eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łaziska Górne › Usługi ratownictwa wodnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-27

Łaziska Górne: Usługi ratownictwa wodnego
Numer ogłoszenia: 43577 - 2009; data zamieszczenia: 27.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łaziskach Górnych , pl. Ratuszowy 1, 43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie, tel. 032 3248070, faks 032 3248070.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi ratownictwa wodnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi ratownictwa wodnego. Zadanie obejmuje zapewnienie bezpieczeństwa osobom kąpiącym się oraz przebywającym na terenie pływalni odkrytej w Ośrodku Rekreacyjno-Sportowym Żabka w Łaziskach Górnych poprzez zapewnienie odpowiedniej ilość kadry ratowniczej (6 Ratowników Wodnych, 4 Ratowników Młodszych) w dni powszednie, soboty, niedziele i święta w czasie: od 01.05.2009 r. do 19.06.2009 r. w godzinach od 9:00 do 21:00, od 20.06.2009 r. do 16.08.2009 r. w godzinach od 9:00 do 22:00, od 17.08.2009 r. do 30.09.2009 r. w godzinach od 9:00 do 21:00, w dniu 20.06.2009 r. w godzinach od 22:00 do 03:00, a także w dowolnym jednym dniu wskazanym przez zamawiającego w okresie trwania umowy w godzinach od 22:00 do 03:00..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.72.00 - Usługi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1. Sytuacja podmiotowa wykonawcy. Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, należy załączyć do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie, powyższe dokumenty muszą być złożone osobno przez każdego z wykonawców. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast powyższych dokumentów składa odpowiednie dokumenty, o których mowa w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 19 maja 2006 r. 2. Zdolność ekonomiczna i finansowa. Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca winien posiadać aktualną polisę, a w przypadku jej braku dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł. W celu potwierdzenia w/w warunku udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty aktualną polisę, a w przypadku jej braku dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł. Ww. dokument można załączyć do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek każdy z wykonawców musi spełnić oddzielnie. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca winien spełniać powyżej określone warunki udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć odpowiednio wypełniony załącznik nr 5 do specyfikacji Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć jeden dokument oświadczenia, podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podpisany przez osobę posiadającą umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania. Wykonawca winien nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, do oferty należy załączyć odpowiednio wypełniony załącznik nr 6 do specyfikacji Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, powyższy dokument oświadczenia, każdy z wykonawców winien podpisać osobno i załączyć do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie powyższych dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, należy załączyć do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie, powyższe dokumenty muszą być złożone osobno przez każdego z wykonawców. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast powyższych dokumentów składa odpowiednie dokumenty, o których mowa w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 19 maja 2006 r. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca winien posiadać aktualną polisę, a w przypadku jej braku dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł. W celu potwierdzenia w/w warunku udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty aktualną polisę, a w przypadku jej braku dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł. Ww. dokument można załączyć do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek każdy z wykonawców musi spełnić oddzielnie. 3. W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć odpowiednio wypełniony załącznik nr 5 do specyfikacji Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć jeden dokument oświadczenia, podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podpisany przez osobę posiadającą umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, do oferty należy załączyć odpowiednio wypełniony załącznik nr 6 do specyfikacji Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, powyższy dokument oświadczenia, każdy z wykonawców winien podpisać osobno i załączyć do oferty. Ponadto do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Formularz oferty przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 3 do specyfikacji. 2. Formularz cenowy przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszej specyfikacji. 3. Pełnomocnictwo do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Do oferty należy załączyć dokument pełnomocnictwa do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, który jest wymagany w sytuacji, gdy z dokumentu rejestrowego nie wynika uprawnienie osoby do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. W/w dokument może być doręczony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.laziska.um.gov.pl/MOSIR-002-09.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego, Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łaziskach Górnych, Pl. Ratuszowy 1, 43-170 Łaziska Górne.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2009 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego, Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łaziskach Górnych, Pl. Ratuszowy 1,43-170 Łaziska Górne, sekretariat ( pokój nr 1).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.