eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › remont drogi leśnej nr 19 w Leśnictwie Leśniów Wielki



Ogłoszenie z dnia 2006-08-22

POZYCJA 43555

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zielona Góra: remont drogi leśnej nr 19 w Leśnictwie Leśniów Wielki Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Nadleśnictwo Zielona Góra, do kontaktów: Marta Wieczorek, Wilkanowo, Przysiółek Rybno 31, 65-950 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3265352, fax 068 3267096, e-mail: Nadl.ZielonaGora@zielonagora.lasy.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.zielonagora.lasy.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe; Inne:Gospodarka leśna. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont drogi leśnej nr 19 w Leśnictwie Leśniów Wielki. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Nadleśnictwo Zielona Góra Leśnictwo Leśniów NUTS PL432. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi leśnej(dojazdu pożarowego) nr 19 na terenie leśnictwa Leśniów Wielki, polegająca na wzmocnieniu konstrukcji drogi gruntowej na odcinku o łącznej długości 4850,00 m i powierzchni jezdnej 20582,00 m2. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: A.Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. z późn. zm. - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ). B.Wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upoważnioną, formularz ofertowy wg załączonego druku zał. nr 1 do SIWZ, C.Kosztorys ofertowy wg załączonego wzoru - zał. nr 2 do SIWZ, D.Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum). Przedsiębiorcy składające ofertę wspólną przedstawią do oferty umowę o solidarnej odpowiedzialności oraz o wyznaczeniu spośród siebie strony wiodącej tj. Lidera, który będzie reprezentował zawiązane konsorcjum przed Zamawiającym. E.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), F.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej wymaga się, aby wspólnicy spółki cywilnej przedstawili zaświadczenia o nie zaleganiu z opłacaniem podatków wobec Urzędu Skarbowego wystawione oddzielnie na każdego wspólnika, jak również odrębne zaświadczenie dotyczące spółki cywilnej. G. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. H. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. I. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości minimum 250.000 PLN lub zdolność kredytową wykonawcy na taką kwotę, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca ma udokumentować posiadanie lub dysponowanie łącznie kwotą minimum 250.000 PLN J.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 500.000 PLN. K.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 8 do SIWZ). L.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (załącznik nr 6 do SIWZ) - oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje itp.) M.Kopię uprawnień osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia do wykonywania prac w branży budownictwa drogowego. N.Dowód wniesienia wadium, zgodnie z warunkami opisanymi w SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: łączna długość drogi 4850,00 m; łączna powierzchnia jezdna 20582,00 m2 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 70

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 13.500 zł (słownie: trzynaście tysięcy pięćset złotych 00/100) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: A.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- Wykonawca powinien przedstawić stosowne uprawnienia. B.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Wykonali w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (roboty drogowe), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania jak również potwierdzeniem przez inwestora (wg załącznik nr 6 do SIWZ) bądź dołączonymi referencjami, że roboty te zostały wykonane należycie i zgodnie ze sztuką. C.Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Kierownik budowy powinien posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalizacji robót drogowych oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego- Wykonawca winien przedstawić odpowiednie dokumenty. D.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzających wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. E.Posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, (załącznik nr 7 do SIWZ). F. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust 1 i art. 24 ust. 1 ustawy)- oświadczenie wg załącznika nr 3 do SIWZ G. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć część zadania Podwykonawcom, zobowiązany będzie zawrzeć umowę przedwstępną z Podwykonawcą zawierającą m.in.: - nazwę i adres osoby, której dana część robót zostanie powierzona, - wykaz powierzonej części robót, - sposób rozliczenia z Podwykonawcą za wykonane roboty ( rozliczenie z Podwykonawcą nie może nastąpić później niż w ciągu 5 dni od otrzymania zapłaty wykonawcy od Zamawiającego ), - zobowiązanie Podwykonawcy o nie dokonywaniu dalszego podzlecania powierzonej części robót, - przedstawić uprawnienia lub kwalifikacje Podwykonawcy do wykonania części zadania powierzonego, jeżeli takie są wymagane, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków uczestnictwa w przetargu będzie dokonana komisyjnie na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawców zgodnie z formułą \spełnia-nie spełnia\. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wykonawca spełnił w/w warunki. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: jw

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http//:www.zielonagora.lasy.gov.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelew lub gotówka w kasie. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.09.2006, godzina 10:30, siedziba Zamawiającego Nadleśnictwo Zielona Góra Wilkanowo Przsiółek Rybno 31 65-950 Zielona Góra.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.