eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Utrzymanie czystości na terenach zewnętrznych oraz wewnętrznych budynków Skarbu Państwa stanowiących zasób OReg AMW Zielona Góra w miejscowościachŻagań, Świętoszów, Żary, Zielona Góra, Sulechów, Czerwieńsk, Krosno Odrzańskie, Babimost, Sulęcin, Wędrzyn, Międzyrzecz, Gorzów Wlkp., Skwierzyna, Gubin.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-19

Zielona Góra: Utrzymanie czystości na terenach zewnętrznych oraz wewnętrznych budynków Skarbu Państwa stanowiących zasób OReg AMW Zielona Góra w miejscowościach: Żagań, Świętoszów, Żary, Zielona Góra, Sulechów, Czerwieńsk, Krosno Odrzańskie, Babimost, Sulęcin, Wędrzyn, Międzyrzecz, Gorzów Wlkp., Skwierzyna, Gubin.
Numer ogłoszenia: 43543 - 2016; data zamieszczenia: 19.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Zielonej Górze , Al. Zjednoczenia 104, 65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 411 96 00, faks 68 411 96 12.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości na terenach zewnętrznych oraz wewnętrznych budynków Skarbu Państwa stanowiących zasób OReg AMW Zielona Góra w miejscowościach: Żagań, Świętoszów, Żary, Zielona Góra, Sulechów, Czerwieńsk, Krosno Odrzańskie, Babimost, Sulęcin, Wędrzyn, Międzyrzecz, Gorzów Wlkp., Skwierzyna, Gubin..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości na terenach zewnętrznych oraz wewnętrznych budynków Skarbu Państwa stanowiących zasób OReg AMW Zielona Góra w miejscowościach: Żagań, Świętoszów, Żary, Zielona Góra, Sulechów, Czerwieńsk, Krosno Odrzańskie, Babimost, Sulęcin, Wędrzyn, Międzyrzecz, Gorzów Wlkp., Skwierzyna, Gubin. Zamówienie składa się z czterech części: a) Część nr 1 obejmuje miejscowości Żagań, Żary, Świętoszów. b) Część nr 2 obejmuje miejscowości Babimost, Sulechów, Zielona Góra, Czerwieńsk, Krosno Odrzańskie, Gubin. c) Część nr 3 obejmuje miejscowości Wędrzyn, Sulęcin. d) Część nr 4 obejmuje miejscowości Skwierzyna, Międzyrzecz, Gorzów Wlkp. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub dowolną ilość części zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na bieżącym i doraźnym utrzymaniu porządku i czystości na powierzchniach wewnętrznych budynków oraz przylegających terenów zewnętrznych utwardzonych i zieleni, z tym że: 1) bieżące sprzątanie - realizowane codziennie w budynkach oraz na terenach przeznaczonych do sprzątania (na bieżąco); 2) doraźne sprzątanie - realizowane po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego na wykonanie tej usługi (wskazanie miejscowości i numeru działki, na której ma być realizowana usługa); 3) usługi odśnieżania - realizowane w okresie zimowym. 4) wymiana pisku w piaskownicach w okresie od 15 kwietnia do 30 maja (jednokrotnie w trakcie świadczenia usługi) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ (w szczególności w załącznikach do umowy). Kody CPV: 90610000-6: Usługi sprzątania i zamiatania 90910000-9: Usługi sprzątania ulic 90911200-8: Usługi sprzątania budynków 90914000-7: Usługi sprzątania parkingów 90620000-9 Usługi odśnieżania 14210000-3: piasek Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W takim wypadku wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie część (zakres) zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy w wysokości do 20,06% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.40.00-7, 90.62.00.00-9, 14.21.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że posiada pozytywne i udokumentowane doświadczenie w realizacji usług będących przedmiotem zamówienia, tzn., że okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę, polegającą na utrzymaniu czystości, a wartość każdej usługi, realizowanej na odrębną umowę wyniosła co najmniej: - dla części nr 1 zamówienia - 50.000,00 zł brutto, - dla części nr 2 zamówienia - 30.000,00 zł brutto, - dla części nr 3 zamówienia - 20.000,00 zł brutto, - dla części nr 4 zamówienia - 20.000,00 zł brutto. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - na potwierdzenie spełniania warunku wykonawca złoży wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług, (zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa są: a. poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert; b. w przypadku zamówień na usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, usług zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) wypełniony i podpisany druk Formularz oferty (wg załącznika nr 1 - dla części nr 1, 2, 3, 4 zamówienia); 2) wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (wg załącznika nr 4 do SIWZ). Jeżeli wykonawca nie wskaże w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, zamawiający uzna, że nie zamierza on powierzać podwykonawcom żadnych prac objętych niniejszym postępowaniem; 3) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w części V oraz VI SIWZ, 4) wypełniony i podpisany formularz cenowy dla danej części zamówienia (wg załącznika nr 6a-6d do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - czas reakcji - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w szczególności, gdy: 1) nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT powodująca zmniejszenie/zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, wówczas Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia/zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę. 2) rzeczywista realizacja umowy na koniec okresu umownego nie przekroczy całości wynagrodzenia określonego w umowie wówczas Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenie okresu obowiązywania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Mienia Wojskowego w Warszawie Oddział Regionalny w Zielonej Górze 65-120 Zielona Góra Al. Zjednoczenia 104 pok. nr 105.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2016 godzina 12:00, miejsce: Agencja Mienia Wojskowego w Warszawie Oddział Regionalny w Zielonej Górze 65-120 Zielona Góra Al. Zjednoczenia 104 pok. nr 104.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.