eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przetarg nieograniczony na całodobową ochronę osób i mienia w budynku biurowym przy Pl. Powstańców Warszawy 1 w Warszawie wraz z otoczeniem, ograniczonym jezdniami ulicBoduena, Sienkiewicza, Moniuszki, Pl. Powstańców Warszawy.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-22

Warszawa: Przetarg nieograniczony na całodobową ochronę osób i mienia w budynku biurowym przy Pl. Powstańców Warszawy 1 w Warszawie wraz z otoczeniem, ograniczonym jezdniami ulic: Boduena, Sienkiewicza, Moniuszki, Pl. Powstańców Warszawy.
Numer ogłoszenia: 435610 - 2011; data zamieszczenia: 22.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 410230 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5560129, faks 022 8270843.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na całodobową ochronę osób i mienia w budynku biurowym przy Pl. Powstańców Warszawy 1 w Warszawie wraz z otoczeniem, ograniczonym jezdniami ulic: Boduena, Sienkiewicza, Moniuszki, Pl. Powstańców Warszawy..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Całodobowa ochrona osób i mienia w budynku biurowym przy Pl. Powstańców Warszawy 1 w Warszawie z otoczeniem, ograniczonym jezdniami ulic: Boduena, Sienkiewicza, Moniuszki, Pl. Powstańców Warszawy, polegająca w szczególności na: 1. niedopuszczaniu na teren budynku osób nieupoważnionych, 2. prowadzeniu ewidencji interesantów i gości, 3. obsłudze bramek: wykrywającej metale i antykradzieżowych, 4. kontrolowaniu przepustek materiałowych na przedmioty, materiały itp., wynoszone z budynku, 5. obsłudze szatni i depozytu bagażu dla gości, 6. wydawaniu i przyjmowaniu kluczy do pomieszczeń oraz prowadzeniu stosownej ewidencji, 7. natychmiastowym reagowaniu na wszelkie sygnały z instalacji alarmowych zainstalowanych w budynku, zgodnie z procedurami postępowania, określonymi w szczegółowych instrukcjach, 8. natychmiastowym podejmowaniu działań mających na celu minimalizację szkód powstałych w wyniku kradzieży, włamania, pożaru, awarii instalacji i urządzeń technicznych, klęsk żywiołowych i innych zdarzeń losowych, 9. obserwowaniu prawidłowości działania dźwigów, a w przypadku awarii dźwigu natychmiastowym powiadomieniu konserwatora dźwigu i odpowiedniego przedstawiciela Zamawiającego, 10. bieżącym nadzorowaniu wykorzystania dźwigów w głównej klatce schodowej wyłącznie do przewozu osób, 11. dokonywaniu obchodów wewnętrznych i zewnętrznych chronionego obiektu, ze szczególnym zwróceniem uwagi na bezpieczeństwo przeciwpożarowe, wystąpienie ewentualnych awarii, czy innych zagrożeń, 12. w sytuacjach szczególnych - ścisłej współpracy ze służbami publicznymi: Policją, Strażą Pożarną, Strażą Miejską, itp., 13. wykonywaniu innych zadań związanych z bezpieczeństwem obiektu, zleconych przez Zamawiającego, 14. natychmiastowym informowaniu upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego o awariach i wszelkich zdarzeniach, mających wpływ na stan bezpieczeństwa chronionego obiektu, 15. codziennym składaniu pisemnego meldunku z przebiegu służby w Dzienniku Wewnętrznej Służby Ochrony, 16. obsłudze stanowiska monitoringu TV przemysłowej, 17.przestrzeganiu zapisów zawartych w Regulaminie porządkowym na terenie budynku przy Placu Powstańców Warszawy 1 w Warszawie, w szczególności zakazu wnoszenia na teren budynku broni palnej, 18. wykonywaniu zadań zgodnie z Instrukcją postępowania w sytuacjach zagrożenia osób i mienia w budynku Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. 19. wykonywaniu innych zadań związanych z bezpieczeństwem obiektu, zleconych przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tj. rozmieszczenie posterunków, ich obsada oraz szczegółowy zakres czynności dla poszczególnych stanowisk jest określone w Instrukcji ochrony obiektu, stanowiącej, jako załącznik nr 1, integralną część istotnych postanowień umowy załączonych do niniejszej specyfikacji. Czas pracy na poszczególnych posterunkach określony został według ww. Instrukcji w rozliczeniu dobowym, w sposób następujący: Nazwa posterunku Ilość osobo-godzin na dobę dni robocze Ilość osobo-godzin na dobę - dni wolne od pracy Dowódca ochrony 8 Posterunek nr 1 57 48 Posterunek nr 2 24 24 Posterunek nr 3 8 Posterunek nr 4 8,5 Wymagania dotyczące realizacji zamówienia: Ochronę obiektu będą sprawować pracownicy Wykonawcy: posiadający co najmniej średnie wykształcenie, posiadający zdolność fizyczną i psychiczną do wykonywania pracy zmianowej w ochronie, poświadczoną aktualnym świadectwem lekarskim, z wykluczeniem osób w wieku powyżej 65 roku życia, posiadający nienaganną opinię, posiadający odpowiednią prezencję, posiadających poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli Zastrzeżone według przepisów ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228), przeszkoleni w zakresie stosowania przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 listopada 1998 r. w sprawie szczegółowego trybu działań pracowników ochrony, podejmowanych wobec osób znajdujących się w granicach chronionych obiektów i obszarów (Dz. U. z 1998 r. Nr 144, poz. 933), ubrani w jednolite, estetyczne, czyste umundurowanie (granatowa marynarka żakiet, granatowe spodnie spódnica, niebieska koszula, krawat) i odznaki służbowe (identyfikatory ze zdjęciem), zaopatrzeni w środki łączności zapewniające niezakłóconą łączność między posterunkami. Wykonawca zapewni, aby: skład personalny pracowników ochrony był stały w liczbie 20 pracowników, pracownicy zostali przeszkoleni w zakresie stosowania przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 listopada 1998 r. w sprawie szczegółowego trybu działań pracowników ochrony, podejmowanych wobec osób znajdujących się w granicach chronionych obiektów i obszarów (Dz. U. z 1998 r. Nr 144, poz. 933), przynajmniej czterech pracowników ochrony zatrudnionych na dziennej zmianie posiadało licencję pracownika ochrony I stopnia lub II stopnia , na pozostałych zmianach przynajmniej jeden pracowników winien posiadać licencję pracownika ochrony I stopnia lub II stopnia , pracownik ochrony obsługujący stanowisko rejestracji gości posiadał umiejętność porozumiewania się w języku angielskim w stopniu komunikatywnym. Stanowisko może być obsługiwane zamiennie przez dwóch pracowników. Wykonawca posiada sprzęt i częstotliwość radiową, która zapewni niezakłóconą łączność pomiędzy poszczególnymi posterunkami. Wykonawca zapewni w czasie realizacji zamówienia skuteczne stosowanie systemu jakości, w tym procesów pozwalających na ciągłe doskonalenie tego systemu, zgodnie z wymaganiami określonymi w normie PN EN ISO 9001:2008. Wykonawca w przypadkach szczególnych będzie wspomagał pracowników ochrony budynku własnymi patrolami interwencyjnymi. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) w związku z faktem, że jego pracownicy będą mieć dostęp do danych osobowych pracowników Urzędu podczas wykonywania umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Ochrony Mienia MATPOL Sp. z o.o., ul. Dominikańska 33, 02-738 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 470137,5 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 342182,28

  • Oferta z najniższą ceną: 342182,28 / Oferta z najwyższą ceną: 342182,28

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.