eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wicko › Koordynowanie projektu pn. Razem łatwiej pokonamy trudności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej )

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-14

Wicko: Koordynowanie projektu pn. Razem łatwiej pokonamy trudności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej )
Numer ogłoszenia: 43568 - 2012; data zamieszczenia: 14.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Wicku , Wicko 39, 84-352 Wicko, woj. pomorskie, tel. 59 8611119, faks 59 8611119.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops-wicko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koordynowanie projektu pn. Razem łatwiej pokonamy trudności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej ).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Głównym celem projektu jest zmniejszenie obszarów wykluczenia społecznego mieszkańców gminy Wicko i miasta Łeby. Przedmiotem zamówienia jest koordynowanie projektu pn. Razem łatwiej pokonamy trudności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej). Biuro projektu znajdować się będzie w Ośrodku Pomocy Społecznej w Wicku - Wicko 39, 84-352 Wicko. 2) Zadania personelu zarządzającego projektu. Do głównych zadań koordynatora projektu należeć będzie : - prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych kierowanych m.in. do opinii publicznej, uczestników projektu, informujących o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z wymogami, - monitoring i ewaluacja projektu, - promocja projektu, - przygotowanie niezbędnych dokumentów związanych z realizowanym projektem, z uwzględnieniem obowiązującej instrukcji, - utworzenie bazy danych uczestników - PEFS, - wykonywanie dokumentacji fotograficznej związanej z realizowanym projektem, która po zakończeniu realizacji projektu zostanie bezpłatnie przekazana Zamawiającemu, - nadzór merytoryczny nad realizacją projektu zgodnie z harmonogramem, - nadzór nad realizacją budżetu, - bieżący kontakt z Instytucją Pośredniczącą, w tym przygotowywanie niezbędnych materiałów i informacji , - niezwłoczne informowanie w formie pisemnej Instytucji Pośredniczącej o zmianach w realizacji projektu lub ewentualnych problemach w realizacji projektu, - dokonywanie w uzgodnieniu z Zamawiającym wszystkich zakupów na potrzeby projektu z uwzględnieniem przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, - przygotowanie wniosku o płatność, zgodnie z obowiązującą instrukcją oraz we współpracy z księgowością OPS w Wicku, - przygotowywanie wszelkich sprawozdań z realizacji projektu na żądanie przełożonych i instytucji związanych z jego wdrażaniem, - przygotowywanie dokumentów na potrzeby kontrolujących, - wykonywanie innych czynności, które okażą się konieczne dla realizacji projektu Łączna ilość godzin pracy koordynatora projektu w okresie realizacji projektu wynosić będzie - w roku 2012 - 880h - w roku 2013 - 960h - w roku 2014 - 480 h Średnia ilość godzin pracy w okresie kwartału - 240 h ( za wyjątkiem I kwartału 2012r. w którym liczba godzin pracy koordynatora wynosić będzie 160 h ) 3) Dodatkowe informacje - Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie pomieszczenia przeznaczone na biuro projektu w Ośrodku Pomocy Społecznej w Wicku, - Koordynator projektu przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia szczegółowy harmonogram realizacji poszczególnych zadań objętych projektem, - Koordynator zobowiązany jest do odpowiedniego oznaczenia (zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji, które zamieszczone są na stronie internetowej www.efs.gov.pl ) wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją usługi tj. korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokumentów z nim związanych wychodzących od Wykonawcy poprzez m.in. zamieszczanie na certyfikatach, materiałach dydaktycznych itp. odpowiednich logotypów oraz informacji o współfinansowaniu. - Wykonawca zatrudniony będzie na podstawie umowy zlecenia. - Po zakończeniu każdego kwartału pracy, Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy przysługuje wynagrodzenie, które będzie wypłacone w ciągu 14 dni od dnia przedstawienia rachunku przez Wykonawcę, wraz z załączonymi kartami pracy za poszczególne miesiące.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00 - Usługi związane z zarządzaniem 75.11.21.00 - Usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi zarządzania projektem ( tj. pełnienie w projekcie f-cji kierownika projektu/ koordynatora projektu) związane z realizacją projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w tym minimum w jednym projekcie o wartości co najmniej 700 000,00 zł ( słownie złotych : siedemset tysięcy ) Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność i treść złożonych dokumentów wymienionych w SIWZ metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca zapewni przy realizacji zamówienia udział następujących osób: - koordynatora projektu o doświadczeniu : - uczestnictwo w co najmniej 2 zrealizowanych projektach współfinansowanych przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, na stanowisku kierownika projektu/koordynatora projektu, Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność i treść złożonych dokumentów wymienionych w SIWZ metodą spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca polegający na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest do przedłożenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia ( wzór zawarto w załączniku Nr 7 do SIWZ )

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops-wicko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Wicku - sekretariat ( I piętro ) Wicko 39 84-352 Wicko.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Wicku - sekretariat ( I piętro ) Wicko 39 84-352 Wicko.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pt. Razem łatwiej pokonamy trudności współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej ).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.