eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sędziszów › Przebudowa odcinków dróg i ulic na terenie miasta i gminy Sędziszów w 2008r. na powierzchni 26415,1m2 warstwa ścieralna bitumiczna, 1 238,6m2 nawierzchnia z płyt betonowych ażurowych i 84m2 chodnik z kostki betonowej gr. 8cm

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-04

Sędziszów: Przebudowa odcinków dróg i ulic na terenie miasta i gminy Sędziszów w 2008r. na powierzchni 26415,1m2 warstwa ścieralna bitumiczna, 1 238,6m2 nawierzchnia z płyt betonowych ażurowych i 84m2 chodnik z kostki betonowej gr. 8cm
Numer ogłoszenia: 43590 - 2008; data zamieszczenia: 04.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Sędziszowa, ul. Dworcowa 20, 28-340 Sędziszów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3811127, fax 041 3811131.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sedziszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa odcinków dróg i ulic na terenie miasta i gminy Sędziszów w 2008r. na powierzchni 26415,1m2 warstwa ścieralna bitumiczna, 1 238,6m2 nawierzchnia z płyt betonowych ażurowych i 84m2 chodnik z kostki betonowej gr. 8cm.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa odcinków dróg i ulic na terenie miasta i gminy Sędziszów w 2008r. na powierzchni 26415,1m2 warstwa ścieralna bitumiczna, 1 238,6m2 nawierzchnia z płyt betonowych ażurowych i 84m2 chodnik z kostki betonowej gr. 8cm w skład którego wchodzą: 1.przebudowa drogi Mierzyn-Piołunka dł. 310m, naw. bit. - 1280 m2 2.przebudowa drogi Aleksandrów p.wieś str.wsch. 170m, naw. bit. - 595 m2 3.przebudowa drogi Zagaje p. wieś dł. 200m, naw. bit. - 800m2 4.przebudowa dr. wew. Łowinia kier.Baniak dł. 200m, naw. bit. - 815m2 5.przebudowa dr wew. Kozendrów dł. 230m, naw. bit. - 690m2 6.przebudowa drogi wew. Pawłowice str. lewa od dr. pow. Pawłowice-Łowinia-Kucaków dł. 214m, naw. bit. - 642m2 7.przebudowa ul. Partyzantów dł.192m, naw. bit. - 1 146,1m2 8.przebudowa ul. Cichej dł. 205m, naw. bit. - 548,6m2 9.przebudowa dr. wew. Sosnowiec przy gosp. P. Jupowicza dł.25m, naw. bit. - 79,5m2 10.przebudowa parkingu przy bl. nr 12 Os. Na Skarpie, pow. naw. bitum. - 601,36m2 11.przebudowa nawierzchni uliczki dojazdowej przy garażach za bl. 14,15,16, Os. Na Skarpie dł.102m, naw. bit. - 694,25m2 12.przebudowa Parkingu przy Przedszkolu, Os. Na Skarpie, naw. z el. bet. ażurowych - 257,6m2 13.przebudowa ul. Batalionów Chłopskich,dł.50m, naw. z płyt bet. ażur.- 160m2 14.przebudowa parkingu przy bl. Nr 20, Os. Sady, naw. bit. - 331,39m2 15.przebudowa parkingu przy bl. Nr 7, Os. Sady, naw. z el. bet. ażurowych - 625m2 16.przebudowa parkingu przy bloku Nr 10 i 11, os. Sady, naw. z el bet. ażurowych. - 196m2 17.przebudowa dr. osiedlowej i parkingu przed blokiem Nr 21, Os. Sady, naw. bit. - 944m2 18.przebudowa ul. Wyszyńskiego dł.144m, naw. bit. - 1057,90m2 19.przebudowa dr. Piła kier. ul. Majowa, dł. 200m, naw. bit. - 730m2 20.przebudowa dr. wew. Gniewięcin, dł. 329m, naw. bit. - 1316m2 21.przebudowa dr. Gniewięcin-Sielec, dł. 222m, naw. bit. - 888m2 22.przebudowa dr. wew. Krzelów kier. Zabroń dł.103m, naw. bit. - 320m2 23.przebudowa dr. Tarnawa-Marianów, dł. 350m, naw. bit. - 1750m2 24.przebudowa drogi Mstyczów-Lipie-Klimontów kier. P. Rokicki dł.280m, naw. bit. - 1180m2 25.przebudowa dr. wew. Przełaj kier. Rylski dł.100m, naw. bit. - 412,5m2 26.przebudowa dr. wew. Przełaj Podlesie kier. Hajdas dł.162m, naw. bit. - 495m2 27.przebudowa dr. Klimontówek-Klimontów str. wsch. dł.176m, naw. bit. - 704m2 28.przebudowa dr. Klimontówek str. zach. dł.247m, naw. bit. - 988m2 29.przebudowa dr. Jeżów-Klimontów-Lipie dł.100m, naw. bit. - 400m2 30.przebudowa dr. Podsadek kier. Jasiówka dł.204m, naw. bit. - 939,4m2 31.przebudowa dr. gminnej Pawłowice-Boleścice-Wojciechowice, od szkoły dł.472m, naw. bit. - 2360m2 32.przebudowa dr. gminnej Pawłowice-Boleścice-Wojciechowice (nawierzchnia na moście)dł.31m, naw. bit. - 189,1m2 33.przebudowa dr. Grązów-Zapusta-Boleścice dł.200m, naw. bit. - 800m2 34.przebudowa dr. Zielonki-Sielec dł.200m, naw. bit. - 816m2 35.przebudowa placu przy Strażnicy OSP Borszowice, pow. naw. bit. - 352m2 36.przebudowa drogi wew. Mstyczów dł. 500m, naw. bit. - 1550m2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 10 000,00zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełnić niżej wymienione warunki: 1. Wypełnić druk OFERTA, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. Zał. Nr 1 -udzielić co najmniej 3 letniej gwarancji, -wskazać części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia należy stosować wyroby budowlane dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2007 r. Nr 156, poz. 1118 tekst jednolity z późniejszymi zmianami). Dokumenty potwierdzające(atesty, badania masy bitumicznej, świadectwa jakości) przekazać przed odbiorem końcowym. 2. Wypełnić formularz Kosztorys ofertowy- Zał. Nr 2 . 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art.22.1 Ustawy Pzp tj: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych); Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do załączenia do oferty umowy regulującej współpracę tych podmiotów. 2)dokumenty stwierdzające, że osoby personelu kierowniczego, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia(uprawnienia budowlane, aktualne zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty muszą być złożone przez co najmniej jeden podmiot, 3)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów w/w, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, informacja musi być złożona przez każdy podmiot. 4)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 pkt ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w. dokumentów składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, informacja musi być złożona przez każdy podmiot. 5) Złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymagane dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 6) Oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 i 24 Pzp .Zał. Nr 3

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sedziszow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sędziszowie ul. Dworcowa 20 28-340 Sędziszów Tel. (041) 3811127 Fax. (041) 3811131.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sędziszowie ul. Dworcowa 20 28-340 Sędziszów Tel. (041) 3811127 Fax. (041) 3811131 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.