To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-02-27
Nowy Sącz: zastępstwo inwestycyjne dla zadania pt. Budowa Instytutu Kultury Fizycznej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu
Numer ogłoszenia: 43562 - 2009; data zamieszczenia: 27.02.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 13114 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu, ul. Staszica 1, Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4434545, faks 018 4434545.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zastępstwo inwestycyjne dla zadania pt. Budowa Instytutu Kultury Fizycznej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: WYKAZ OBOWIĄZKÓW I ZAKRESU CZYNNOŚCI INWESTORA ZASTĘPCZEGO Zadania i obowiązki inwestora zastępczego dotyczą kompleksowej obsługi realizacji inwestycji, o których mowa w § 1 Umowy w tym organizowania, realizacji i koordynacji robót budowlanych przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych i z przypisanymi im czytelnymi zakresami obowiązków i odpowiedzialności. Zamieszczony poniżej wykaz należy traktować jako integralną część Umowy a wskazane obowiązki jako rozwinięcie i uzupełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego, wynikających z Umowy i materiałów przetargowych. Poniższy wykaz czynności stanowi szczegółowy zakres obowiązków i usług Inwestora Zastępczego. 1. Wyłonienie wykonawców robót - Uzyskanie niezbędnych uzgodnień, opinii, zatwierdzeń, z wyłączeniem tych, do uzyskania których zobowiązany jest projektant lub wykonawca, - Uzyskanie pozwoleń na budowę wraz z dziennikami budowy, dokonywanie skutecznych zgłoszeń prac budowlanych, - Analiza prawidłowości wykonania dokumentacji projektowej przez służby nadzoru inwestorskiego z ramienia Inwestora Zastępczego, oficjalne skierowanie jej do realizacji. - Przygotowanie dokumentów określających zakres i przedmiot robót budowlanych, które będą stanowiły opisy przedmiotu zamówienia w postępowaniu na wybór wykonawców robót, - Ustalenie - w porozumieniu z Zamawiającym - warunków stawianych przyszłym wykonawcom robót budowlanych w zakresie doświadczenia, kadry, kwalifikacji , sprzętu, sytuacji finansowej, gwarancji, terminów realizacji oraz warunków płatności, - Udział w opracowaniu projektów umów na wykonanie robót budowlanych, instalacyjnych, rozruchowych oraz innych związanych w wykonaniem inwestycji, w porozumieniu z Zama- wiającym, - Udział w przygotowaniu dokumentów niezbędnych do ogłoszenia przetargów, - Udział w ustanowieniu procedury kierowania zapytań i opracowywanie odpowiedzi na zapytania oferentów przed terminem złożenia ofert, - Prowadzenie spotkań dla oferentów przed terminem złożenia ofert, - Analiza złożonych ofert - opracowanie raportu dla Zamawiającego, - Prowadzenie negocjacji warunków umów z wybranymi wykonawcami robót budowlanych, przy udziale przedstawicieli Zamawiającego, - Ustalenie metod działania i warunków umów dotyczących dostaw inwestorskich, wymagających wcześniejszych zamówień. 2. Realizacja zadania inwestycyjnego: - Przekazanie wykonawcom kompletnej dokumentacji i wprowadzenie ich na teren budowy, - Ustalanie zakresów robót na rok rozliczeniowy 2010/2011/2012/2013 w uzgodnieniu z Zamawiającym, - Kontrola harmonogramów wykonawców robót pod kątem identyfikacji i monitorowania jakichkolwiek zmian w kolejności wykonywania prac, zaangażowania odpowiedniej fachowej siły roboczej i środków techniczno - organizacyjnych, kontrola terminów rozpoczęcia i zakończenia wykonywania poszczególnych prac i ostatecznego zakończenia budowy, - Koordynacja wykonania robót, - Bieżąca kontrola zgodności wykonania robót z zatwierdzoną dokumentacją projektową w zakresie wszystkich branż, - Prowadzenie kontroli jakości wszystkich wykonanych prac na budowie oraz sporządzanie i przekazywanie wykonawcom list wad i usterek, - Koordynacja działań nadzoru inwestorskiego z odpowiednimi pracownikami ze strony Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu oraz z nadzorem autorskim, - Monitorowanie listy dostaw inwestorskich i dopilnowanie złożenia zamówień w odpowied- nim czasie, - Ustalanie zakresu ewentualnych robót dodatkowych, opracowanie protokołów konieczności wykonania tych robót wraz z odpowiednim uzasadnieniem, w celu uzyskania akceptacji ze strony Zamawiającego, - Przeprowadzanie odbiorów robót zanikających / ulegających zakryciu / i odbiorów częściowych / etapowych /, - Organizowanie i prowadzenie regularnych spotkań z wykonawcami, podwykonawcami i innymi uczestnikami realizacji inwestycji w celu omówienia i ustalenia procedur organizacyjnych, omówienia postępu robót i ich jakości, harmonogramów wykonawców robót, zaangażowanego potencjału siły roboczej i problematyki BHP, zgodności wykonywania robót z przepisami prawa miejscowego, orzeczeń i uzgodnień właściwych organów oraz przepisami normatywnymi, wpływu czynników zewnętrznych na realizacje inwestycji, - Opracowanie i wdrożenie systemu przepływu informacji pomiędzy uczestnikami procesu realizacji inwestycji, - Opracowanie i wdrożenie systemu odbioru wykonanych robót, z uwzględnieniem przekazania dokumentacji powykonawczej, przeprowadzenia rozruchów technologiczno - instalacyjnych, dostarczenia kompletu świadectw, atestów, instrukcji obsługi urządzeń oraz innych dokumentów odbioru, - Organizowanie i dokonywanie odbiorów końcowych wykonanych robót przy udziale Zamawiającego; przygotowywanie dokumentacji odbioru oraz list wad i usterek z terminami ich usunięcia, - Testowanie poszczególnych systemów instalacyjnych w celu sprawdzenia zgodności ich wykonania z dokumentacją techniczną i sprawdzenia ich wzajemnego współdziałania, - Nadzór nad usuwaniem wad i usterek oraz koordynacja zwolnień zatrzymanych kwot, - Udział w działaniach na rzecz uzyskanie pozwoleń na użytkowanie obiektów, - Rozliczenia końcowe wykonanego zadania inwestycyjnego oraz udział w uzyskaniu stosownych decyzji o zezwoleniu na użytkowanie, - Przekazanie wykonanych zadań użytkownikowi wraz z kompletem wymaganych dokumentów w tym dokumentacji powykonawczej, - Występowanie na rzecz Zamawiającego przed sądami powszechnymi w sprawach dotyczących zobowiązań umownych wszystkich uczestników / wykonawców / procesu inwestycyjnego, - Występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji w zakresie przedmiotowym związanym z prowadzonymi inwestycjami, - Naliczanie i egzekwowanie kar umownych od wykonawców robót i przekazywanie ich Zamawiającemu, - Przeprowadzanie przeglądów pogwarancyjnych. 3. Kontrola kosztów Problematyka kontroli kosztów dotyczy wszystkich faz realizacji inwestycji. Z tego względu Inwestor Zastępczy jest zobowiązany do opracowania procedur dotyczących raportowania, monitorowania, kontroli kosztów i wydatków dotyczących inwestycji, a w szczególności: - Opracowanie i wdrożenie systemu raportowania kosztów, - Przygotowanie raportów dotyczących kosztów w formie wymaganej przez Zamawiającego oraz przeprowadzenie dystrybucji tego dokumentu zgodnie z zaleceniami Zamawiającego, - Analiza kosztów robót dla wskazania ewentualnych możliwości oszczędności, - Analiza harmonogramów płatności wykonawców robót i przedstawienie jej wyników Zamawiającemu, - Analiza wraz z potwierdzeniem zasadności wniosków płatności wykonawców, sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych pod względem merytorycznym i rachunkowym, - Ustalenie źródeł zakupów i analiza cen materiałów i urządzeń będących przedmiotem dostaw inwestorskich wraz z opracowaniem stosownych wniosków dla Zamawiającego, - Regularne organizowanie spotkań dotyczących kosztów inwestycji; opracowanie i ustalenie procedury kontroli zmian kosztów, - Wykonanie rozliczeń końcowych i dokonanie ich uzgodnień z wykonawcami robót, przy udziale przedstawicieli Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 350000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SMAJDOR: Nowy Sącz, Grunwaldzka 200 f, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 218900
- Oferta z najniższą ceną: 218900 oferta z najwyższą ceną: 261800
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.54.2024 "Modernizacja lokalu położonego przy ul. Nawojowskiej 43 polegająca na adaptacji pomieszczeń świetlicy na mieszkanie".
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1517 K Żegiestów - Szczawnik - Muszyna: ul. Zazamcze w km 1+605 - 2+023
- Budowa mostu w km 1+103,20 drogi powiatowej nr 1570 K Paszyn - Mogilno - Krużlowa w miejscowości Paszyn
- "Wynajem jednego zestawu ciągnika samochodowego, naczepy ciężarowej do wywozu nieczystości"
- REMONT KOPARKI VOLVO EW140B
- DOSTAWA NOWEGO SAMOCHODU TYPU FURGON DLA POTRZEB MUZEUM ZIEMI SĄDECKIEJ
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Powiatu Nowotarskiego
- Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej i rekreacyjnej w miejscowości Kotla
- Poprawa infrastruktury wodociągowej na terenie gminy Łobżenica
- Wykonanie usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad inwestycją pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2345G w powiecie malborskim.
- Odnowienie tynków i okładzin architektonicznych w zabytkowym budynku Namysłowskiego Centrum Zdrowia. Odnowienie tynków i okładzin w zabytkowym budynku Namysłowskiego Centrum Zdrowia - etap II.
- Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. "Modernizacja Oddziału nefrologicznego w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.