eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługa - odbioru odpadów miejskich z nieruchomości stanowiących zasób Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny Wrocław.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-18

Wrocław: Usługa - odbioru odpadów miejskich z nieruchomości stanowiących zasób Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny Wrocław.
Numer ogłoszenia: 435702 - 2009; data zamieszczenia: 18.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa , ul. Sztabowa 32, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7652343, faks 071 795 66 19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa - odbioru odpadów miejskich z nieruchomości stanowiących zasób Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny Wrocław..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa odbioru i odzysku odpadów komunalnych niesegregowanych z nieruchomości stanowiących zasób Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny Wrocław w Brzegu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz warunki określone poniżej: 1. Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonywał należycie, co najmniej jedną usługę polegającą na wywozie odpadów miejskich z nieruchomości, trwającą nieprzerwanie przez okres, co najmniej 6 miesięcy kalendarzowych na kwotę nie mniejszą niż 80 tys. zł. 2. Wykonawca musi wykazać, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonych przedmiotem niniejszego zamówienia tj. aktualne (na czas realizacji zamówienia) zezwolenie na prowadzenie działalności związanej z gospodarką odpadami objętymi przedmiotem zamówienia w zakresie: odbioru odpadów, zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (j.t. Dz. U. z 2005 r. Nr 236 poz. 2008 ze zm.), odzysku odpadów komunalnych niesegregowanych w drodze sortowania lub udokumentuje, gotowość/zapewnienie odbioru odpadów przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność oraz posiadającego zezwolenia na odzysk odpadów komunalnych w drodze sortowania. 3. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale IV SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Status prawny - wymagane dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną należy złożyć obowiązującą umowę spółki cywilnej. 4) Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych powyżej, składa dokumenty zgodnie z §2 Rozporządzenia PRM z dnia 19 maja 2006 r., z późn. zm w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. 5) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonych przedmiotem niniejszego zamówienia tj. aktualne (na czas realizacji zamówienia) zezwolenie na prowadzenie działalności związanej z gospodarką odpadami objętymi przedmiotem zamówienia w zakresie: odbioru odpadów, zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (j.t. Dz. U. z 2005 r. Nr 236 poz. 2008 ze zm.), odzysku odpadów komunalnych niesegregowanych w drodze sortowania lub udokumentują, gotowość/zapewnienie odbioru odpadów przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność oraz posiadającego zezwolenia na odzysk odpadów komunalnych w drodze sortowania. 2 Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zawierający, co najmniej jedną usługę polegającą na wywozie odpadów miejskich z nieruchomości, trwającą nieprzerwanie przez okres, co najmniej 6 miesięcy kalendarzowych na kwotę nie mniejszą niż 80 tys. zł. z podaniem zakresu usług, ich wartości, daty wykonania i miejsca wykonania oraz odbiorców z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te są lub zostały wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Odział Regionalny Wrocław ul. Sztabowa 32 50-984 Wrocław pokój 206.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2009 godzina 10:00, miejsce: osobiście w OReg WAM Wrocław ul. Sztabowa 32, pok. 1, (Kancelaria) lub przesłać pocztą do siedziby Zamawiającego na adres: OReg WAM Wrocław ul. Sztabowa 32, 50-984 Wrocław.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.