eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Renowacja elewacji wraz z izolacją fundamentów budynku C Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego przy al. Niepodległości 18 w Poznaniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-22

Poznań: Renowacja elewacji wraz z izolacją fundamentów budynku C Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego przy al. Niepodległości 18 w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 43615 - 2013; data zamieszczenia: 22.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu , Al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8541300, faks 061 8541204.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.uw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Renowacja elewacji wraz z izolacją fundamentów budynku C Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego przy al. Niepodległości 18 w Poznaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest renowacja elewacji wraz z izolacją fundamentów budynku C Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego przy al. Niepodległości 18 w Poznaniu 2.Zakres zadania obejmuje: 1)zewnętrzną izolację ścian fundamentowych 2)uzupełnienie ubytków murów i skucie odspojonych tynków 3)prace malarskie 4)renowacja detali architektonicznych 5)wykonanie obróbek blacharskich i ceramicznych 6)prace murarskie 7)prace ślusarskie 8)zabezpieczenie gzymsów przed ptakami 9)instalacje sanitarne - klimatyzacja centralna 3.Przedmiot zamówienia, został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót, które stanowią zał. do SIWZ. 4.Z zakresu prac wyłączone zostaje zadanie obejmujące wykonanie wewnętrznej izolacji pionowej. 5.Ostateczną kolorystykę elewacji, detali architektonicznych należy ustalić z Miejskim Konserwatorem Zabytków w odniesieniu do wyników badań stratygraficznych oraz projektu architektonicznego. 6.W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń, zniszczeń, Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia na własny koszt. 7. Wykonawca po zamontowaniu urządzeń klimatyzacyjnych jest zobowiązany do ich zabezpieczenia przed uszkodzeniem podczas prowadzenia prac renowacji elewacji. 8.Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji na wykonane prace oraz na użyte podczas realizacji prac wyroby na okres min. 60 miesięcy, liczonej od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 9.Wszystkie użyte do realizacji zamówienia wyroby muszą być pełnowartościowe oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą. 10.Wszystkie nazwy własne materiałów, itp. użyte w dokumentach wymienionych w pkt 3, należy traktować jako propozycję Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, które pod względem estetycznym, wytrzymałościowym, parametrów technicznych, itp. muszą spełniać wymagania zaproponowane przez Zamawiającego. 11.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały itp. spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 12.Wykonawca określi w formularzu ofertowym, części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. 13.Wymagany zakres robót Wykonawca winien zrealizować z należytą starannością, zgodnie z wymaganiami Polskich Norm, przepisami Prawa budowlanego, bhp, ppoż., oraz zasadami sztuki budowlanej. 14.Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia terenu robót, aby prowadzone prace nie stanowiły zagrożenia dla osób przebywających w otoczeniu budynku. 15.Wykonawca w przypadku zaistnienia konieczności zajęcia pasa drogowego, we własnym zakresie dokona niezbędnych zgłoszeń i pokryje koszty związane z zajęciem pasa drogowego. 16.Wykonawca na własny koszt po przeprowadzonych pracach wywiezie i zutylizuje gruz oraz śmieci. 17.Zalecane jest dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu umowy, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z Panem Zbigniewem Bocheńskim 698-889-444. 18.Przed rozpoczęciem prac Wykonawca przekaże Zamawiającemu listę pracowników wykonujących przedmiot umowy. 19.Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy, przedstawi do akceptacji Zamawiającego szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji prac uwzględniający przede wszystkim wykonanie w pierwszym etapie instalacji klimatyzacji centralnej. 20.Odłączenie dotychczas istniejącej instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych może nastąpić po zamontowaniu i uruchomieniu nowych urządzeń lub po uzyskaniu zgody Zamawiającego. 21.Wykonawca zobowiązany jest w zakresie zdemontowanych urządzeń klimatyzacyjnych do ich utylizacji za wyjątkiem urządzeń, które zgodnie z obowiązującym prawem nadają się do dalszego użytkowania. Urządzenia nadające się do dalszego użytkowania pozostają własnością Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego utylizację urządzeń. 22.W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego przeglądu urządzeń klimatyzacyjnych zamontowanych w ramach niniejszej umowy z częstotliwością i zakresem zgodnym z zaleceniami producenta ale nie mniej niż 2 razy w ciągu roku tj. w terminie do dnia 30 kwietnia i do dnia 30 września danego roku z zastrzeżeniem iż pierwszy przegląd urządzeń zostanie dokonany do dnia 30 kwietnia 2014 r. po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. 23.Prace będą wykonywane w obiekcie czynnym tzn. wejście do budynku C będzie użytkowane przez pracowników i klientów Urzędu. W celu zachowania bezpieczeństwa, Wykonawca zobowiązany będzie do odpowiedniego zabezpieczenia otoczenia budynku i zadaszenia wejścia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 50.000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda wykazania się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwóch robót: jednej, w której renowacja elewacji wykonana została za kwotę nie mniejszą niż 1.500.000,00 zł brutto oraz drugiej roboty, w której renowacja elewacji w budynkach objętych ochroną Konserwatora Zabytków wykonana została na kwotę nie mniejszą niż 1.500.000,00 zł brutto.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda dysponowania co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej/ogólnobudowlanej i posiadający zaświadczenie od konserwatora o nadzorowaniu robót przy budynku objętym ochroną Konserwatora Zabytków oraz 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji sanitarnych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający żąda wykazania się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwóch robót: jednej, w której renowacja elewacji wykonana została za kwotę nie mniejszą niż 1.500.000,00 zł brutto oraz drugiej roboty, w której renowacja elewacji w budynkach objętych ochroną Konserwatora Zabytków wykonana została na kwotę nie mniejszą niż 1.500.000,00 zł brutto. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie o którym mowa powyżej zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o których mowa powyżej.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

kosztorys ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy, jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego albo nie można było ich przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku sporządzony zostanie stosowny aneks do umowy. Warunki zmiany umowy zostaną ustalone pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 2.W szczególności dopuszczalna będzie zmiana umowy dotycząca: 1) zmiany świadczenia Wykonawcy polegającej na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia, 2) wydłużenie terminu wykonania umowy z powodu siły wyższej, 3) zmiany terminu płatności z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego, 4) zmiany zakresu prac poszczególnych etapów określonych w harmonogramie oraz związane z tym przesunięcie wysokości płatności w poszczególnych etapach. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 4. Zmiana umowy, o której mowa w pkt 2, następuje na pisemny wniosek strony umowy, zawierający wykazanie okoliczności umożliwiających dokonanie zmiany, to jest wskazanie przedmiotu i zakresu zmiany, uzasadnienie zmiany, wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.uw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, al. Niepodległości 16/18, w pokoju 456, budynek A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2013 godzina 10:00, miejsce: w Sekretariacie Biura Organizacyjno - Administracyjnego Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, al. Niepodległości 16/18 Poznań, pokój nr 373 budynek A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.