Ogłoszenie z dnia 2011-12-22
Bydgoszcz: Zakup zestawu do skanowania wielkoformatowego
Numer ogłoszenia: 435424 - 2011; data zamieszczenia: 22.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 320429 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy, ul. Konarskiego 1-3/428, 85-066 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5835422, faks 052 5835452.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup zestawu do skanowania wielkoformatowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu do skanowania wielkoformatowego z instalacją oprogramowania. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych rozwiązaniom opisanym w szczegółowych opisach przedmiotów zamówienia, przy zachowaniu parametrów jakościowych i cech użytkowych, jakim musi odpowiadać sprzęt, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. SKANER WIELKOFORMATOWY Z ORYGINALNĄ PODSTAWĄ, PÓŁKAMI POD KOMPUTER I MONITOR WRAZ Z DODATKOWYM OPROGRAMOWANIEM WSPOMAGAJĄCYM SKANOWANIE - 1 SZTUKA, KOMPUTER SERWER Z SYSTEMEM OPERACYJNYM - 1 SZTUKA, MONITOR - 1 SZTUKA, 2. Słownik CPV:Skanery Komputerowe 30216110-0, Monitory ekranowe 30231300-0, Komputery wysokowydajne 30211000-1, Systemy operacyjne 48620000-0, Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48000000-8 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna stanowiąca Załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz Specyfikacji Technicznej stanowi oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie przez oferowaną dostawę wymagań określonych przez Zamawiającego dla zamówienia, zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na prawidłowe działanie dostarczonego sprzętu na okres 24 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru ilościowo - jakościowego, o ile gwarancja producenta nie stanowi inaczej. 2. Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego odbioru nieprawidłowo działającego sprzętu do serwisu w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od momentu zgłoszenia nieprawidłowości działania, przez 5 dni w tygodniu (poniedziałek - piątek w godz. 08.00 - 15.00). 3. W trakcie trwania gwarancji, Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania zgłoszeń dotyczących błędnego działania sprzętu w dni robocze w godzinach 8-15. Zgłoszenia błędnego działania przedmiotu umowy będą przekazywane telefonicznie oraz potwierdzone za pomocą faksu. Potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia jest potwierdzenie doręczenia faksu. 4. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia awarii sprzętu w ciągu 72 godzin w dni robocze od momentu zgłoszenia. 5. W przypadku braku możliwości usunięcia awarii w określonym wyżej terminie, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu sprzęt zastępczy, o takim samym standardzie i funkcjonalności 6. W przypadku awarii dysku twardego i braku możliwości jego naprawy nośnik pozostaje u Zamawiającego. 7. Koszty transportu zgłoszonych do naprawy gwarancyjnej urządzeń do punktu serwisowego i z punktu serwisowego ponosi w całości Wykonawca. 8. Okres trwania gwarancji będzie automatycznie wydłużony o czas trwania naprawy. 9. W przypadku, gdy Wykonawca nie wykona obowiązków wynikających z pkt. 2-5, Zamawiający ma prawo zlecić dowolnej firmie naprawę sprzętu, a kosztami obciążyć Wykonawcę, jednocześnie zachowując prawo do kary umownej i odszkodowania oraz prawo do uprawnień wynikających z gwarancji. 10. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia ostemplowanych kart gwarancyjnych w języku polskim dla każdego elementu przedmiotu zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.21.10.00 - Komputery wysokowydajne 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MULTIKOP Sp. z o.o., 85-027 Bydgoszcz ul. Jagiellońska 97, ul. Jagiellońska 97, 85-027 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39024,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33610,85
Oferta z najniższą ceną: 33610,85 / Oferta z najwyższą ceną: 33610,85
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa produktu radiofarmaceutycznego 18F-FET (18F-fluoro-ethyl-L-tyrozyna) do diagnostyki PET-CT i PET-MR pacjentów w Zakładzie Medycyny Nuklearnej
- Dostawy sukcesywne rękawic diagnostycznych na okres 12 miesięcy
- Modernizacja budynku administracyjnego Rejonu Dróg Wojewódzkich we Włocławku
- Dostawa i montaż mebli biurowych
- Zakup pojemnika przeciwwybuchowego w zabudowie na przyczepie dla funkcjonariuszy Straży Granicznej stacjonujących na terenie Portu Lotniczego Bydgoszcz SA realizujących zadania na przejściu granicznym
- Dostawa materiałów do sterylizacji.
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa 10 monitorów multimedialnych (interaktywnych) oraz 1 monitora (wyświetlacza) wraz z montażem
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Politechniki Świętokrzyskiej
- Sukcesywna dostawa licencji na oprogramowanie Adobe dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia sal lekcyjnych w Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 w Grójcu.
- Cyfryzacja usług medycznych poprzez modernizację infrastruktury teleinformatycznej w Zespole Opieki Zdrowotnej w Ropczycach
- Zakup licencji Microsoft Office 365 wraz z prawem do aktualizacji oraz świadczeniem usługi wsparcia.
więcej: Komputery wysokowydajne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.