikacji do zdalnej kontroli i zdalnego wspoldzielenia pulpitu. Zamawiajacy wymaga dostarczenia licencji na 1 rok na oprogramowanie zgodne z wymaganiami okreslonymi ponizej. Zamawiajacy nie wymaga dostarczenia nosnika instalacyjnego, a jedynie dokumentu poswiadczajacego legalnosc uzytkowanej licencji oraz odnosnik do pobrania oprogramowania. Zamawiajacy wymaga, aby dostarczone oprogramowanie spelnialo nastepujace funkcje: Ogolny opis funkcji: 1.zdalne zarzadzanie komputerami, 2.zdalna pomoc techniczna i zdalny dostep, 3.mozliwosc pracy zespolowej, meetingu i prezentacji online, 4.bezproblemowe uzytkowanie poprzez zapory ogniowe, 5.obsluga wieloplatformowa dostepna dla systemow: Windows, Mac, Linux, iOS, Android, Windows Phone i BlackBerry, 6.mozliwosc personalizowania instalatora, 7.dostepnosc w wielu jezykach, 8.konto aplikacji z lista komputerow i kontaktow (status online, czat, powiadomienia), 9.nieograniczona liczba obslugiwanych stanowisk roboczych umozliwiajacych uruchomienie sesji zdalnego sterowania lub udzial w meetingu, 10.minimum jedno licencjonowane stanowisko zarzadzajace umozliwiajace jednoczesne uruchomienie sesji zdalnego sterowania lub udzial w meetingu, 11.zarzadzanie uzytkownikami z jednego miejsca, 12.praca wielokanalowa dla zapewnienia wysokiej wydajnosci. Funkcje wspomagajace zdalne sterowanie 1.zdalne zarzadzanie nienadzorowanymi komputerami i serwerami, 2.Wake-on-LAN, 3.mozliwosc przesylania plikow, 4.zdalne drukowanie i VPN, 5.obsluga urzadzeń mobilnych, 6.instalacja w systemach operacyjnych serwerow, 7.nieograniczona liczba hostow, 8.kolejka zadań serwisowych z kodami sesji, 9.raporty polaczeń, 10.posiada mozliwosc uruchamiania w trybie bez instalacji (Portable) i polaczenia przez przegladarke. Funkcje umozliwiajace udzial w meetingach 1.planowane i spontaniczne meetingi, 2.komunikacja i wspolpraca - wideo, polaczenia konferencyjne, VoIP, czat, 3.schowek plikow do wspoldzielenia plikow, 4.integracja z programem Outlook, 5.funkcja zezwalajaca na zdalne sterowanie w trakcie meetingu, 6.rejestrowanie meetingow, 7.minimum 25 jednoczesnych uczestnikow meetingu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.21.93.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin realizacji zamówienia - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.