eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mełgiew › Roboty budowlane polegające na zakupie i montażu lamp hybrydowych na terenie gminy Mełgiew w ramach projektu Energia przyjazna środowisku w Gminie Mełgiew

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-28

Mełgiew: Roboty budowlane polegające na zakupie i montażu lamp hybrydowych na terenie gminy Mełgiew w ramach projektu Energia przyjazna środowisku w Gminie Mełgiew
Numer ogłoszenia: 43547 - 2014; data zamieszczenia: 28.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 4256 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mełgiew, ul. Partyzancka 2, 21-007 Mełgiew, woj. lubelskie, tel. 081 759 77 01, 02, 03, faks 081 759 77 04.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na zakupie i montażu lamp hybrydowych na terenie gminy Mełgiew w ramach projektu Energia przyjazna środowisku w Gminie Mełgiew.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych, dostawa i montaż urządzeń oraz wyposażenia przy użyciu osób, sprzętu i materiałów Wykonawcy polegających na: - zakupie i montażu 57 szt. lamp hybrydowych do oświetlenia ulic na terenie gminy Mełgiew w ramach projektu Energia przyjazna środowisku w Gminie Mełgiew. 2. Przedmiotem zamówienia jest również opracowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i uzyskanie prawem wymaganych uzgodnień następujących prac projektowych niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia: - przed rozpoczęciem prac Wykonawca zweryfikuje dane wyjściowe do projektowania przygotowane przez Zamawiającego, wykona na własny koszt wszystkie badania i analizy uzupełniające niezbędne do prawidłowego wykonania dokumentacji projektowej; - kompletna dokumentacja budowlano-wykonawcza powinna zawierać co najmniej: - opis techniczny, plany, rysunki lub inne dokumenty umożliwiające jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonania, - uzgodnienia i opinie, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - rysunki i schematy pomocnicze; - dokumentacja powykonawcza (dla wszystkich branż i poszczególnych instalacji). 3. Za przedmiot zamówienia strony uważają także inne, niż określone w Umowie decyzje, opinie, opracowania, uzgodnienia, pozwolenia lub dokumenty do uzyskania których zobowiązany jest Wykonawca, aby prowadzić zamówione roboty budowlane i zamontować urządzenia. 4. Opis przedmiotu zamówienia określa załączony do SIWZ program funkcjonalno-użytkowy. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami, sztuką budowlaną, wiedzą techniczną, zatwierdzoną dokumentacją projektową oraz na ustalonych niniejszą Umową warunkach, zgodnie z wymogami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 31.12.13.40 - Elektrownie wiatrowe 09.33.12.00 - Słoneczne moduły fotoelektryczne 09.33.20.00 - Instalacje słoneczne 09.33.00.00 - Energia słoneczna .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dopeltech Sp. z o.o., ul. Borowskiego 2, 03-475 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 488100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 585032,28

  • Oferta z najniższą ceną: 585032,28 / Oferta z najwyższą ceną: 815379,30

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.