eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Męcinka › PROJEKT ODPROWADZENIA ŚCIEKÓW DLA MIEJSCOWOŚCI SICHÓW, SICHÓWEK, SŁUP, CHROŚLICE W GMINIE MĘCINKA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-22

POZYCJA 43594

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Męcinka: PROJEKT ODPROWADZENIA ŚCIEKÓW DLA MIEJSCOWOŚCI SICHÓW, SICHÓWEK, SŁUP, CHROŚLICE W GMINIE MĘCINKA Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Męcinka, do kontaktów: ZELENT JOANNA, Męcinka 11, 59-424 Męcinka, woj. dolnośląskie, tel. 076 8708623 w. 16, fax 076 8708624, e-mail: zasia@vp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): bip.mecinka.dolnyslask.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PROJEKT ODPROWADZENIA ŚCIEKÓW DLA MIEJSCOWOŚCI SICHÓW, SICHÓWEK, SŁUP, CHROŚLICE W GMINIE MĘCINKA. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 74. Główne miejsce świadczenia usług: GMINA MĘCINKA. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: DOKUMENTACJA PROJEKTOWO - WYKONAWCZA : 1. ODPROWADZENIE ŚCIEKÓW ZE WSI SICHÓW, SICHÓWEK, CHROŚLICE DO SIECI KANALIZACYJNEJ WSI MĘCINKA 2. ODPROWADZENIE ŚCIEKÓW ZE WSI SŁUP DO SIECI KANALIZACYJNEJ WSI MĘCINKA POPRZEZ SIEĆ KANALIZACYJNĄ WSI CHROŚLICE ( sieci główne grawitacyjne, sieci główne tłoczne, rurociągi tranzytowe, pompownie ścieków, przyłącza zakończone studzienkami) a) analiza warunków gruntowo-wodnych; b) dokumentacja niezbędna do uzyskania pozwolenia na budowę; c) dokumentacja niezbędna do wyboru wykonawcy robót w trybie ustawy - prawo zamówień publicznych, w tym : - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót; - dokumentacja projektowa; - kosztorys inwestorski i przedmiary robót 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca złoży następujące dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań Zamawiającego: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 2)wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; 3)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 4)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 5)polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.20 - Usługi projektowania rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.22.00 - Usługi projektowania rurociągów Oryginalny kod CPV: 74.23.32.00 - Geotechniczne usługi inżynieryjne Kod CPV wg słownika 2008: 71.33.20.00 - Geotechniczne usługi inżynieryjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia : 1. analiza warunków gruntowo-wodnych; 2. projekt budowlany i wykonawczy ze wszystkimi uzgodnieniami, wymaganymi opiniami, opracowaniami, operatami; 3. dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - w rozumieniu przepisów rozporządzenia z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót - z podziałem na etapy realizacji; 4.kosztorys inwestorski oraz przedmiary robót - z podziałem na etapy realizacji; 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 01.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający wymogi określone w art. 22 ustawy - prawo zamówień publicznych, w tym wykonawcy, którzy: 1) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia min. jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia; 2) dysponują osobami z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi wymaganymi przepisami ustawy-prawo budowlane oraz spełniające wymogi ustawy o właściwych samorządach zawodowych; 3) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: W imieniu Zamawiającego oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w/g postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokona Komisja Przetargowa. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dostarczy : 1) dokumenty określone w par.1 pkt. 1 ppkt. 2, par.1 pkt.2 ppkt. 2,5 i 6, par. 1 pkt. 3 ppkt. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy ( Dz.U.Nr 87 poz. 605 ); 2) oświadczenia i informacje określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.mecinka.dolnyslask.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.09.2006, godzina 11:30, Urząd Gminy w Męcince - sala narad.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Fundusz Spójności, Regionalny Program Operacyjny i Zintegrowany Program Wojewódzki 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.