To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-23
Gnojnik: Eksploatacja oczyszczalni ścieków w Gnojniku
Numer ogłoszenia: 436168 - 2011; data zamieszczenia: 23.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 405690 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, Gnojnik 363, 32-864 Gnojnik, woj. małopolskie, tel. 14 6869600, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Eksploatacja oczyszczalni ścieków w Gnojniku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Eksploatacja oczyszczalni ścieków w Gnojniku Bieżąca eksploatacja oczyszczalni ścieków typu SBR w miejscowości Gnojnik. Zakres prac w ramach bieżącej eksploatacji obejmuje : - przyjęcie ścieków surowych z kanalizacji ściekowej i dowożonych koncesjonowanym taborem asenizacyjnym na oczyszczalnię zgodnie z obowiązującymi przepisami, - mechaniczne i biologiczne oczyszczanie ścieków na udostępnionych do eksploatacji urządzeniach oczyszczalni zgodnie z instrukcją technologiczną i eksploatacyjną - bieżące utrzymanie zieleni niskiej w granicach ogrodzenia oczyszczalni i pompowni PG2, PG3, PG4, PG7. - wykonanie czynności konserwacji wszystkich urządzeń podlegających, a zwłaszcza; pomp, dmuchaw, zasuw, mieszadeł, sitopiaskownika, pionowego sita spiralnego, prasy filtracyjnej osadu, zgodnie z zaleceniami zawartymi w instrukcji obsługi - zapewnieniu środków chemicznych niezbędnych do prawidłowej eksploatacji taśmowej prasy filtracyjnej - zapewnienie niezbędnego nadzoru nad oczyszczalnią, pompowniami PG2, PG3, PG4, PG7, oraz nowo powstałymi pompowniami, przez osobę posiadającą odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia - wykonanie analiz fizyko chemicznych ścieków w zakresie przewidzianym w instrukcji eksploatacji, oraz pozwoleniu wodno - prawnym z częstotliwością raz na dwa miesiące - interpretacja wyników badań analitycznych ścieków surowych i oczyszczonych, oraz dokonywanie wymaganych regulacji i prób technologicznych, celem uzyskania najwyższego stopnia redukcji zanieczyszczeń. - prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej oczyszczalni (rejestr ilości ścieków dowożonych taborem asenizacyjnym, dziennik eksploatacji oczyszczalni, rejestr ewidencji ilościowej skratek, piasku i osadów ściekowych). zgodnie z art. 36 ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 roku (Dz.U. 2010 nr 185 poz. 1243.) - wywóz i unieszkodliwienie ustabilizowanego osadu odwodnionego o kodzie 19 08 05 zgodnie z obowiązującymi przepisami przy przyjęciu średniej ilości osadu 20 m3 na miesiąc na własny koszt i we własnym zakresie. - wywóz i unieszkodliwienie na własny koszt i we własnym zakresie skratek (kod 19 08 01), oraz piasku (kod 19 08 02) zgodnie z obowiązującymi przepisami przy przyjęciu 0,5 m3/m-c dla skratek i 0,25m3/m-c dla piasku. - sprawowanie nadzoru nad istniejącą siecią kanalizacyjną w tym eliminowanie przypadków niedrożności oraz przedostawania się wód opadowych do kanalizacji. - przedkładanie Zamawiającemu wykazu urządzeń kwalifikujących się do remontu z określeniem zakresu robót i przewidywanych kosztów prac remontowych - przygotowanie, nadzór, zabezpieczenie i wykonanie prac niebezpiecznych z użyciem własnego sprzętu zgodnie z obowiązującymi przepisami (Dz.U. Nr 21, poz. 73 z 1994r.; Dz.U. Nr 96, poz. 438 z 1993 r.; Dz.U. Nr 96, poz. 437 z 1993 r. z p. zm.) - współdziałanie z Zamawiającym we wszystkich sprawach związanych z eksploatacją, a zwłaszcza w opracowaniu planu remontów modernizacji, sprawozdawczości okresowej do opłat za korzystanie ze środowiska i realizacji zaleceń WIOŚ, PIP, PIS.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.48.10.00 - Eksploatacja zakładów oczyszczania ścieków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SURPAP S.C. Przedsiębiorstwo Obrotu Surowcami Wtórnymi, ul. Wyspiańskiego 3, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 397952,78 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 307152,00
Oferta z najniższą ceną: 307152,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2036880,00
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.