eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Przeprowadzenie podstawowego szkolenia szybowcowego i zajęć praktycznych w zakresie obsługi statków powietrznych w ramach projektu nr WND-POKL.09.02.00-18-049/09 pt. Szkoła wysokich lotów - kurs szybowcowy dla młodzieży Zespołu Szkół Mechanicznych w Rzeszowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-22

Rzeszów: Przeprowadzenie podstawowego szkolenia szybowcowego i zajęć praktycznych w zakresie obsługi statków powietrznych w ramach projektu nr WND-POKL.09.02.00-18-049/09 pt. Szkoła wysokich lotów - kurs szybowcowy dla młodzieży Zespołu Szkół Mechanicznych w Rzeszowie.
Numer ogłoszenia: 435636 - 2011; data zamieszczenia: 22.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Mechanicznych im. Gen. Władysława Andersa , ul. Hetmańska 45A, 35-078 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 748 22 50, faks 17 748 22 74.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsm.resman.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie podstawowego szkolenia szybowcowego i zajęć praktycznych w zakresie obsługi statków powietrznych w ramach projektu nr WND-POKL.09.02.00-18-049/09 pt. Szkoła wysokich lotów - kurs szybowcowy dla młodzieży Zespołu Szkół Mechanicznych w Rzeszowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie podstawowego szkolenia szybowcowego za wyciągarką i zajęć praktycznych w zakresie obsługi statków powietrznych wraz z zakwaterowaniem i wyżywieniem 30 beneficjentów projektu nr WND-POKL.09.02.00-18-049/09 pt. Szkoła wysokich lotów - kurs szybowcowy dla młodzieży Zespołu Szkół Mechanicznych w Rzeszowie , współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Etap II i III. WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV): 80412000-5 Usługi szkół pilotażu 80531200-7 Usługi szkolenia technicznego 55110000-4 Hotelarskie usługi noclegowe 55300000-3 Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków. 1. Dane dotyczące projektu: 1) Informacje ogólne: Projekt pt. Szkoła wysokich lotów - kurs szybowcowy dla młodzieży Zespołu Szkół Mechanicznych w Rzeszowie jest dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL), Priorytet IX, Działanie 9.2. 2) Miejsce realizacji projektu: województwo podkarpackie. 3) Biuro projektu: Zespół Szkół Mechanicznych w Rzeszowie, ul. Hetmańska 45a, pokój nr 3. 4) Termin realizacji projektu: od 01.05.2010 do 30.09.2012 r. 5) Celem głównym projektu jest podniesienie jakości oferty edukacyjnej Zespołu Szkół Mechanicznych w Rzeszowie w zakresie lotniczych kierunków kształcenia. Realizacji celu ma służyć podstawowe szkolenie szybowcowe powiązane z zajęciami w zakresie obsługi statków powietrznych oraz kurs frazeologii lotniczej w języku angielskim dla uczniów Zespołu Szkół Mechanicznych w Rzeszowie kształcących się w zawodach technik mechanik lotniczy i technik awionik. Projekt zakłada zdobycie przez beneficjentów projektu uprawnień szybowcowych, certyfikatu Aviation English oraz wzrost umiejętności praktycznych beneficjentów w zakresie obsługi statków powietrznych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia Przeprowadzenie podstawowego szkolenia szybowcowego za wyciągarką i zajęć praktycznych w zakresie obsługi statków powietrznych wraz z zakwaterowaniem i wyżywieniem 30 beneficjentów projektu nr WND-POKL.09.02.00-18-049/09 pt. Szkoła wysokich lotów - kurs szybowcowy dla młodzieży Zespołu Szkół Mechanicznych w Rzeszowie, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Etap II i III. Szkolenie szybowcowe za wyciągarką musi być przeprowadzone wg programu szkolenia Aeroklubu Polskiego, na szybowcu szkolnym dwumiejscowym objętym certyfikatem CAME i dopuszczonym do wykonywania korkociągu zamierzonego. Zajęcia praktyczne w zakresie obsługi statków powietrznych w wymiarze 36 godzin muszą być przeprowadzone według programu nauczania dla zawodu technik mechanik lotniczy nr 314 [05]/T,SP/MENiS/2003.05.13; przedmiot 14. Praktyka w obsłudze statków powietrznych; pkt 11 materiału nauczania: obsługa hangarowa statków powietrznych (moduły 7.17-7.20 wymagań licencyjnych ULC) równolegle z praktycznym szkoleniem szybowcowym. W trakcie praktycznego szkolenia szybowcowego oraz zajęć praktycznych w zakresie obsługi statków powietrznych należy zapewnić zakwaterowanie i wyżywienie dla 30 beneficjentów i 3 opiekunów. Zamówienie obejmuje: etap II - przeprowadzenie szkolenia praktycznego w wymiarze min. 60 lotów, w tym 10 lotów samodzielnych, w ciągu max. 21 dni dla 10 beneficjentów, wskazanych przez Zamawiającego etap III - przeprowadzenie szkolenia teoretycznego w wymiarze 60 godzin w ciągu 10 kolejnych dni roboczych oraz szkolenia praktycznego w wymiarze min. 60 lotów, w tym 10 lotów samodzielnych, w ciągu max. 21 dni dla 20 beneficjentów, wskazanych przez Zamawiającego. Ilość osób odbywających szkolenie/Ilość grup 30 osób wskazanych przez Zamawiającego / 3 grupy (w jednej grupie 10 osób). Ilość osób szkolonych przez jednego instruktora 5 osób Liczba godzin/dni szkolenia teoretycznego 60 godzin Liczba lotów na jednego uczestnika szkolenia min. 60 lotów, w tym 10 lotów samodzielnych. 1. Szkolenie praktyczne trwać będzie maksymalnie 21 dni. 2. Dopuszcza się skrócenie pobytu w ośrodku szkoleniowym, w razie wcześniejszego zrealizowania programu lotów. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do proporcjonalnego zmniejszenia wynagrodzenia za niewykorzystane zakwaterowanie i wyżywienie wg stawek określonych w Formularzu specyfikacji cenowej. Harmonogram i terminy szkoleń Szkolenie składa się z następujących części: etap II: część praktyczna: 28.04.2012 - 13.05.2012, 25-27.05.2012 i 02-03.06.2012 etap III: część teoretyczna (grupa I i II): w terminie od 30.01. do 10.02.2012 r., część praktyczna: grupa I - 23.06.2012 - 13.07.2012 r., grupa II - 16.07.2012 - 12.08.2012 r. Miejsce szkolenia, warunki szkolenia 1. Szkolenie teoretyczne należy przeprowadzić w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający udostępni na czas szkolenia salę wykładową dla 20 osób o powierzchni min. 60 m2 z krzesłami i stolikami, wyposażoną w sprzęt do prowadzenia szkoleń: projektor multimedialny, rzutnik pisma, ekran. 2. W trakcie szkolenia teoretycznego Wykonawca zorganizuje dla uczestników szkolenia i opiekuna wycieczkę na miejsce szybowcowego szkolenia praktycznego powiązaną z zajęciami praktycznymi w zakresie obsługi statków powietrznych. 3. Wykonawca musi posiadać Certyfikat Ośrodka Szkoleniowego wydany przez Urząd Lotnictwa Cywilnego, upoważniający do prowadzenia podstawowego szkolenia szybowcowego. 4. Praktyczne szkolenie szybowcowe i zajęcia praktyczne w zakresie obsługi statków powietrznych może być przeprowadzone tylko przez Wykonawców dysponujących ważnym certyfikatem Organizacji Obsługowej wg Part-M, którego zakres zatwierdzenia obejmuje statki powietrzne kategorii A1 lub A2. 5. Praktyczne szkolenie szybowcowe musi być przeprowadzone równocześnie na dwóch niezależnych od siebie wyciągarkach posiadających ważne badania techniczne, obsługiwanych przez operatorów posiadających stosowne uprawnienia. 6. Każda dziesięcioosobowa grupa beneficjentów musi być szkolona przez dwóch instruktorów (1 instruktor - 5 osób) na dwóch szybowcach szkolnych dwumiejscowych objętych certyfikatem CAME, dopuszczonych do wykonywania korkociągu zamierzonego, posiadających ważne dopuszczenie do lotów (badania techniczne). 7. Jeśli miejsce szkolenia praktycznego znajduje się poza terenem województwa podkarpackiego, Wykonawca musi zapewnić transport uczestników szkolenia i opiekunów z Rzeszowa, tam i z powrotem. Materiały szkoleniowe i zaświadczenia 1. Wykonawca przygotuje i dostarczy Zamawiającemu przed rozpoczęciem szkolenia teoretycznego 21 kompletów materiałów szkoleniowych w formie drukowanej i zbindowanej, zawierających niezbędną wiedzę z zakresu teoretycznego podstawowego szkolenia szybowcowego. 2. Wykonawca przedłoży projekt materiałów do akceptacji Zamawiającego najpóźniej na 3 dni przed rozpoczęciem szkolenia teoretycznego. 3. Wykonawca przygotuje i dostarczy Zamawiającemu zaświadczenia o ukończeniu kursu i certyfikat potwierdzający uzyskane uprawnienia dla każdego z beneficjentów, w terminie 7 dni od zakończenia szkolenia praktycznego każdej grupy. Wymagania dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany umożliwić Zamawiającemu: przechowanie materiałów promocyjnych i szkoleniowych oraz sprzętu (laptop, roll-up, itp.) realizację działań w związku z promocja projektu, tj. umieszczenia w widocznych miejscach plakatów informacyjnych. Zakwaterowanie podczas szkolenia praktycznego (33 osoby x maksymalnie 20 noclegów) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom szkolenia i opiekunom zakwaterowanie w obiekcie spełniającym, co najmniej wymagania dla schroniska młodzieżowego kategorii pierwszej określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (tekst jednolity: Dz. U. z dnia 10.02.2006 r., nr 22, poz. 169) z późn. zm. Dla opiekuna grupy musi być zapewniony samodzielny pokój wyposażony w lodówkę. Odległość miejsca zakwaterowania oraz miejsca wyżywienia uczestników kursu nie może być większa niż 1,5 km od pasa startowego lotniska/lądowiska. Współrzędne pasa startowego to współrzędne geograficzne (E i N) lotniska/lądowiska wg Systemu Odniesienia WGS-84 zatwierdzone przez Urząd Lotnictwa Cywilnego. Współrzędne miejsc zakwaterowania i wyżywienia należy podać z dokładnością do tysięcznej części sekundy w załączniku nr 6 do SIWZ. Wymienione odległości będą mierzone zgodnie ze współrzędnymi E, N w pasie ciągu pieszego przy drodze gminnej, powiatowej wojewódzkiej lub krajowej za pomocą mapy podróży serwisu http://www.targeo.pl wykorzystywanego przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad. Wyżywienie podczas szkolenia praktycznego (33 osoby x maksymalnie 21 maksymalnie dni) 1. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom szkolenia i opiekunom wyżywienie składające się z następujących posiłków: a) śniadanie zawierające danie gorące, zimny bufet, dodatki: miód, dżem, masło, pieczywo (bułki, różne gatunki chleba) oraz napoje ciepłe: kawa, herbata, b) obiad składający się z dwóch dań (zupa i danie główne z dodatkami i surówkami), deseru (sałatka owocowa, ciasto, lody, itp.) i napoju, c) kolacja zawierająca danie gorące i zimny bufet. 2. Wszystkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z normami i zaleceniami prawidłowego żywienia określonymi przez Instytut Żywności i Żywienia w Warszawie. 3. Zestawy obiadowe mogą się powtórzyć nie częściej niż jeden raz w tygodniu. 4. Zamawiający nie dopuszcza użycia naczyń plastikowych. 5. Godziny posiłków zostaną uzgodnione z Zamawiającym. 3. Program szkolenia - wg programu Aeroklubu Polskiego. 4. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) Przeprowadzenia w siedzibie Zamawiającego, szkolenia teoretycznego dla 20 osób, w wymiarze 60 godzin według Programu Aeroklubu Polskiego i harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym. 2) Przeprowadzenia egzaminu sprawdzającego wiedzę po przeprowadzeniu szkolenia teoretycznego. 3) Przeprowadzenia podstawowego, praktycznego szkolenia szybowcowego za wyciągarką na szybowcu szkolnym dla 30 osób, według Programu Aeroklubu Polskiego, obejmującego minimum 60 lotów, w tym 10 lotów samodzielnych dla każdego uczestnika szkolenia. Podczas szkolenia praktycznego, w powietrzu i na płycie lotniska Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo uczestników szkolenia. 4) Przeprowadzenia zajęć praktycznych w zakresie obsługi statków powietrznych w wymiarze 36 godzin według programu nauczania dla zawodu technik mechanik lotniczy nr 314 [05]/T,SP/MENiS/2003.05.13; przedmiot 14. Praktyka w obsłudze statków powietrznych; pkt 11 materiału nauczania: obsługa hangarowa statków powietrznych (moduły 7.17-7.20 wymagań licencyjnych ULC) równolegle z praktycznym szkoleniem szybowcowym. 5) Systematycznego prowadzenia dokumentacji w postaci: list obecności, dzienników zajęć i protokołów egzaminacyjnych i książek przebiegu szkolenia szybowcowego uczestników kursu. 6) Zapewnienia w trakcie szkolenia praktycznego zakwaterowania i wyżywienia dla uczestników szkolenia i opiekunów zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie zamówienia. 7) Dostarczenia Zamawiającemu przed rozpoczęciem szkolenia teoretycznego 21 kompletów materiałów szkoleniowych w formie drukowanej, zawierających niezbędną wiedzę z zakresu teoretycznego podstawowego szkolenia szybowcowego. 8) Ścisłej współpracy z Zamawiającym. 9) Udzielania informacji o stanie realizacji przedmiotu umowy na wniosek Zamawiającego, Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie oraz innych podmiotów uprawnionych do nadzoru. 10) Umożliwienia kontroli przebiegu szkolenia przez Zamawiającego, Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie oraz inne uprawnione do tego podmioty. 11) Przestrzegania zasady równości szans, w tym równości płci w czasie prowadzenia szkolenia, w ramach realizacji przedmiotu umowy. 12) Zgłaszania ewentualnych problemów, nieprawidłowości niezwłocznie po zaobserwowaniu ich występowania. 13) Przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu, zaświadczeń ukończenia kursu i certyfikatów potwierdzających uzyskane uprawnienia dla każdego z beneficjentów. 14) Przygotowanie raportu po zakończeniu szkolenia teoretycznego oraz szkolenia praktycznego każdej grupy szkoleniowej, który będzie zawierał w szczególności: a) imienne wskazanie uczestników szkolenia wraz z liczbą i chronometrażem lotów, b) omówienie trudności, z jakimi spotkał się Wykonawca przy realizacji umowy w odniesieniu również do każdego uczestnika szkolenia, c) uwagi zgłoszone przez uczestników szkolenia, co do treści szkolenia, d) wyniki egzaminów przeprowadzonych przez Wykonawcę po części teoretycznej i praktycznej kursu, e) liczbę dni szkoleniowych, liczbę noclegów i liczbę osobodni wyżywienia. 5. Wymagania dodatkowe stawiane Wykonawcy: 1) Należyta staranność przy realizacji umowy. 2) Zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty. 3) Sprawdzenie i zweryfikowanie dostarczonych materiałów. 4) Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania zamówienia zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.20.00-5, 80.53.12.00-7, 55.11.00.00-4, 55.30.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek nr 1 - Wykonawca musi posiadać Certyfikat Ośrodka Szkoleniowego wydany przez Urząd Lotnictwa Cywilnego oraz Certyfikat Organizacji Obsługowej wg Part-M wraz z zakresem zatwierdzenia obejmującym statki powietrzne kategorii A1 lub A2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą, Certyfikat Ośrodka Szkoleniowego oraz Certyfikat Organizacji Obsługowej wg Part-M wraz z zakresem zatwierdzenia obejmującym statki powietrzne kategorii A1, lub A2, wydane przez Urząd Lotnictwa Cywilnego. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonych dokumentów, metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek nr 2 - Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał lub wykonuje usługi polegające na przeprowadzeniu podstawowego szkolenie szybowcowego dla minimum 90 osób oraz przeprowadzeniu zajęć praktycznych w zakresie obsługi statków powietrznych dla minimum 30 osób. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał lub wykonuje usługi polegające na przeprowadzeniu podstawowych szkoleń szybowcowych, dla co najmniej 90 osób oraz przeprowadzeniu zajęć praktycznych w zakresie obsługi statków powietrznych dla minimum 30 osób. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie wykazu usług sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ oraz referencji potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek nr 3 - Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wymagany potencjał techniczny to dysponowanie lotniskiem lub lądowiskiem, dwoma szybowcami szkolnymi dwumiejscowymi objętymi certyfikatem CAME, dopuszczonymi do wykonywania korkociągu zamierzonego oraz dwiema wyciągarkami. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił wykaz potencjału technicznego niezbędnego do realizacji zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie wykazu potencjału technicznego sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek nr 3 - Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Osoby, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia - Zamawiający wymaga, aby potencjał kadrowy stanowiły, co najmniej następujące osoby: szef wyszkolenia, dwóch instruktorów szkolenia teoretycznego, dwóch instruktorów szkolenia praktycznego i dwóch operatorów wyciągarek. Wszystkie osoby muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje do sprawowania tych funkcji. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek nr 4 - Sytuacja ekonomiczna i finansowa - zamawiający nie określa wymagań szczegółowych. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, metodą spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, 2) Spółka cywilna jest traktowana, jako Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Reprezentacja i pełnomocnictwo. 1) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do których wykonywania pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 2) W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wystawione zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy). Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do których wykonywania pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 3) Oferta oraz wszystkie złożone z nią dokumenty i oświadczenia muszą być podpisane przez pełnomocnika osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców. Wszystkie kserokopie dokumentów załączone do oferty muszą zawierać oświadczenie za zgodność z oryginałem.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zsm.resman.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Mechanicznych w Rzeszowie; ul. Hetmańska 45A, 35-078 Rzeszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2011 godzina 11:00, miejsce: Zespół Szkół Mechanicznych w Rzeszowie; ul. Hetmańska 45A, 35-078 Rzeszów, sekretariat -pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach projektu nr WND-POKL.09.02.00-18-049/09 pt. Szkoła wysokich lotów - kurs szybowcowy dla młodzieży Zespołu Szkół Mechanicznych w Rzeszowie, realizowanego przez Gminę Miasto Rzeszów/Zespół Szkół Mechanicznych, w okresie od 1 maja 2010 r. do 30 września 2012 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.